İKİNCİ BÖLÜM

1.3K 77 17
                                    

-Naruko tam beş yıl önce kyubi annenin içinden zorla çıkartıldı. Seni rehin almıştı karşımızdaki düşman. Annen seni kurtarmamı istedi hemen seni yakaladım ama üstüne örtükleri battaniyeye patlayıcı not koymuşlardı. Battaniyeyi atıp ışınlandım ve seni eve götürdüm. Mağaraya geri gittiğimde anneni çoktan götürmüşlerdi. Anneni bulduğumda çok yorgundu ve kyubiyi içinden çıkarmışlardı. Onu senin yanına bıraktım ve kyubiyi durdurmak için köye ışınlandım. Onu gamabuntuyla durdurmaya çalıştım onu benden başka kimse çağıramaz yani senseim dışında o kurbağaların patronu bir gün onu sende çağıracaksın. Kushina bana yardım etmek için seninle gelmişti. Kushina fazla zamanının kalmadığını biliyordu. Uzumaki zincirleriyle kyubiyi yakaladı ve bende onu senin içine yasaklanmış bir teknikle onu mühürledim. Üzgünüm seni bu yükün altında bırakmak istemezdik dedi minato sona doğru kısalan sesiyle.
-Naruko girdap şehrine gidip Uzumaki yazıtlarını ve bizim klanımıza ait jutsuları öğrenmelisin dedi kushina naruko başını salladı.
-sağlıklı beslen, bolca yıkan, temiz ol, içki kumar gibi kötü alışkanlıklardan uzak dur, erkeklerle fazla içli dışlı olma sana değer veren bir kaç arkadaş edin. Tamam mı prensesim doğum günün kutlu olsun prenses dedi kushina. Naruko başını salladı. Onlara daha sıkı sarıldı sanki onlardan ayrılmak istemiyor gibiydi.
-Doğum günün kutlu olsun naruko her ne yaparsan yap biz senin arkandayız. Seni her zaman destekleyeceğiz dedi ikiside onu alnından öptüler güçlerini narukoya anlatmışlardı.
-Güçlerimizi kullanmayı öğren tamam mı kyubi sana yardım edecek dedi minato.
-Öğreneceğim baba senden daha büyük bir ninja olacağım merak etme herkese kendimi ve gücümü kanıtlayacağım dedi naruko.
-Biliyor musun Naruko bende hokage olmak istiyordum babanla bu şekilde tanıştık ama o hokage olunca onun adına çok mutlu oldum dedi kushina. İkisine de son kez sarıldı.
-Biz senin kalbinin derinliklerindeyiz bunu unutma dedi Kushina. Kimsenin bilmedigi bir şey vardı o da narukonun sanki bir Uzumaki olduğunu bildirmek için saçının bir tutamı kan kırmızısıydı. Ondan sonra yok oldular. Naruko ağlıyordu küçük kız için bunlar çok fazlaydı. Kurama gelip ona sarıldı. Naruko da ona sarıldı ve ağladı. Belli bir zaman ama ağlamanın kendine bir yararı olmayacağını biliyordu. Gözyaşlarını eliyle sildi.
-Sana ailenin güçlerini öğreteceğim ama önce burdan çık ve dönüşüm jutsusunu sana öğreteyim dedi kurama.
-Ben nasıl dışarı çıkacağım ki Naruko.
-Odaklan Naruko ben sadece senin zihnindeyim vücudun dışarıda dedi kurama. Naruko odaklandı ve gözlerini açtı. Etrafına baktığında hala o küçücük arada olduğunu fark etti. Acaba gördükleri bir rüya mıydı? Yanında saf çakradan oluşmuş bir tilki belirdi.
-Hadi burdan çıkalım da sana bir kac bir şey öğreteyim. Bir yıl sonra akademi başlıyor ve biz eli boş gitmemeliyiz öyle değil mi diye sordu kurama. Naruko ilk önce gözlerini ovaladı. Tilki hal ordaydı bunlar bir rüya değildi. Tilkiye sarıldı sımsıkı bir şekilde.
-oi oi çok sıkı dedi kurama boğulacaktı nerdeyse.
-Gommen ama sen benim ilk arkadaşımsın diye cevap verdi naruko masum bir şekilde.
-tamam affedildin dedi kurama gülümserken çünkü Hagomoro'dan sonra ona iyi davranan tek insandı.
-Peki önce kütüphaneye gidelim. Ben babam gibi görünmek istiyorum. Ondan sonrada evime gidelim orda bizi kimse bulamaz zaten kimsede beni merak etmez dedi naruko omuz silerek.
-Ben seni merak ederim dedi kurama.
-Sen hariç hiç kimse dedi naruko. Kurama oyuktan çıkmadan önce kaybolmuştu. İnsanların onu görmesi demek narukonun başının derde girmesi demekti. Bugün olanlardan sonra yeterince başları belaya girmişti. Kütüphaneye dogru ilerledi insanlara bakmıyordu. Bu bakışlara sadece ailesiyle konuşması ile alışmıştı bile. Hemen dördüncü hokageyle ile ilgili bir kitap aldı ve babasının yüzünü iyice hafızasına kazıdı. Kitabı yerine bıraktı evine doğru yürümeye başladı kapısının üzerindeki yazıları görünce birden boğazı düğümlendi, gözleri yaşardı.
'git burdan lanet velet seni kimse istemiyor ''şeytan tilki' 'kyubinin veledi' ve daha niceleri kapıyı açıp içeri girdi ama hiç girmiş olmamayı dilerdi. Kurama ortaya çıkmıştı oda etrafa baktı evin içindeki herşeyi yıkmışlardı. Evde sağlam tek bir eşya bile yoktu. Bir kovaya su doldurdu ve bir bezle yazıları silmeye başladı. Gözleri doluydu her ne kadar kapıyı silse de evdeki eşyaları nasıl eski haline getirebilirdi ki hokagenin verdiği harçlıkla bu imkansızdı. kurama üzgün bir şekilde fısıldadı.
-Üzgünüm dedi kurama.
-Boş versene onların ne düşündüğü önemli değil. Biz bir ekibiz ve bir söz verdik en güçlü olacağız. Tamam mı şimdi hadi eğitime başlayalım dedi naruko. Kurama ona bildigi tüm şeyleri anlatmaya çalışıyordu. Bu onlar için bir başlangıçtı hayalleri için kendilerini insanlara kanıtlamak için her şey için ve bu şansı iyi kullanmak zorundaydılar. Onların hata yapma lüksü yoktu.

Bir yıl sonra

Naruko kurama sayesinde çoğu yaşıtından daha güçlüydü gece gündüz antreman yapıyorlardı. Bir chunin seviyesindeydi. Su, ateş, toprak, rüzgar ve yıldırım elementlerini iyi kullanıyordu ama bir usta değildi. Temel harekleri biliyordu kunai ve shurikeni atmada ustaydı. Annesinin Uzumaki zincirlerini açmıştı ve kuramının ona öğrettiği jutsuyla tıpkı babasının bir kopyasıydı bir nokta hariç oda saçındaki annesinden gelen kızıl bir tutam vardi ama naruko o tutamı seviyordu annesi ve babasını hatırlatıyordu her şeyiyle. Hokage onu bir erkek gibi tanınmasına üzülmüştü ama narutonun ne yaptığını bildigine adı gibi emindi. Naruko evine hokagenin verdiği harçlıkları biriktirerek ancak bir yıl sonra bir yatak alabilmişti bu zamana kadar hep uyku tulumunda uyumuştu.

Naruko heyecanlıydı çünkü bu gün akademideki ilk günüydü hokage onu kaydettirmişti. Naruko ona ailesinin kim olduğunu bildiğini söylediğinde hokage şaşırmıştı ama bozuntuya vermedi. Ona kimin söylediğini merak ediyordu çünkü bunu sadece orda bulunan jouninler chuninler anbular ve Hokage biliyordu.
Naruko yolda giderken gine kafasına saksı düştü yukarıya bakmamıştı bile çünkü onların nefretle bakan yüzlerini görmek istemiyordu. Kurama sayesinde acıyı hissetmiyordu bu yüzden yoluna devam etti. Sınıfa girdi ve boş bir sıraya oturdu. En arka taraftaydı çoğu çocuk ona nefretle bakmaya başladı çünkü aileleri o çocukla konuşmalarını istemiyordu. Onun bir canavar olduğunu aileleri konuşurken duymuşlardı. Naruko yüzünü sakladı insanların onun hakkındaki düşüncelerini önemsemiyordu aslında önemsememeye çalışıyordu. Sadece kurama ona yeterdi ama annesine bir söz vermişti bir kaç arkadaş edinecekti sınıfa bir göz attı. Tüm kızlar kendisi hariç siyah saçlı bir çocuğun etrafında toplanmışlardı. Çocuk onlara bakmıyordu bile Naruko bu saçmalığa güldü. Sonunda sınıfa sensein girmesiyle herkes yerine oturmuştu.
-Merhaba arkadaşlar ben sizin senseiniz Umino İruka dedi genç bayan sensei.
-şimdi herkes kendini tanıtmaya başlasın dedi İruka herkes kendini tanıtmaya başladı.
-Uchiha Sasuke abimle vakit geçirmeyi severim. Fangirllerden nefret ederim. Klanım altı ay önce katledildi sadece ben ve abim var. O bir anbu dedi sasuke. Ona üzülmüştü ama en azından onun abisi vardı. Kendisinin ise bir tek kuraması. o
Onun ardından
-Nara Shikamaru babam nara klanının başı ve hokagenin danışmanı annem ev hanımı uyumayı ve chojiyle vakit geçirmeyi severim dedi shikamaru esneyerek. Naruko çocuğa güldü iyi birine benziyordu.
-Akamichi choji babam akamachi klanının başı bir jounin annem ev hanımı yemek yemeyi ve shikamaruyla vakit geçirmeyi severim dedi choji.
-İno yamanaka babam istihbaratta çalışıyor. Ailemin bir çiçekçi dükkanı var sasuke-kundan hoşlanıyorum sakuradan hoşlanmam dedi ino. Sakuraya dil çıkartarak naruko buna tebessümle baktı.
-Izunuka Kiba ailem iz sürmede uzman akamaruyla vakit geçirmekten hoşlanıyorum dedi kiba.
-Aburama Shino ailem iz sürmede uzman böcekleri severim dedi shino.
-Hyuga Hinata babam hyuga klanının başı dedi hinata.
-Haruno Sakura ailem tüccar sasuke-kundan hoşlanıyorum ino domuzundan hoşlanmıyorum dedi sakura.
-Hyuga Neji Hinatanin kuzeniyim antreman yapamaktan hoşlanıyorum dedi Neji.
-Rock Lee en iyi taijutsu kullanıcısı olmak istiyorum dedi lee.
-Tenten en iyi knouchi olmak istiyorum dedi tenten ama atladıkları detay Naruko'nun en iyi knouchi olduğuydu. Diğerleri de kendini tanıtmaya başladı.
-Uzumaki Namikaze Naruto kyubinin jinchurikisi dördüncü hokagenin çocuğuyum hokage olamak istiyorum tebayo dedi Naruko. Hiçkimse bunu beklemiyordu dördüncü hokagenin çocuğu olduğunu bilmiyorlardı bile.
-Bana nefretle bakmanızdan nefret ediyorum bir gün beni herkes kabul edecek tebayo dedi naruko.
-Uzumakilerin kırmızı saçlı olduğunu duymuştum dedi Sasuke annesinin en iyi arkadaşı bir Uzumakiydi annesi ona böyle söylemişti yani ölmeden önce.
-Annem Uzumaki Kushina ama daha çok babama benziyorum sadece şu kızıl saç tutamı beni anneme benzetiyor tebayo dedi naruko yerine oturdu.
-Dördüncü hokageye çok benziyorsun ve annenin kullandığı bir kelime vardı dedi Iruka sanki hatırlamak istermiş gibiydi.
-Tebane annem bunu söylerdi tebayo dedi naruko gülümseyerek annesini tanımalarına sevinmişti.
-Ah evet sanırım annendende bir şeyler almışsın o çok güçlü bir knouchiydi(nasıl yazıldığını bilmiyorum) dedi İruka naruko gülümsedi .

Kurama onu izliyordu. Naruko hızlı öğreniyordu. İnsanlardan nefret ettiğini söylese bile aslında sadece kabullenilmek istiyordu.
-Naruko onlara kendimizi göstereceğiz sen merak etme dedi kurama. Naruko ona gülümsedi. Her zaman yaptığı gibi gerçek gülümsemesini sadece ona gösteriyordu kurama gülümsedi.
-Kendini bir erkek gibi tanıtmak istediğinden emin misin prenses diye sordu kurama emin olmak ister gibi. Naruko omuz silkti.
-hey ben onlara sadece bir çocuğum diyorum cinsiyetimi söylemiyorum kendileri istediğini düşünebilirler tebayo dedi naruko içinden zihin yoluyla kurama ile konuşuyordu.

-Sen yinede şeytan tilkisin dedi bir çocuk. Naruko ona boş gözlerle baktı.

SASUKE💗NARUKOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin