Çıkış

1.2K 150 54
                                    

Teneffüs vakti bitmişti. Öğrenciler toplandılar ve ezber dersine başladık. Zaman çok çabuk geçiyordu.
Esma gelip Rabbena dualarını verdi. Buradaki bütün öğrenciler çok çalışkan.

Okuduğumuz surelerin manaları anlayınca o sûreye güzel bir tat veriyoruz aslında..

» Ey Rabbim bize dünyada iyilik ve güzellik, ahirette de iyilik ve güzellik ver. Bizi ateş azabından koru. «

» Ey Rabbimiz beni, anamı, babamı ve mü'minleri hesap gününde bağışla. «   AMİN..


Sürekli her zaman okumalıyız bu duaları aslında,
ALLAH' tan bağışlanmayı, affedilmeyi istemeliyiz. Bizler o kadar aciziz, o kadar üşengeçiz ki, Allah'tan hiç birşey istemiyoruz.
Oysaki Allah'ın merhameti çok büyüktür. Allah'a hiçbir şey çok gelmez o yüzden çok şey isteyin ALLAH'TAN .

Ders bitmişti. Öğrenciler çıkmak için hazırlanmaya başladılar. Hira' da hazırlanmaya başlarken Esra hoca yanıma geldi.
" Zeynep bugun nasıl geçti öğrenciler fazla yormadı dime seni "
" Yormadılar beni hatta çok güzel geçti hocam"
Bu sefer soruyu Hira' ya sordu.
" Hira sevdin mi arkadaşlarını"
Hira gülümseyerek
" Çok sevdim arkadaşları en çokta Fatma, Meryem, Neslihan, ve Emine' yi çok sevdim" diyerek elimden tuttu. Bana dönüp
" Anne ben hazırım " dedi.Esra hoca
" Ben sizi fazla tutmayayım ALLAH'a emanet olun.
" Sağolun hocam sizde ALLAH'a emanet olun "dedim.
Hira Esra hocanın kolundan tutup kendine doğru çekti tam boyuna göre eğilince yanağına bir öpücük kondurarak.
" ALLAH'a emanet olun" dedi ve yanıma geldi.  Esra hoca gülümseyerek
" Sendeee" dedi
Ardından  kapıya doğru ilerledik....

Hira'nın ayakkabısını giydirdim. Bende kendi ayakkabımı giyene kadar Hira' ya sesleniyordum.

" Hira koşma düşeceksin kızım yavaş"
O an sadece 2-3 saniye ayakkabılarıma bakmıştım, çığlık sesi geldi.
Kafamı kaldırdığımda .....

SEVDAMA ŞAHİTSİN... Texting ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin