Bölüm 7 - Kötü Günler

2 0 0
                                    

Yorgunluktan zor uyuyanan Ilgın, zor bela uyandı ve yemek yemeğe mutfağa gitti.

Açıkmış karnını doyurduktan sonra okul'a gitmek için hazırlanmaya başladı. İlk başta ılık bir duş aldı, saçlarını kuruttu, düzleştirdi. Mutlu ve bir o kadar heyecanlıydı.

Kıyafetlerini giydi, güzelce saçlarını yaptu. Ve okulun ilk günü için hazırdı. Herşey için hazırdı.

Babasını öperek "hoşçakal babacım" dedi. Yola çıktı.

Kulaklıpı kulağında giderken birkaç arkadaşını gördü ve yolun karşısın da Rüzgar bekliyordu. Rüzgar'ı görünce gözleri gülen Ilgın, arkadaşlarına "işte beni seven bu çocuk".

Arkadaşları şaşkınlık içindeydi, Rüzgar oldukça yakışıklı ve vücutlü biriydi. Herkes şaşkın şekilde karşı geçerken....

Ilgın'ın dalgınlığı ona bir araba çarpmasına sebep olur. Rüzgar bunu görür görmez sol gözünden bir damla aşşağı doğru süzüldü...

Rüzgar elindekileri fırlatarak Ilgın'a doğru koşar. Ilgın'ın her yeri kan içinde yerde yatıyordu. Rüzgar o anda Ilgın'ın göğüsüne dayanarak ağlamaya başlar.

Hemen ambulans'ı arayıp olay yerine çağırırlar. Hastaneye apar topar getirilen Ilgın çok ağır şekilde yaralanmıştı. Ilgın'ı acilen ameliyata alırlar.

Rüzgar bir köşeye geçip hüngür hüngür ağlamaya başlar. Kendini tutamaz bağırır, sinirlenir, duvarları yumruklar. Ama nafile bu yaptıkları Ilgın'a giçbir yarar sağlamıyordu.

Batuhan ameliyathane'nin önünde yaklaşık 4-5 saat kalmıştı...

Doktor: Hastanın durumu kritik bekleyeceğiz!.
Rüzgar: İyileşme şansı var değil mi? İyileşicek benim kurban olduğum... he doktor söylesene!!!.
Doktor: Şuan beklemedeyiz. Kesin birşey söyleyemeyeceğim. Geçmiş olsun.

Rüzgar hala şok içinde öyle kala kalmıştı...

Kendini ölü gibi hissediyordu. Resmen bitmişti. Hayatının yarısı gidiyordu. Sanki ölüyordu... İçi içine sığmıyordu, bişey olacak diye korkuyordu.

O geceden sonra odaya aldılar Ilgın'ı, Batuhan yanında sabah akşam fark etmeden 48 saat'e yakın uyanık kalmıştı. Ilgın'ın uyanması için herşeyi yapmaya hazırdı.

Tam bu düşünceler içindeyken, Ilgın yarı baygın yarı uyanık şekilde... Rüzgar'ı çağırdı.

Ilgın: Rrrr... Rüzgar!!!
Rüzgar: Ilgın. Çok şükür, iyi misin? Ağrın var mı?
Ilgın: Biraz ağrım var ama iyiyim...

Rüzgar, Ilgın'ın gözlerini açmasına çok sevindi. Koşarak doktorun yanına giderek, doktor'a Ilgın'ın uyandığını haber verdi.

Doktor, Ilgın'ın zor bir ameliyat geçirdiğini söylerek yaşamasının bile zor olduğunu, söylediler.

Doktor: Ilgın Hanım zor bir ameliyat geçirdi. Kurtulma ihtimali çok düşüktü ama dirençli bir insan olduğu için kendisini torladı. Biz her ihtimale karşı bir ya da iki gece müşahede altında tutacağız.
Rüzgar: Doktor, iyileşecek değil mi? İyi olcak ben sevdiğim.
Doktor: Bekleyip göreceğiz, dualarını eksik etmeyiz.

Rüzgar, biraz da olda içindeki umutla eve gidiyordu. İyileşmesi için elinden gelen herşey'i yapmaya hazırdı. Aşkı gibi sevgisi de yeter diyordu. Gece yatarken dualarını Ilgın'dan eksik etmiyordu. Etmeyecekti...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 26, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İnsan'ı Bitiren AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin