-hımmmm öyle mi peki ben olmasam şu anda nasıl hayatta olacaktınız. Bir Uzumaki dışında kimse kyubiyi kontrol altında tutamaz yani eğer ben olmasaydım konaha diye bir yer yoktu dedi naruko sertçe.
-üzgünüm kurama öyle demek istemedim dedi naruko içinden.
-sorun değil dedi kurama bunu sinirden söylediğini biliyordu. Çocuk yutkundu birazda onunla empati kurmaya başladılar çünkü her gün kendine nefretle bakan insanların arasında kalmak kolay değildi.
-Tamam şimdi her masaya iki kişi oturacak ve kimse yanlız oturamayacak dedi iruka. Onu anlıyordu kendisinin de ailesi kyubinin saldırısında ölmüştü. O günden sonra hep yanlızdı hiç kimse onun yanına oturmak istemiyordu. Kimisi arkadaşıyla oturmak için diye bahane ediyordu. Naruko omuz silkti onlara ihtiyacı yoktu bir el havaya kalktı bu shikamaruydu.
- Ben onunla otururum dedi küçük nara ve onun yanına geçti. Shikamaru Narukoya baktığında onun yüzündeki kocaman gülümsemeyi gördü.
- Teşekkür ederim benimle oturduğun için dedi naruko sesindeki sevinç elle tutulur cinstendi.
-Sorun değil dedi Nara
- Immm peki arkadaş mıyız dedi Naruko. Shikamaruya elini uzattı
-Arkadaşız dedi Shikamaru ve Naruko'nun elini tuttu.
-Teşekkür ederim dedi sessizce ama shikamaru bunu duymuştu yinede bir şey söylemedi.
-İyi iş naruko ilk arkadaşını edindin dedi kurama. Onu tebrik ettiğini belirtmişti.
-Benim ilk arkadaşım sensin kurama dedi Naruko gülümseyerek.
-Ama yine de bir arkadaş edindim çok mutluyum diye devam etti konuşmasına.Kadın jounin gülümsedi narukonun yanlız kalmadığına sevinmişti. Sasuke de onların önünde Choji ile birlikte oturuyordu. Shikamaru naruko ile oturduğu için kendisi bir kızla oturmazdı. Asla ders bittiğinde kızlar sasukenin sırasına nerdeyse uçmuşlardı hatta cidden biri uçmuştu. Naruko buna güldü.
-Ben choji diye elini uzattı genç akamichi.
-naruto memnun oldum dedi ve chojinin elini sıktı.
-Sasuke dedi ve elini uzattı Uchiha
-Naruto memnun oldum dedi Uchiha oğlanının elini sıktı.
-Immm arkadaş mıyız dedi Naruto.
-Evet dedi choji.
-Evet benimle otutabilirsin choji shikamaruyla oturmak istiyor dedi Uchiha. Hiç bir kızla oturmazdı ama sıra arkadaşın bir kız olduğunu bilse yine aynı tepkiyi verir miydi bilinmezdi.
-Tamam dedi ve çantasını alarak sasuke'nin yanına geçti.
Sasuke narukonun yanına geçmesini kendisi istemişti. İnsanları pek sevmese de bu çocukta farklı bir şeyler var diye düşündü.Yedi yıl sonra
Naruko yedi yıl boyunca antreman yapmıştı element kontrolünde usta olmuştu ve tıbbi ninjutsu da öğrenmişti. Hala girdap şehrine gitmemişti yani gidememişti. Onun köyün dışına çıkmasına izin yoktu ama bir genin olduktan sonra bunu yapacaktı. Şimdi sınavlara odaklanmalıydı kuramanın kuyruklarını açabiliyor ve gerçek şeklini alabiliyordu. Uzumaki zincirlerinde daha usta olmuştu ve ışınlanma jutsusunu yapabiliyordu. Sınavları iyiydi babası gibi zekiydi. Sadece evinde kız gibi gözüküyordu. Kurama onun çok güzel olduğunu söylemişti ve annesinden aldığı kırmızı saç tutamıyla çok daha güzel gözüküyordu.
Naruko kuramayla konuşarak sınıfa girdi. Sensei gelmişti kağıtları dağıttı. Naruko hızla soruları cevaplamaya başladı bu sorular onun için çocuk oyuncağıydı. Sensei'e gülümseyerek kağıdı verdi ve diğerlerinin sınavı bitirmesini bekledi. Sıkıcıydı yarım saat sonra herkes kağıtlarını verdi. Naruko dışarıya bakıyordu insanların sınav hakkındaki konuşmalarını dinlemek sıkıcıydı. Önündeki shikamaruyu dürttü bu yedi yılda choji Sasuke Lee hinata Tenten neji shino kiba ino ve sakurayla arkadaş olmuştu ama Sakura onun arkadaşlığından pek emin değildi. Sanki sasukeyle vakit geçirmek için onu kullanıyormuş gibiydi. Ah Sasuke bu yıllarda onun en yakın arkadaşı olmuştu. İkisinin de ailesi yoktu ve itachiyi ikisi de çok seviyordu.
Sasuke Sınavda narukonun kokusunu bir kaç yıldan beri alıyordu gül ve çilek gibi kokuyordu sanki onun burnuna bu kokuyu çok seviyordu. Tıpkı annesinin kokusu gibi. Sınavı bitirmişti içinden konuşuyordu kendi kendine.
-Naruto çok güzel kokuyor dedi içinden. Sınav bitmişti sıradaki sınav için diğer sınıfa gitmeleri gerekiyordu.
-Beş dakika daha dedi shikamaru uykusunun arasında.
-Shikamaru kalk hadi sınav bitti sırada E seviye teknik var hadi diğer sınıfa gidelim dedi naruko shikamaruyu dürterek.
-hıhı dedi shikamaru uykusunda. Açıkcası naruko onu duyduğundan bile emin değildi. Naruko biraz daha shikamaruyu dürttü onun uyanmayacağını anladığında elleriyle mühürleri yapmaya başladı.
-su elementi küçük su topu dedi ve elini ağzına yerleştirdi topu shikamaruya attı şu topu shikamaruya çarpınca patlamıştı. Shikamaru birden sıçrayarak uyandı. Etrafına baktı neler olduğunu anlamak istercesine. Yüzü çok komikti sınıftaki Sasuke Lee hinata Tenten neji shino kiba ino Sakura choji onun bu haline gülüyordu. Narukoysa ona bakarak kahkahalar atıyordu. Sasukenin gülmesi ender bir şeydi ama Naruko bunu başaraben sayılı insanlardandı. Shikamaru zekiydi arkadaşlarından sadece narukonun su elementi kullanabileceğini biliyordu
-Naruto seni öldüreceğim üstüm sırıl sıklam oldu dedi shikamaru. Naruko çoktan tabana kuvvet deyip kaçmaya başlamıştı. Bir yandan gülerken bir yandan da koşuyordu.
-Ben seni uyandırmaya çalıştım bu senin suçun dedi naruko gülerek. Shikamaru bir süre sonra durdu o zaten pek koşamazdı.
-Bu beni ıslatmanı açıklayamaz dedi shikamaru sasukenin yanındaydı naruko birkaç el mührü yaptı ve shikamaruya karşı sıcak rüzgar üfledi. 5 dakika sonra shikamarunun üstü kurulmuştu.
-Bize element jutsularını kullanabildiğini söylemedin dedi Sasuke. İçindense
-Çok havalı narutonun nefesi çok güzel kokuyor dedi içinden sasuke.
-Hiç sormadınız ki dedi omuz silkerek naruko
-Ama bize söyleyebilirdin dedi Sakura içinden"oh o salak naruto ve Sasuke arkadaş olmazsa Sasuke benimle daha çok zaman geçirir "dedi ama sasukenin dediklerini bir duysa kalp krizinden giderdi herhelde.
-Bu kız sinirlerimi bozuyor dedi sasuke
-Sakura ben senin gibi değilim bir ailem yok. Hesap vermem kişi sadece bir tane ben insanlara kendimi kabul ettiririm. Sadece güçlü olmaya çalışıyorum eğer sana güçlerimi söylesem bu seferde hava atmaya çalışıyor diyeceksin dedi naruko.
-Ovv çok tatlı dedi sonra aklına bir şey gelmiş gibi durdu Sasuke.
-Ben bir erkekten mi hoşlanıyorum diye devam etti iç ses konuşmasına.
-Onları boş ver naruto annem ve babam eğer bu gün mezun olursak shikamaru ve ailesi ino ve ailesi ve senin için yemek yapacak dedi choji.
-ımmm akamichi-san benim en sevdiğim yemekleri mi yapacak yoksa seninkilerimi dedi naruko kuşkuyla.
-Seninkileri dedi choji
- O halde hemen sınavları bitirmeliyim dedi naruko sınav salonuna doğru koşmaya başladı. Sasuke onun bu çocuksu haline güldü.
-Annenin bunu yapması çok iyi bir şey dedi shikamaru.
-Annem narutoyu seviyor bazen naruto kendisi bize yemek bile yapıyor. Her şeye bir karşılık ilişkisiyle yapması açıkcası annemi üzüyor dedi choji biraz düşündü.
- Geçen kış annem onu bize yemeğe davet ettiğinde Ertesi gün kapının önünde babam için yeni bir gömlek ve pantolon annem için çok güzel bir elbise benim içinse bir düzine yemek vardı ve üstlerinde bir not vardı. Nottaysa "sizin sayenizde ilk kez kışı bir aileyele geçirdim yemekler akamichi-sanın ki kadar güzel olmasada umarım beğenirsiniz yazıyordu ". Kendisi pişirmiş açıkcası anneminkilerden bile daha güzel olmuştu. Annem bile bunu kabul etti inanıyormusun dedi choji.
- Annen çok güzel yemek yapar ama dedi shikamaru şaşkınlıkla
- Aynen diye onu onayladı choji.
-Yarın bizi bir ziyafet bekliyor bile olabilir dedi choji karnını okşayarak.
-Bugün sizde kalırsam sanırım yemekleri bende yerim dedi shikamaru.
- Olur fark etmez dedi choji. Sınavın yapılacağı sınıfa kadar gittiler konuşarak. Orda yüzü asık bir naruko görmeyi beklemiyorlardı.
-Neden sınava girmedin dedi Sasuke.
-İsim sırasına göre sınav olacakmışız ben en sondayım dedi naruko umutsuzlukla. Sasuke ona bakıyordu o çok tatlı görünüyor diye düşündü. Onu öpmek istiyordu. Ah Sasuke altı yıldır onunla oturuyordu ve onun o çiçek kokusu sanki annesinin kokusuymuş gibiydi ama Sasuke onun bir kız olduğunu bilmiyordu. Bazen onun antremanlarını izliyordu ama o sanki onu izlediğini biliyormuş gibi şhuriken ve taijutsu kullanıyordu. Bugün o sıcak rüzgarı üflediğinde çilek nefesini hissetmişti.Yorum yazar veya vote verirseniz sevinirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SASUKE💗NARUKO
FanficNaruto bir kız ama insanlardan kendini sakliyor annesi ve babası kyubiyi durdururken olmusler kyubi bundan nefret ediyordu insanlar sırf onu gücü yüzünden kullanmışlar ve suçlu gine kendisi olmuştu Bu hiç adil değildi neden suçlu hep kendisi olmuştu...