BÖLÜM 4 - Olacaklar Oldu

8 1 0
                                    

Ilgın'ın etkisinden çıkamayan Rüzgar, Batuhan'la bir araya gelerek Ilgın hakkında herşey'i öğrenmeye çalışırlar. Batuhan'ın bu desteğini gördükten sonra kendini güvende hisseden...

Rüzgar:  Kardeşim hakkın ödenmez doğrusu. Kimse, kimse için böyle birşey yapmaz ama sen benim için herşeyi yapıyorsun. ( gülümsemeyle birlikte)
Batuhan: Oğlum, biz kardeşiz. Çocukluktan beri herşey'i beraber yaptık ve bu işte de beraberiz.
Rüzgar: Seviyorum oğlum seni. İyi ki benim kardeşimsin.

Batuhan'la deytalı aramaları bitirip bi kahve molası verdiler. O sıra da şarkı dinleyerek kahvelerini içiyorlardı.

Rüzgar: Kardeşim, buluruz değil mi?
Batuhan: Ne bulur muyuz?
Rüzgar: Kanka kız hakkın da, ne bukmamıx gerekiyorsa.
Batuhan: Bulacağız, tabi ki. Sen içini ferah tut. Rahatına bak...

Rüzgar'ın yüzünde küçük bir gülümseme vardır ama hiç umut yok. Rüzgar, hiçbir şey bulamayacaklarını düşünür ama Batuhan herşeyi halledip, resmen kızın geçmişini bulmuştu.

Akşam yemeği için Palas Hotel'de yemek ayarlayan Batuhan küçük bir süpriz hazırlamıştı...

Akşam Batuhan'ın yanına giden Rüzgar.
Rüzgar: Kanka hazırsan geçelim?
Batuhan: Hazırım. Sana da büyük bir süprizim var....
Rüzgar: Ne süprizi oğlum. Söylesene...
Batuhan: Yemeğe gittiğimizde görürsün.
Rüzgar: Peki, kardeşim.

Bu konuşamdan sonra içini kemiren bir merakla yemek için otel'e giderler. Rüzgar, hala süprizi bilmiyordu ve merak içerisin de Batuhan'ın süprizini bekliyordu.

Ve bir anda masa'ya biri geldi. Masa da telefonla uğraşan Rüzgar bir anda sesi duyar. Duyar duymaz sesin tanıdık olduğunu fark eder ama kimdi?

İçinden dua etmeye başlar " İnşallah o'dur Allah'ım İnşallah" galiba duaları kabul olacak. Mutluluk onun olacaktı. Düşüncelerinin, rüyalarının kadını, gelmişti masaya...

Ilgın: İyi akşamlar, Beyler...
Rüzgar: Iııı... Ilgın?
Batuhan: Hoşgeldin. Otur söyle.
Rüzgar: Sen... Nerden geldin? Kim çağırdı seni?
Ilgın: Batuhan'dan birkaç şey duydum. Duyduklarıma da inanamadım. Senden gelip öğrenmek istedim.
Rüzgar: Oğlum, sen nerden buldun? Ilgın'ın biz sadece adını biliyorduk?
Batuhan: Kardeşim, bir sosyal medya hesabı var. Orda videosunu paylaşmışlar. Bende ordan denk geldim.
Rüzgar: Eee... Sonra.
Batuhan: Sonrasın da Ilgın'a mesaj attım. O da cevap verdi ve şuan yanında...

Rüzgar hâla Ilgın'ın şokundan çıkamamış. Gözlerini birkaç kez ovuşturarak etrafa baktı ve karşında Ilgın vardı...

Yemekleri yemeğe başladılar. Yemek araların da geçen sohbetler de ortamın sıcaklığını arttırıyor du. Ilgın'ın numarasını almış. Sevinçle eve gitmişti.

Evde, Batuhan'a mesaj atar. " Ben senin bu iyiliğinin altın da kalamam. Ne istersen yaparım kardeşim benim." Rüzgar'ın mesajına cevap olarak "Kardeşim, ben sadece senin mutluluğunu istiyorum. Gerisi hikaye."

O gece ilk defa güzel bir uyku uyumuştur. İlk dega mutlulukla uyumuştu... Ve söz verdi " Ben, Ilgın'ı çok mutlu edeceğim..."

İnsan'ı Bitiren AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin