İlk gün

1.3K 164 29
                                    

Esra hoca " Hadi içeri girelim " dedi ve içeriye doğru ilerledik. Bana bir köşeyi göstererek
" Buyur buraya otur" dedi. Önüme rahleyi koydu Aradan 10-15 dakika sonra öğrenciler gelmeye başladı. Hepsi çok tatlıydı aralarında en küçük olanı boyundan büyük Kuran'ı Kerim'i elinde kucaklamıştı. Çok şirin duruyordu. Biraz bekledikten sonra konuşmaya başladım.

" Selamün aleyküm çocuklar" dedim hep birlikte
"Aleyküm selam " dediler.
" Ben Zeynep yeni hocanız " Hira' yı göstererek
" Bu da benim kızım Hira benimle birlikte sürekli burada olucak sormak istediğiniz soru varsa sorabilirsiniz ?"  içlerinden biri
" Hocam kaç yaşındasınız " dedi
" 21 yaşındayım kızım Hira' da 3.5 yaşında " sorular devam etti
" Hocam soyadınız nedir ?"
"Soyadım yıldırım başka sorusu olan" o an bi sessizlik oldu.
" Şimdi sıra sizde siz anlatın kendinizi"
Sırayla sordum isimlerini
Safiye , Fatma, Meryem, Neslihan, Emine, Rümeysa , Esma, Ümmü gülsüm, Kübra , Zeynep adaşım bile vardı.

Tanışma bittikten sonra derse başladık. Bu arada o boyundan büyük Kuran'ı Kerim'i olan Fatma yeni Kur'an'a geçmişti. Tek tek derslerini aldım. Ezbere gecicektik o an öğle ezanı okundu. Ezan bitene kadar sessizce bekledik.
Ezan insana adeta huzur veriyordu. Ezan bittiğinde bile bitmemesini istemiştim.
Artık şimdi vakit Rabbin huzuruna çıkma vaktiydi. Öğrenciler teneffüse çıktılar. Bende namaza durdum ve niyet ettim. İmam tekbir getirerek namaza başladık.
Sübhaneke, Fatiha sureleri okundu ve mâ' un süresini okudu. Ne güzel Manası vardı Mâ' un suresinin;

Bismillahirrahmanirrahim
1- gördün mü o hesap ve ceza gününü yalanlayanı !

2-3 işte o yetimi itip kakan, yoksula yedirmeyi özendirmeyen kimsedir.

4- yazıklar olsun ki o namaz kılanlara ki;

5- onlar namazlarını ciddiye almazlar.

6- onlar (namazlarıyla) gösteriş yaparlar.

7- ufacık bir yardıma bile engel olurlar...

Ne güzel bir süre değil mi ?

Rükû secde derken namazı bitirmiştik bile, ne çabuk oysaki yavaşta kılıyorduk. Siz hiç sevdiğinizin yanından ayrılmak ister misiniz ?

Bende ayrılmak istemiyordum işte. Ellerimi semaya açıp dua ettim o an biri sırtıma çıktı. Tabiki de Hira' ydı bu. " Anneeeee" diyerek boynuma sarıldı ve yanağımı öptü. Sanki dünyalar benim olmuştu.
Hira' nın hep mutlu olması için ALLAH'a cok dua ediyorum ve en korktuğumda babasını sorması. Hiç babasını sormasını istemiyordum ama onun bunu sormaya hakkı vardı ama nasıl anlatıcaktım ki yalan mı söylemeliyim. O çok saf ve temiz ona nasıl yalan söylerim ki.
Bir yalanla yaşamasını istemem ve zamanı geldiğinde herşeyi anlatmak zorundayım .
" Allah'ım nolur o gün bana yardım et. "

SEVDAMA ŞAHİTSİN... Texting ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin