Bölüm 3 - Umutsuz Vaka Rüzgar

12 1 0
                                    

Ilgın için elinden gelenin hepsini yapan Rüzgar ne kadar istese de hala adıyla yetiniyordu. Rüzgar'ın yanına gelen Batuhan'la muhabbete başlarlar.

Batuhan: Kardeşim gel hadi oyun oynayalım, canım sıkıldım.

Rüzgar: Oğlum canım istemiyor. Kafa dinlemek istiyorum.

Batuhan: Rüzgar ne oldu sana? 1 haftadır kendin de deðilsin. Can'ın mı sıkkın?

Rüzgar: Batu oğluö aklım hala o kız da. Bir türlü çıkartamıyorum  aklımdan onu. Resmen çıkmak istemiyor.

Batuhan: Hallederiz be sen takma kafana fazla. Bir çaresi bulunur, içini ferah tut. Kardeşim benim.

Rüzgar içi biraz da olsa rahatlamış ve kendini en güvendiği, kardeşim dediği insana bırakmıştı. Ilgın'a ulaşmak için her ne gerekirse yapmaya hazırdı Rüzgar. Şu durumdaydı  'öl dese ölürüm' tek düşündüğü Ilgın olmuştu. Batuhan'ın yanın da  her ne kadar unutmuş, takmıyor gibi görünse de aklının bir kenarında Ilgın vardı. Ve öyle de kalacaktı.

Batuhan, Derin ve Rüzgar akşam yemeği için Liman Restoran'a gittiler. Güzelce akşam yemeklerini yedikten sonra...

Rüzgar: Gençler gelin Kafes Bar'a gidelim. Yemek üstüne bir şeyler içelim.

Batuhan: Ben varım kardeşim. Sen ne dersin Derin.

Derin: Bende varım ama eve erken gitmem gerekiyor. Babamla bu aralar iyi değilim.

Rüzgar: (hafif bir tebessümle) Tamam güzelim sıkıntı yok. O zaman ilk hedef Kafes Bar hadi bakalım.

Kafes Bar'a girip otururlar. Masaya gelen garsona isteklerini söylerler ve garsonu beklemeye başladılar.

Garson siparişleri getirdikten sonra içmeye başarlar. Rüzgar'ın haberi yoktur ama o gece sahnede gene  Ilgın vardı. Rüzgar, Ilgın'ı gördükten sonra gene aşık olur. Sanki ilk defa görmüştür. Sanki bu Bar'a ilk defa gelmişlerdi. Batuhan, Rüzgar'a dönerek.

Batuhan: Kardeşim, Ilgın değil mi? Bu...

Rüzgar: Aynen öyle Batu. Aşık olduğum kadın. Mutlu olacağıma inandığım tek kadın.

Derin: Rüzgar sen bu kızı çok mu takıyorsun kafana? Üzülüyorum senin için, kendine bir zararın gelecek diye. 

Rüzgar: Ben bu kız için ölmeyi göze alabilirim. Sen hala bir şey olmasından korkuyorsun.

Derin bu sözü duyduktan sonra şok olur. Ve olduğu yerde bayılır. Panik içinde Derin'i hastaneye götüren Batu ve Rüzgar çok endişelenmiştir. Doktor yanlarına gelip.

Doktor: Derin Hanım'ın bir şeyi yok. Panik yapmanıza hiç gerek yok.

Rüzgar: Peki. Hastamızı görebilir miyiz?

Doktor:(küçük bir tebessümle) Tabi ki fakat fazla yormayalım.

Batuhan: Tamam. Doktor Bey.

Rüzgar ve Batuhan odaya girerler. Derin hafif baygın şekilde bakar etrafa. Rüzgar yatağın kenarın'a oturarak.

Rüzgar: Çok korktuk kardeşim. İyisin değil mi?

Derin:(güçlükle) İyiyim canım benim, bir şeyim yok.

Batuhan: Korkuttun bizi sıpa. Endişelendik bir şey oldu diye.

O gece hastane de kalan Derin sabah Rüzgar ile eve gider. Rüzgar, Derin'i eve bıraktıktan sonra eve geçerek. Uyuyamadığı uykusunu uyudu.

Ama hala sadece ismini biliyordu...

İnsan'ı Bitiren AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin