Ormana geldiklerinde Naruko onun elini bıraktı.
-Shikaku ile arkadaş olmanı istiyorum dedi Naruko gülümseyerek. Gaara'nın ağzı açık kaldı.
-Bak Shikaku en küçükleri ve insanlar onlardan nefret ediyor ama onlar bir şey yapmadı insanlar onları gücü için istiyorlar ona elini uzatırsan o da sana elini uzatır dedi Naruko.
-Sen bunu nerden bilebilirsin ne yaşadığımı bilmiyorsun sen beni anlayamazsın dedi Gaara bağırarak.
-Bak ben de senin gibiyim ben dedi Naruko ve mührü bozmak için koç işaretini yaptı. Jutsu duman bulutuyla kayboldu.
-Ben Uzumaki Namikaze Naruko Dokuz kuyruklunun jinchurikisiyim dedi ona bakarken. Gaara ona baktı.
-Sadece ona bir şans ver herkesin arkadaşı olmalı dedi Naruko gülümseyerek.
-Benim arkadaşım yok dedi Gaara.
-O halde ben senin ilk arkadaşınım ve Shikaku doğduğun günden beri yanında seni sevmeyen senden nefret eden köye karşı savaşıyor ve seni koruyor bu seni sevdiğini gösterir dedi Naruko.
-Şimdi bana yumruğunu ver dedi Naruko ona yumruğunu uzatırken. Gaara onunla yumruklarını tokuşturdu. Gözlerini açtıklarında Naruko'nun zihnindeydiler.
-Gaara bu Kurama dedi Naruko arkasındaki dev tilkiyi göstererek.
-Merhaba Shikaku dedi Kurama.
-Senin mühürlendiğine inanamıyorum dedi Shikaku gülerek.
-Ama ben varisin içindeyim dedi Kurama onunla alay eden kardeşine bakarken.
-Onun olduğuna emin misin dedi Shikaku.
-Evet Hagomoro ve Hamura güçlerini verdi sadece bizim birleşmemiz kaldı dedi Kurama.
-Shikaku onunla arkadaş olacak mısın dedi Naruko.
-Bize ihanet etmeyeci ne malum dedi Shikaku.
-O da senin gibi yalnız sırf diğer insanlar sizi güçlü gördüğü için bizlere mühürlediler insanlar bezi canavar olarak gördü dedi Naruko.
-Ben canavarım annemi öldürdüm diye bağırdı Gaara.
-Annesi onu doğururken öldü ve babası onu nefretle büyüttü dedi Shikaku. Naruko Gaara'ya yaklaştı ve elini omzuna koydu.
-Gaara peki annen neden öldü dedi Naruko Gaara ona baktı.
-Annen seni hayatta tutmak için öldü benim ailem de öyle ama senin ablan ve abin var ve benim Kurama'm ve arkadaşlarım herkese benim nir canavar olmadığımı kanıtlamak istiyorum ve Kurama'yı ve kardeşlerini bu muameleden kurtarmak istiyorum bizler canavar değiliz asıl onlar canavar çünkü bana nerdeyse tecavüz edeceklerdi bu yüzden cinsiyetimi sakladım hala onlardan korkuyorum ama biliyorum ki yanımda her zaman beni ayakta tutacak arkadaşlarım olacak dedi Naruko onun kafasını okşarken. Gaara ona sarıldı.
-Teşekkür ederim dedi Gaara ve gülümsedi Yashimaru'dan sonra ilk kez gülümsemişti.
-Sorun yok biz birbirimize yardım etmeliyiz ve seni anlıyorum ama Shikaku'ya karşı anlayışlı ol o en küçük ve en kana susamışı dedi Naruko. Gaara başını salladı.
-Hadi artık Shikaku ile yalnız kalın benim eve gitmem gerek bugün herkese gerçeği açıklayacağım dedi Naruko ve Kurama ile kayboldu.
-Benimle arkadaş olmak ister misin dedi Gaara shikaku'ya elini uzatırken.
-Anne bunu istedi ve o asla yanılmaz birbirimizi koruyacağız dedi Shikaku. Gaara başını salladı ama aklındaki soru 'anne kim idi.
Naruko yumruğunu çektiğinde ellerine baktı ay ve güneş ordaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SASUKE💗NARUKO
FanficNaruto bir kız ama insanlardan kendini sakliyor annesi ve babası kyubiyi durdururken olmusler kyubi bundan nefret ediyordu insanlar sırf onu gücü yüzünden kullanmışlar ve suçlu gine kendisi olmuştu Bu hiç adil değildi neden suçlu hep kendisi olmuştu...