8.

2.4K 180 49
                                    

- Baek?

- Hm?

- Chcesz zostać moim chłopakiem?

- ....

- ?

- ....

- ??

- To my jescze nie jesteśmy razem?

- ... Ok, jesteśmy.

***

- Baek, zamieszkaj ze mną.

- Channieee, muszę wrócić do domu!

- Błagam cię, zrobię wszystko co tylko chcesz!

- Wszystko?

***

- Baekhyun, czy wyjdziesz za mnie?

- Głupi jesteś? Oczywiście, że tak.

***

- Tato! Tato! - zawołał jeden z bliźniaków, wskakując mi na kolana.

- Tak kochanie? - spytałem, głaszcząc dziecko delikatnie po główce.

- A kto wygrał twój zakład z wujkiem Xiuminem?

Zaśmiałem się lekko słysząc zadane przez syna pytanie.

- Wujek.

- Co? Jak to? - spytał tym razem drugi z nich.

- Nigdy nie miałem numeru waszego tatusia. Nigdy z nim nie pisałem. W sumie nie musiałem, bo od razu jak odjechałem, wsiadł w samochód w pogoni za mną.

- Wow! Super! - podekstcytowali się. - Ale jak wygrał wujek?

- Miał cały czas kontakt z wujkiem Kaiem. - zaśmiałem się. - Że też o tym wcześniej nie pomyślałem.

- Kto miał ze mną kontakt? - zapytał tym razem Kim Jongin, który wraz z moim mężem oraz D.O, który aktualnie był jego narzeczonym, wtargnęli do środka niosąc zakupy.

- Wujek Kai! - wykrzyknęli równocześnie chłopcy, rzucając się w objęcia najpierw Kaia, a potem Chanyeola i Kyungsoo.

Czasem naprawdę miałem wątpliwości, kto jest ich ojcem. Bo z tego co zdążyłem zauważyć, Jongin zawsze był witany jako pierwszy.

- Cześć kochanie. - szepnął Chanyeol, całując mnie lekko w usta.

W odpowiedzi jedynie mruknąłem i posadziłem męża obok siebie, na wielkiej, beżowej kanapie.

- Gdzie Minseok? I Suho z Layem?

- Xiu za chwile pewnie wpadnie tu z Chenem, a tamci mają się spóźnić. - ponownie się zaśmiałem, próbując uwierzyć w to, że jednak Jongdae okazał się gejem.

- Hej hej kochani! - o wilku mowa...

I w taki oto sposób, przez jedną, ostatnią wycieczkę klasową zdobyłem nowych przyjaciół, nową rodzinę oraz wspaniałego męża, którego za żadne skarby świata nie wymieniłbym! Chociaaaaaż może pokusił bym się o jakieś Ferrari za Chana.. hmmm, ktoś coś? NIE NO, ŻARTOWAŁEM! Nara, nie oddam go! Też was kocham!

_________
Koniec!
I jak się podobało? Haha

Nadal nie wiem czy dobrze robię to publikując, ale jednak>>>

Dziękuje każdemu, który wszedł w to gówno i dotarł do końca!

Być może zacznę znów coś pisać, tym razem coś dłuższego i na większą ilość rozdziałów. Chcecie jakiś konkretny paring? Bo nie umiem się zdecydować haha

To tyle z mojej strony, pa żuczki! ;*

Last Trip [Chanbaek]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz