Naruko Kakashi'ye baktı ona babasının ne söylediğini merak ediyordu. Kakashi'ye ne söylemişti de bu kadar kendini zorlamıştı. Şu anda Kurama'yla onu taşımayı çok isterdi çünkü Kakashi ona göre çok ağırdı. Sasuke bir koluna Naruko diğer koluna girmişti. Neyseki Tazuna'nın evine varmak üzerelerdi. Kakashi'yi yatağa bıraktılar.
-aptal kakashi-nii kendini fazla zorladı diye sızlandı Naruko.Bir saat sonra
Çocuklar aşağıda otururken kakashi başındaki ağrıyla uyandı. Etrafına baktığında nerde olduğunu anlayamadı ayağa kalktı ve yavaşça aşağıya indi. Naruko merdivenlerde onu gördüğünde ayağa kalktı ve ona yardım etti. Kakashi koltuğa çöktü.
-Kakashi-nii kendini fazla zorladın dedi naruko ona kızgınlıkla kakashi her zaman olduğu gibi gözünü kısarak gülümsedi.
-Merak etme gayet iyiyim dedi kakashi onu rahatlatmak için.
-Tamam her neyse dedi naruko
-Tamam çocuklar şimdi sizi biraz eğitmemiz gerekiyor dedi Kakashi.
-Kakashi-nii ben biraz yalnız çalışabilir miyim dedi naruko gülümseyerek.
-Neden diye itiraz etti Sasuke Sakura'yla tek başına kalamazdı.
-Eğer eğitimi geçersen olabilir dedi Kakashi Sasuke'nin lafını keserek. Sasuke ofladı.
Takım Yedi ve Kakashi eğitim için ormana yürümeye başladı. Naruko ofladı yeni güçleri test etmeliydi. Takım yedi ormana vardığında Kakashi onlara baktı.
-Kakashi-sensei burda ne yapacağız dedi Sakura.
-Eğitim diye açıkladı Kakashi basit bir şekilde.
-İyi de bu eğitim bizi Zabuza'yla aynı güçte yapmaz diye bağırdı Sakura.
-Ama ölmemenizi sağlar dedi Naruko.
-Ne diye çığlık attı Sakura.
-Kakashi-sensei sadece kendimizi daha iyi korumamızı istiyor dedi Naruko.
-Evet doğru bu sizi Zabuza'yla aynı seviyeye çıkarmaz ama yine de biraz güçlenebilirsiniz dedi Kakashi.
-Peki eğitimimiz ne diye sordu Sakura.
-Ağaca tırmanmak dedi Kakashi.
-Ama bu çok kolay dedi Sakura Kakashi onlara üç kunai attı. Hepsi kunaileri yakaladı.
-Eller olmadan dedi Kakashi.
-Ama bunu nasıl yapavağız dedi Sakura.
-Kakashi-nii ben gösterip gidebilir miyim lütfen dedi Naruko.
-Tabi ki bize neler yapabileceğini göster dedi Kakashi Naruko'ya küçük bir gülümseme göndererek. Naruko ağaca yaklaştı ve gözlerini kapadı ayaklarına çakrayı odakladı. Naruko'nun ayağının altında mavi bir ışık gördüler ve Naruko ağaca tırmanmaya başladı.Ağacın tepesine çıktığında
-Bu kadar yeter mi ben gidiyorum diye Kakashi'ye bağırdı.
-Tamam ama akşam yemeğinde evde ol dedi Kakashi Naruko başını salladı ve onlardan uzaklaştı tekrar aşağıya indiğinde Kurama ortaya çıkmıştı.
-Şimdi Naruko Rikodou sennin ce kardeşinin güçlerini aldın ilk önce gözünle başlayalım gözün üç özel doujutsuyu da taşıyor byakugan insanların çakra sistemini görebilir sharingan tüm jutsuları ve taijutsuları kopyalayabilir ve son olarak rinnegan ile istediğin hayvanı çağırabilirsin birinin ruhunu alabilir veya insanlara canını verebilirsin istediğin bilgiyi birine dokunarak alabilirsin her türlü ninja silahını kontrol edebilirsin ve bir yerçekimi alanına sahipsin istediğin şeyi kendine çekebilir veya tersine onu uzaklaştırabilirsin diye uzun uzun açıkladı Kurama.
-Sharingan ve byakuganı zaten biliyorum dedi Naruko.
-Tamam bir de senin klanınından gelen özelliğin var geleceği görmek ama bunun nasıl yapılacağını bende bilmiyorum geleceği gören bir jutsuya daha önce kimse sahip olmamıştı dedi Kurama Naruko başını salladı zaten ne söyleyebirdi ki.
-Peki bu güç neden bana verildi diye sordu Naruko büyük bir merakla.
-Naruko biliyorsun kuyruklulara iyi davranmıyorlar bizi bir silah olarak görüyorlar sen bunu değiştirecek kişisin sen barışı getirebilirsin babanın en çok istediği şeyi dedi Kurama.
-Naruko şimdi antreman zamanı güçlerini nasıl kullanacağını öğrenmen lazım dedi KuramaSasuke ağaca çıkmakta zorlanıyordu yüksek seviye de çakraya sahip olduğu için bu egzersiz onu biraz zorluyordu. Sakuraysa ilk defa bir şeyi başarmıştı. Sakura ve Kakashi bir saat önce gitmişlerdi ama Sasuke hala antreman yapıyordu sonunda ağacın tepesine çıkmayı başarmıştı. Tama o sırada Sasuke fazla antreman yaptığı için çakrası tükenmişti tam yere düşecekken onu izleyen Naruko onu ayağınsan yakaladı.
-Arigatto Naruto dedi Sasuke.
-Sasuke iyi misin dedi Naruko yavaşça aşağıya indiklerinde Sasuke başını salladı.
-evet iyiyim ama beni tutmasaydın iyi olacağımı düşünmüyorum dedi sasuke Naruko'yu dürüst bir şekilde cevaplayarak.
-Hadi eve gidelim biraz dinlenebilirsin dedi Naruko Sasuke'nin kolunu omzuna atarak ama bu yaptığı ikisi içinde pahalıya patlamıştı Sasuke ve Naruko'nun kalp atışları hızlanmıştı. Naruko Sasuke'nin bunu duymasını istemiyordu. O yüzden biraz hızlı adımlar atmaya başladı. Sasuke belli bir süre sonra yorulmuş bedeniyle ona yetişmekte zorlanıyordu.
-Naruto biraz yavaşla sana yetişemiyorum dedi Sasuke sitemle.
-Üzgünüm ben fark etmemişim dedi Naruko
-Eminim öyledir dedi Kurama yüzündeki sırıtışla.
-Kes sesini Kurama diye onu zihninden yanıtladı Naruko. Kurama ağzına fermuar çekiyormuş gibi yaptı ama kendini gülmemek için zor tutuyordu.
Tazuna'nın evine vardıklarında Naruko kapıyı açtı içeri girdiklerinde onların yemek yiyeceklerini fark ettiler.
-Hey bu zamana kadar nerdeydiniz dedi Sakura sesindeki kıskançlıkla.
-Eğitim dedi Naruko onu monoton bir sesle cevaplayarak Sasuke ile masaya geçtiler.
-Neden boşuna uğraşıyorsunuz ki Gato hepinizi öldürecek siz ninjalar kendinizi kahraman sanan ahmaklardan başka bir şey değilsiniz dedi Inari.
-Sen kimsin dedi Naruko ölümcül bir sesle.
-O benim torunum İnari dedi Tazuna.
-Hepiniz öleceksiniz dedi İnari.
-neden böyle söylüyorsun dedi Sakura uzlaşmacı bir ses tonuyla.
-Gato babamı öldürdü o bir kahramandı ve kahramanlar her zaman ölür dedi İnari
-Senin en azından bir annen ve deden var onları üzmeye hakkın yok herkes senin kadar şanslı değil senden daha kötü hayatı olanlarda var baban ne için öldü senin oturup zırlaman için mi yoksa size umut ışığı olmak için mi o sizi korumak için canı verdi sadece burda oturup zırlayarak eminim onu hayal kırıklığına uğratıyorsun dedi Naruko masadan kalkıp dışarı çıktı.
-Ne oldu böyle dedi Tazuna şaşkınlıkla İnari şok bir ifadeyle kala kalmıştı.
-Naruto senin acını anlayabilen insanlardan babası ve annesi herkesi korumak için hayatlarını feda etti onları hiç tanımadı onlar Naruto'nun doğum gününde öldü ve insanlar ona çok kötü davrandı hiç kimse onu kabullenmedi o sadece kendini herkese kanıtlamak istiyor dedi Kakashi.
-Peki ailesi kim dedi Tazuna'nın kızı
-Babası Namikaze Minato yani yondaime hokage annesi Uzumaki Kushina dedi Kakashi.
-İnsanlar ailesini seviyorsa neden ona kötü davranıyorlar dedi İnari.
-Bunu size söyleyemem bu bir S seviye bir sır dedi Kakashi.
-Naruto hakkında bu kadar önemli olan nedir ki dedi Sakura sesindeki elle tutulur kıskançlıkla.
-Peki bunu ne zaman öğrenebiliriz dedi Sasuke.
-Size söylemek istediğinde dedi Kakashi~muhtemelen chunin sınavlarında ~ diye düşündü.
-Onu bulmak için çıkıyorum dedi Sasuke kapıdan çıkarken.Naruko ağaçları yumruklamaya başladı bu onun sinir atmak için bir numaralı yoluydu bir süre sonra durdu arkasından bir ses geldiğinde arkasına baktı. Sasuke Naruko'ya yaklaştı onun ağlayan yüzüne baktığında içinde bir şeyler kırılmıştı ona yaklaşıp sarıldı Naruko'nun da ona sarılmasıyla Sasuke onu daha sıkı bir şekilde sarıldı.
-şşşt sakin ol ben senin her zaman yanındayım dedi Sasuke
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SASUKE💗NARUKO
FanfikceNaruto bir kız ama insanlardan kendini sakliyor annesi ve babası kyubiyi durdururken olmusler kyubi bundan nefret ediyordu insanlar sırf onu gücü yüzünden kullanmışlar ve suçlu gine kendisi olmuştu Bu hiç adil değildi neden suçlu hep kendisi olmuştu...