BEŞİNCİ BÖLÜM

1.1K 80 18
                                    

Alın koruyucularını alınca narukonun mutluluğu görmeye değerdi Sasuke için. İruka boğazını temizledi.
-Yarın size takımlarınızı söyleyeceğim ondan sonrada senseilerinizle tanışacaksınız dedi iruka.
-Hai dedi tüm sınıf bir ağızdan. shikamaru ve choji narukoya döndü.
-Bize şimdi mi gelmek istersin yoksa daha sonra mı Naruto dedi choji.
-Aslında önce eve uğramalıyım daha sonra size gelirim ben dedi Naruko gülümseyerek.
-Tamam geç kalma annem seni özlemiş dedi choji.
-Ben de onu özledim ama benim durumları biliyorsunuz dedi ve ayağa kalktı.
-Sonra görüşürüz dedi narukoya ve onlara el sallayarak uzaklaştı onları izleyen bir çift gözden habersiz.

Sasuke narukoya ve onunla konuşan shikamaru ve chojiye baktı.
Naruko herkese gülümserdi her zaman olduğu gibi. Annesizlik ve babasızlığın ne demek olduğunu biliyordu. Bugün olanlarda ona bir şey olacak diye çok korkmuştu. Onları çok dikkatli bir şekilde izliyordu. Öyleki narukonun el sallayıp kapıdan çıktıktan sonra etrafındaki kızları fark etmemişti. Her zaman olduğu gibi dedi içinden. Herkes onun ne kadar havalı olduğunu söylüyordu ama sasuke onlara şöyle cevap verdi.
-Emin olun Naruto hepimizden daha iyi dövüşüyor ve herkesi yenebilir ama siz kızlar benim sadece soyadım için yanımdasınız şimdi çekilin önümden dedi Sasuke. Artık canına tak etmişti herkes onun çok havalı ve zeki olduğunu söyleyip onu sevmiş gibi görünüyordu. Zekiydi bunu biliyordu ama Naruto benden daha zeki ve daha güçlü dedi içinden ve onu iyice dışlıyorlardı. Sasuke dişlerini sıktı kızlar ona şaşkınca baktı.
-Sasuke-kun o bir canavar bugün olanları görmedin mi dedi sakura farklı bir ses tonuyla biraz gerideydi. Bu yüzden sasuke onu göremedi.
-Ben sadece bir arkadaşımın ailesine kötü sözler söylendiğini duydum. Onlar bizi kurtarmak için kendi hayatlarından ve kendi çocuğunun hayatından vazgeçti ve siz Akirayı kınamak yerine onun haklı olduğunu mu söylüyorsunuz dedi sasuke buz gibi bir ses tonuyla.
-Şimdi çekilin önümden dedi tekrar kızlar yolu açmıştı. Kızlar biraz olsun narukoya sempati beslemişlerdi ama sasukenin birini bu kadar arka çıktığı görülmemişti onu erkek olarak görseler bile.

Naruko evine çatılardan atlayarak gitti insanların şu anda morelini bozmasını istemiyordu. Hokagelik için ilk adımını atmıştı anne ve babasına daha çokta kendisi ve kuramaya verdiği sözü tutabilecekti. Eve geldiğinde bir kaç haftadan beri kapısına düzenli olarak yazılan yazıları gördü. 'lanet velet''kyubinin veleti''şeytan''git burdan seni bu köyde istemiyoruz' ve daha pek çoğu naruko eve girdi ve bir kovaya şu doldurdu kapıdaki yazıları silmeye başladı. Yazıları silmeyi bitirdiğinde alnındaki terleri sildi. İçeri girdiğinde kurama ortaya çıkmıştı ve yaptığı jutsuyu bozdu kurama dişlerini sıktı.
-Özür dilerim benim suçum dedi kurama.
-Boşversene dedi naruko omuz silkerek.
-Ne demek boşver diye kükredi kurama Naruko dizlerinin üstüne çöktü küçük tilkinin boyuna yetişmek için.
-Kurama sakin ol ben iyiyim biz iyiyiz sen beni her şeyden korursun. Hadi gel onlara biraz yemek yapalım dedi ve beline kadar gelen saçlarını at kuyruğu yaptı.
-Dolaptaki tüm malzemeleri başkaları için kullanıyorsun birazda olsa kendini düşün dedi kurama.
-Aç kalırsak nehirden balık avlayabiliriz veya ormandan meyve toplarız sorun değil dedi naruko omuz silkerek.
-Tamam dedi kurama yenilmişliği kabul eden ses tonuyla.
Naruko yemek yapmaya başladı. Güzel yemek yapıyordu her zaman sorduğu soruları yine sormaya başladı.
-Annem güzel yemek yapar mıydı diye sordu naruko kuramaya
-Evet ama sen daha iyisin dedi kurama.
-Babam geç saatlerde mi gelirdi diye sordu naruko
-Hayır olabildiğince erken gelmeye çalışırdı annen ve seninle vakit geçirmeyi seviyordu dedi kurama. Yemeklerin hepsi bitene kadar naruko kuramaya soru sormaya devam etti.
Naruko saate baktı saat altı oluyordu. O sırada kapı çaldı.
-Naruto biziz diye shikamaru bağırdı kapıya vurarak.
Naruko birden panik yapmaya başladı. Onları burda beklemiyordu.
-Naruko sakin ol ve dönüşüm jutsunu yap dedi kurama. Naruko derin nefesler aldı ve dönüşüm jutsunu yaptı. Eve baktı sade ve temizdi. Kapıya gitti ve açtı karşısında sasuke shikamaru ino ve choji vardı.
-Neden burdasınız dedi naruko şaşkın bir sesle.
-Yemek bizim klan evlerinin orda olacak dedi shikamaru narukoya.
-Sana yardıma da geldik dedi choji.
-Sizi anladım ama sasuke niye geldi ve ne için yardım dedi naruko.
-sasuke ve abisi itachi de yemeğe katılacak ve yemek kokusunu burdan alabiliyorum dedi choji ve içeri geçti Naruko ona şaşkınlıkla baktı ama sonra yemekler geldi.
-Choji o yemeklere dokunursan seni oyarım. Buraya gel diyerek mutfağa koştu. Neyseki choji daha yemekleri sadece gözleriyle yeme aşamasındaydı. Naruko onu ittirmeye çalıştı ama sadece çalıştı.
-Choji çık yoksa sana burdaki yemeklerden hiç birinin yüzünü göstermem dediği an choji dışarı fırlamıştı
-Siz bekleyin ben hemen yemekleri hazırlayıp geliyorum dedi ve mutfağa gitti yemekleri sardı ve sepete koydu. Dört sepet olmuştu. Sepetleri taşımak için diğerlerini çağırmaya gitti. İçeri girdiğinde herkesin ailesinin ve kendinin fotoğrafının olduğu yere baktığını gördü. Neyse ki kız olduğu gösteren fotoğraflar yatak odasındaydı.
-Eee hadi gidelim dedi naruko.
-Naruto ailenin yanındakiler benim ailem dedi sasuke.
-Bilmiyorum ailemin evinde bu fotoğraflar vardı onları kendi evime taşıdım dedi naruko ona yanıt olarak.
-Annemin kushina diye bir arkadaşı vardı o bir uzumakiydi dedi sasuke.
- Kushina benim annem dedi naruko heyecanla.
-Ailem hakkında ne biliyorsun annen bir şeyler söylemiş miydi diye sordu. Naruko umutla ailesi hakkında yeni bilgiler edinmek istiyordu.
-Sanırım doğum öncesi görmüş beni biraz sevmiş ve doğum acıtıyor mu diye sormuş dedi sasuke.
-Annem bunu sormaz o hiç bir şeyden korkmaz dedi naruko burun kıvırarak.
-Ama böyle dedi sasuke sırıtarak.
-Her neyse başka ne biliyorsun dedi naruko.
-Hadi artık gidelim yoksa yemeklerin hepsi chojinin midesine gidecek dedi shikamaru.
-Sana daha sonra anlatırım dedi sasuke naruko başını salladı.
Hepsi ellerine birer sepet aldı. İno hariç o ben bir kızım diye sıyrılmıştı. Naruko dişlerini sıktı ona hiç bir hak verilmemişti ki insanlara göre o yaşamamalıydı. Kız olduğu için ailesi olmadığı için kyubi onun içinde diye nerdeyse tecavüze uğrayacaktı. Onun cinsiyetini bile toplum belirlemişti ama kurama onu her şeyden korurdu buna inanıyordu.
-Ben seni her zaman koruyacağım dedi kurama narukoya.
-Arigatto dedi naruko.

Sonunda nara klanının evlerine yaklaşmışlardı içeriye girmek için güvenlikten geçtiler narukoyu gören geyik ona yaklaştı bu geyiklerin lideriydi. Bruce ona yaklaştı.
-Bruce geri dön o misafir dedi shikamaru ona saldıracağını düşünüyordu.
-Sakin ol shikamaru dedi naruko sepeti yere koydu ve Bruce elini uzattı.
-Merhaba Bruce dedi ve geyiğinin başını okşamaya başladı.
-Bunu nasıl yaptın o anneme bile böyle yapmaz dedi shikamaru.
Sasuke Narukoya hayranlıkla baktı.
-Zeki arkadaşım shikamaru ben her hafta bu kadar yemeğin parasını nerden buluyorum dedi Naruko.
-Düşünmedim dedi shikamaru.
-Paramın yetmediği günler balık tutarım veya meyve toplarım bruce ile de bir geyik doğarken karşılaştım. Anne geyiğe bir vaşak saldırıyordu. Bende onu durdurdum. Brucela o olaydan beri iyi arkadaşız dedi Naruko.
-Nara klanının geyikleri hiç bir iyiliği unutmaz dedi shikamaru.
-Evet hadi devam edelim dedi naruko sepeti eline aldı ve yürümeye devam ettiler. Naruko arada sasukeye bakıyordu ama İno onun ilgisini çekmek için bir şeyler yapıyordu. Naruko ofladı zaten onu kim severdi ki.

Sasuke inoyu başından savmaya çalıştı abisinin bu yemeği neden kabul ettiğini merak ediyordu - bu yemeğin tek güzel yanı narutonun da katılması dedi içinden sasuke. Narukoya baktı nerdeyse gelmişlerdi.
-Merhaba dedi naruko içerdekilere.
-Merhaba Naruto hoş geldin dedi bayan akamichi .
-Hoşbuldum -elindeki sepeti uzattı- sizinkiler kadar güzel olmasada bende bir şeyler yaptım dedi naruko gülümseyerek.
-Neden zahmet ettin dedi shikamarunun annesi.
-Zahmet değil sadece eli boş gelmek istemedim dedi naruko.
-Anne bu sepetleride alır mısınız yoksa choji hepsini yiyecek dedi shikamaru.

Herkes sofraya oturmuştu masada gülerek sohbet ediyorlardı. Naruko tam çocuklar ve yetişkinler arasında kalmıştı.
-Ellerine sağlık Naruto bunlar çok güzel olmuş keşke abimde bu kadar iyi yemek yapabilse dedi sasuke hayaller alemine dalarken.
- Beğenmiyorsan kendin yemek yapabilirsin dedi itachi sahte öfkesiyle. O da biliyordu bu yemekler onun yemeklerine bin basardı.
-Bir şey demedim dedi sasuke ağzına fermuar çeker gibi. Onların bu küçük kavgasına herkes kahkahalarla gülmüştü.

YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM @Nyks_07'e BENİ DESTEKLEDİĞİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

SASUKE💗NARUKOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin