-Zabuza demek seni yendiler artık işe yaramazsın öldürün onu dedi Gato arkasındaki adam Zabuza'ya kılıçla yaklaştı birden Haku onların önüne çıktı.
-Ona bir adım daha yaklaşırsan seni öldürürüm dedi Haku sesi çok sert çıkmıştı. Onu babası gibi seviyordu.
-Tamam sana bir şans daha veriyorum. Tazuna'yı bir hafta için de öldür dedi Gato ve adamlarıyla dışarı çıktı.
-Bize ihanet edecek dedi Haku. Zabuza kıza şaşkınlıkla baktı. [Haku kız olacak]
-Bunu nerden biliyorsun dedi Zabuza.
-Ben ormanda şu sarı saçlı çocukla karşılaştım bana Gato'nun bize ihanet edip sonuçta öleceğimizi söyledi dedi Haku.
-Kimse geleceği göremez Sharingan da dedi Zabuza.
-Ben de inanmadım ama benim buz kullanıcısı olduğumu ve Gato'nun ziyaretini biliyordu dedi Haku.
-Senin buz kullanıcısı olduğunu nasıl bilebilir dedi Zabuza.
-Bana ona ait bir kekkegenkai olduğunu söyledi dedi Haku.
-Bunu daha önce duymadım dedi Zabuza.
-Beş gün sonra cevabımızı bekliyor dedi Haku.
-Tamam dedi Zabuza. Haku bitkileri kaynatıp yaraya sürdü. Çok hızlı iyileşiyordu.
-Bu çok hızlı iyileşiyor o haklıydı dedi Haku.
-Kim haklıydı dedi Zabuza kıza bakarak.
-Bu bitkileri bana o verdi ve kaynatıp yaraya sürmemi söyledi tıbbi ninjutsu biliyormuş dedi Haku.
-Sanırım bizimle bir derdi yok dedi Zabuza.
-Sanırım dedi Haku.
Naru eğitim alırken birinin varlığını hissetti.
-Naruto hadi kahvaltı hazır seni bekliyoruz dedi Sasuke.
-Tamam geliyorum dedi Naru ve eğitimini bitirip Sasuke'yi takip etti. Kahvaltılarını yaptılar.
Beş gün sonra
-Ona ihtiyacınız olmadığına emin misiniz dedi Tsunami.
-Bugün biraz dinlensin kendini fazla zorladı dedi Kakashi.
-Kendinize dikkat edin dedi Tsunami. Naruko yataktan kalktı.
-Aptal Kakashi-nii onları korumasız bıraktı dedi Naruko. Tsunami bulaşıkları yıkarken içeri iki adam girdi.
-Bizimle geliyorsun dedi adamlardan biri.
-Bırakın beni imdat diye bağırdı Tsunami. Inari onları görmüştü. Ne yapmalıydı onları yenemezdi belki annesini kurtarabilirdi bu dünyada korkaklar her zaman yenilirdi Naruko'nun dediği gibi kendine güvenmeliydi.
-Bırakın annemi diye bağırdı Inari.
-Inari kaç burdan dedi Tsunami.
-Patron sadece bu kadını istedi onu öldür dedi Tsunami'yi tutan adam. Diğer adam Inari'ye yumruk atacakken birisi yumruğu tuttu.
-Puff küçük bir çocuğa böyle davranamazsın dedi Naruko.
-Senin gibi küçük bir kız mı bizi yenecek dedi adam. Naruko kendine baktı mührü yenilemeyi unutmuştu.
'Herneyse dedi içinden artık zaman kaybedemezdi. Adamın elini ters çevirdi ve onu üstünden attı ve dışarı çıkardı.
-Sanırım benim gibi küçük bir kız sizi yenemez dedi Naruko alayla. Adam Tsunamiyi bıraktı. Tsunami hemen Inari'nin yanına gelip onu kucakladı.
Naruko adama hızla yaklaştı ve bir tekme attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SASUKE💗NARUKO
FanfictionNaruto bir kız ama insanlardan kendini sakliyor annesi ve babası kyubiyi durdururken olmusler kyubi bundan nefret ediyordu insanlar sırf onu gücü yüzünden kullanmışlar ve suçlu gine kendisi olmuştu Bu hiç adil değildi neden suçlu hep kendisi olmuştu...