18 yaşını hevesle bekleyen Rüzgar akşam için Kafes Bar da rezarvasyon ayarlamıştır. O akşam bar sahnesinde Ilgın vardır. Herkes Ilgın hakkında sesi oldukça güzel ve kendi çapında şarkılar söyleyen biri olarak tanır.
Rüzgar rezervasyonu yaptırmış ve arkadaşlarını arayıp haber vermiştir.
Akşam saat 21:00 sıraların da Batuhan ve Derin arabayla Rüzgar'ın yanına gelirler.
Rüzgar'a en mutlu olacağı hediyeyi almışlar.Derin: 18. yaşın kutlu olsun kardeşim diye sarılır ve öper Rüzgarı.
Batuhan: Kardeşim nice seneler diyerek hediyesini uzatırRüzgar hediye kutusu alıp açtıktan sonra yüzünde ki mutluluk ifadesi sanki bütün İzmiri aydınlatmıştı.
Rüzgar: Sen kralsın be olum der.
Derin ve Batuhan, Rüzgar'ın arabasına binerek Kafes Bar'a giderler. Rezervasyon yaptırdıkları sahneye en yakın masaya otururlar.
Garson: Ne içersiniz? Efendim.
Derin: Ben bi bira alabilirmiyim lütfen?
Garson: Tabiki. Siz ne alırdınız? Efendim.
Batuhan: Ben bi Viski alırım. Kanka sen ne alırısın?
Rüzgar: Bende bi Viski alayım.
Garson: Hemen getiriyorum Efendim" der ve masadan ayrılır.Garson siparişleri getirdikten sonra içmeye başlarlar. Rüzgar 18 olduğu için oldukça mutludur.
Saat 22:00'a yaklaşmıştır ve birazdan sahneye Ilgın çıkacaktır. Rüzgar sabırsızlanır, herkesin dilinde olan ve sesi çok beğenilen bu kız acaba kimdi?
Sahneye Ilgın çıkar. Ve çıktığı gibi "İçim yanar, içim kanar da" şeklinde şarkıya başlar. Viskisinden yudum aldıktan sonra kafasını kaldırır Rüzgar. Ilgın'ı gördüğünde beyninden vurulmuşa döner. Sanki buraya Ilgın için gelmiş ya da buraya gelince aşık olacağını düşünmüş.
Batuhan, Rüzgar'a dönüp "Olum kızın sesi çok güzel be" diyerek bağırır.
Ama Rüzgar hala Ilgın'ın etkisinde çıkamamıştır. Batuhan söylediklerini birkaç kez tekrarlar ama Rüzgar hala Batuhan'ı duymaz.Derin, Rüzgar'ın omzunda iterek " Kendine gel, Rüzgar ne oldu" diyerek sitem eder.
Rüzgar: Gençler galiba ben bu kıza Aşık oldum.Batuhan ve Derin o kelime'yi duyduktan sonra şok olurlar.
Derin: Rüzgar anlayamadım? Sen ne dedin!!
Rüzgar: Ben bu kıza aşık oldum. Şarkı söylemeye başlayalı yarım saat oldu ve ben gözlerimi ondan alamıyorum.
Batuhan: Rüzgar kanka topla kendini. Hadi iç de kalkalım.Bar'dan çıkıp herkes evine gider. Rüzgar'ın aklı hala Ilgında kalmıştır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnsan'ı Bitiren AŞK
Teen FictionAşk'ın gerçek olduğu ve gerçek kalacağını düşünüyorum.