Bölüm 5 - Güzel Günler Yakında

10 1 0
                                    

Ilgın'la tanıştıktan sonra hayata daha olumlu bana Rüzgar, herkes'e iyi davranır. Tüm küslükleri unutup yeniden hayata döner, tabir-i caizse.

Mutluluğu geri kazanmış ve mutsuz olmamak için elinden gelinin hepsini yapması gerektiğini biliyordu. Ve yapacaktı.

Rüzgar eline telefonu alıp..

Rüzgar: Ilgın sahil'e gelir misin? Seninle konuşacaklarım var.
Ilgın: Tamam. Geliyorum...

Rüzgar çok önemli bir karar vermek zorundaydı. Ilgın, Rüzgar'ın onu sevdiğini biliyordu ama emin değildi.

Rüzgar ya sevdiğini ona aşık olduğunu açıklayacaktı ya da önemli konuşmasını bir saçmalığın içine bırakacaktı. Bu ikilem Ilgın gelene kadar Rüzgar'ın içini kemirmeye devam etti.

Ilgın: Ben geldim...
Rüzgar: Hoşgeldin, canım. Otur şöyle.
Ilgın: Rüzgar apar topar çağırdın beni. Neymiş bu konuşulacak önemli konu?
Rüzgar:( kelimeleri yutarak) Iııı....
Ilgın: Rüzgar söyler misin? Bi sözün devamını getir!!!
Rüzgar: Ya, akşam beraber yemeğe çıksak olur mu?
Ilgın: Tabi, çıkarız ama bunu telefon da söyleyebiliridin.
Rüzgar: Haklısın, söyleyebilirdim ama ben seni görmek istedim. O yüzden öenmli birşey var dedim. Özür dilerim.
Ilgın: (küçük bir tebessüm ile) Özür dilemene gerek yok ki...
Rüzgar: Akşam 20:00'da alırım seni.
Ilgın: Tamam. Gelirken ararsın beni.

Tüzgar'ın yanından ayrılan Ilgın evine doğru gider. Ama Rüzgar, Ilgın'ın gözlerine bakınca aşkını ilan edemez. Cümleler kalbin de birikmiştir, çıkmak için yer arıyordu ama Rüzgar o cümleleri bir türlü ağzından dışarıya çıkartamadı.

Eve gidip hazırlanmaya başlayan Rüzgar'ın yanına Annesi gelir.

Rüzgar'ın annesi: Hayırdır oğlum, kime bu hazırlık?
Rüzgar: Anne hani sana bir kız anlatmıştım hatırladın mı?
Rüzgar'ın annesi: Hatırladım oğlum.
Rüzgar: Bu akşam onunla yemeğe gideceğiz. Ona bütün hazırlık.
Rüzgar'ın annesi: Oğlum, sen en son sadece adını biliyordun bu kızın. Ne oldu da akşam yemeğe gideceksiniz?
Rüzgar: Anne, bizim Batuhan buldu. İşte gör benim kardeşim'i herşeyi yaptı, benim için...

Güzelce giyindiktem sonra Ilgın'ı arayıp haber verir. Ilgın'ın evine gider ve Ilgın ile beraber Restorant'a geçerler.

Garson'a siparişleri verdikten sonra yemeklerini yiyip sahile geçerler. Sahilde küçük bir ateş yakan Rüzgar, Ilgın'a " ben seni çok seviyorum, seni sahne de gördüğüm günden beri rüyalarım sen oldu. Kısaca hayatım sen oldun".

Bunları duyan Ilgın anlık bir şok geçirir ve Rüzgar'ın dediklerine inanamaz.

Ilgın: Rüzgar bu söylediklerin doğru mu? Sana inanamıyorum...
Rüzgar: Kızdın mı? Ben mutlu olursun sanmıştım.
Ilgın: Hayır tabi ki de kızmadım. Ama ben seni şuan da fazla tanımıyorum. İçinde bana karşı çok güzel hisler var bunu biliyorum. Şuan da sana kesin bişey söyleyemem.
Rüzgar: Haklısın. Bende net bir cevap vermeni beklemiyordum zaten.

Bu konuşmadan sonra Ilgın'ı evine bırakan Rüzgar daha sonra eve geçer. Annesine, Ilgın ile ne yaptıklarını anlattıktan sonra, odasına geçip düşünür.

Ilgın olumlu sinyaller göndermekle birlikte, kararsızlık içinde konuşmuştu. Ve bu konuşma Rüzgar'ın kafası karıştırıyordu. Ama, Rüzgar umutluydu ve kendi kendine "Güzel Günler Yakında" diyip.

Uykuya daldı....

İnsan'ı Bitiren AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin