Heyecanla hemen kapıyı açtım.
" Eee... Sonuç ne peki "
Belimin arkasında sakladığım testi çıkardım. Kısık sesle
" iki çizgiiiii.. " dedim. Hafif kahkaha attı.
" Yaaa hamilesiin sen çokk güzel"
Hemen boynuma sarıldı. İki elini omuzlarımın üzerine koyup
" Yusuf duyunca çok mutlu olucak biliyorsun dime " dedi.
" Biliyorum. Ya nasıl söylücem ben şimdi kekelerim onun yanında. Zaten çok heyecanlıyım daha da kötü olurum elim ayağım titrer. "" Bişey olmaz yengem ben şimdi çağırım sen Abimle konuşursun o iş bende. Sende bence bi şimdiden söyleyeceklerini ezberle sonra heyecandan unutur kekelersin falan "
" Yaa Esra Abla..."Kıs kıs gülüp Yusuf'u çağırmaya gitti.Oda da onu bekliyordum. Bi sağ, bi sol dönmekten başım dönmeye başlamıştı. Biraz daha bekledikten sonra Yusuf odaya geldi. Bana bakıp
" İyimisin kötü bişey yok dime "
" Yok hayır. Ben iyiyim hatta çok iyiyim " testi arkama saklamıştım. Gözlerini kapatmasını ve ben söylemeden açmamasını istedim. Tabi ilk başlarda neden soruları filan sorsa da sonunda kabullenip kapattı gözlerini.
Elimdeki testi gözünü açtığında direk karşısında görebilcek şekilde tuttum. Derin bi nefes alıp
" Şimdi gözlerini açabilirsin "
Ellerini yüzünden uzaklaşırken surat ifadeside değişmişti.
" Bu ne "
" Ne Nasıl a anlamadın mı gerçekten" iyice kekelemiştim.
" Hayır "
" Yaaaa Yusuf. İşte 2 çizgi işte yani" cümlemi daha bitirmeden kollarıyla sardı beni.
" Biliyorum ne olduğunu sadece benimle konuşurken kekelemeni seviyorum"
" Yaaa niye pisliklik yapıyosun madem biliyosun niye soruyorsun zaten düzgün konuşamıyorum " Hafif güldü." Olsun ben o şekilde de seni seviyorum" gözlerimi hafif kapattım. Ve kısık sesle
" Biliyorum "dedim.
" Oo nerden biliyorsun bakalım ''
" O derinden bakan mavi gözlerinden. Gökyüzü misali baktıkça huzur buluyorum o gözlerinde. Deniz misali de yüzmeyi bilmiyorum o gözlerinde boğuluyorum işte"" Vay be ne gözlerim varmış " Hafif omzuna vurdum.
" Hemen havalanma Allah vergisi onlar. "" Tamam sinirlenme gönlümün efendisi. Hem hamilesin yani bu sinir cocuğa zarar "
" Ha Yusuf Bey tek çocuğa zarar dime bana değil yani doğru ben kimim ki bana da zarar olsun "
" Ya öyle demedim "
" Ne dedin peki ha "
" Oooo şimdiden başladı hamile triplerine "
" Ben trip falan atmıyorum tamam mı? "Yüzümü ellerinin arasına aldı. O derin mavi gözlerini dikti ve alnımdan öptü.
" Ben senin o tripini yerim. Değil 9 ay bi ömür çekerim "
" Yaaaaa "
O kaslı vücudunu, ellerimle kavraya bildiği kadar kavradım. Kokusunu içime çekip
" Seni Allah için çokkk seviyorum "
" Bende. "" öhö öhö " Esra Abla girmişti içeriye
Yusuf'tan hemen ellerimi çektim ve yüzümü çevirdim. Yusuf Esra'ya baktı.
" Ahh Esra napıcaz biz senle insan bi kapıyı çalar dime bu kapı ne diye icat edilmiş " sinirli gibiydi biraz ama hafif sırıtıyordu da" Kapıyı açık görünce bi an düşünemedim. Kusura bakmayın Hüseyin Dede şimdi eve gidicek haber vermemi istedi.
" Yaaa. Niye bu kadar erken ki?
" anlıyorum yengecim Abimle olunca zamanın nasıl geçtiğini bilmiyosun ama saat şuan 22.10"
Daha fazla Hüseyin Dede' yi beklememek için odaya gittik.
Esra Abla askılıktan feracesini alıp
" Ya bende gidim en iyisi daha geç olmadan her şey için çok teşekkür ederim. Yemekler falan çok lezzetliydi."
Hüseyin Dede de
"Aynen kızım herşey için bende teşekkür ederim." dedi.
Dışarıya çıktık.
Esra Abla sırasıyla ikimize sarıldı. En son Yusuf'a sarıldığında
"abicim yengeme biraz daha dikkat etmen gerekiyor"
Yusuf dalga geçerçesine
" Allah razı olsun kardeşim yani sen söylemeseydin ben bilmicektim"
Hafif koluna vurup, göz kırptım. Hüseyin Dede anlamamıştı tabi bize merakla bakıyordu.
" Hayırdır kızım neden öyle dedin" Esra Abla kolunu tuttu Hüseyin Dede'nin " Ben sana yolda anlatırım hadi gel biz gidelim "dedi.
Biz Yusuf'la birden bakışırken onlar gitmişlerdi.
" Esra yine yaptı yapacağını. Yarın hastaneye gidelim olur mu? Bi bebeğin durumuna bakalım"
" Çok düşünüyormuş bebeğini de Maşaallah. Şimdiden baba yüreği hı" gülümseye başladı.
" Eee baba olmak kolay mı? Çocuklara bakmak filan birdi, iki olcaklar artık"Yusuf'un Hira'ya gerçek baba gibi sahiplenmesi o kadar hoşuma gidiyor ki.
Bi dakika ya Hira'nın bugun hiç sesi çıkmadı. Hemen içeriye girdim. Kanepenin üzerinde uyuya kalmıştı. Yusuf kucağına alıp yatağına götürdü.
Gözlerim televizyon ünitesine takılmıştı. Yusuf ellerini gözlerimin önüne gelecek şekilde salladı.
" Zeyneppp hayırdır nereye daldın "
" yok bişey "
"benimi kandırıyorsun şimdiden düşüncelere girdin dime. Söyle bakalım aklına ne takıldı."İçim kıpır kıpır, bi o kadar da düşüncelerle doluydum.
Belki hamile değilimdir tek bi testle olmazdı ki bu. Yarın zaten hastaneye gidince herşeyi öğrenicektim. Ama bişeyi unutmuştum.
Ben Kanserdim....Hamileysem çocuğumu sağlıklı Bi şekilde dünyaya getirebilir miyim?
Ya da düşük yapar mıyım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDAMA ŞAHİTSİN... Texting ✔️
Historia Corta°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Koy başını dizimin üstüne, Sen rüyalarına dal, Ben cennet güzelliğine... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° { Hikayeden bi iki alıntı } 👇👇👇👇 »»»»»»»»»»»»»»»»...