6

141 15 15
                                    

Bir sevgilinizin olmasının en kötü yanı pazar günü bile erkenden uyandırabilir. Bir saniye sevgili mi dedim? Mmm.. Şey bunu dengesiz arkadaşlarınız da sıkça yapar aslında.

- Of çirkin yarım saattir bağıra bağıra şarkı söylüyorum bu sesle, ninni mi geliyor? 

+ Ninem mi geliyor?

- Oohhooo işimiz var. Şimdi de Karagöz'e bağladı. Kalk hadi tosbaa kalk. 

+ 5 dakikaa dahaaa

- Yarım saattir uykunun açılmasını bekliyorum hala 5 dakika diyorsun, gelip ben kaldırıcam artık, kalk 

+ Öff iyi kalkıyorum böö.

"Kalk Yaprak. Yüzünü yıka Yaprak. Saçını yap Yaprak. Hazırlan Yaprak. Kahvaltı yap Yaprak. Bugün pazar laaaan." diye kendi kendime konuşurken telefonuma mesaj geldi. Tamam Demir uyandım tamaaam. 

Gönderen: Demir

İltifat sevmiyormuşmuş. Edilmez de zaten, odun. Böö deyip telefon mu kapatılır. İnsan bari bi görüşürüz der. Uykucu :D

Aa cidden yüzüne kapattım değil mi? Şu an farkediyorum. Şaşkınlığım geçince bir de kahkaha patlattım tabii. Sonra cevap verdim.

Küfür etmediğime dua et :)

Kalktım. Yüzümü yıkayıp geldiğimde elbette mesajım da gelmişti.

Gönderen: Demir

Ağzına biber sürerim.

Şapşal ya. 

Sabah sabah bir tehdit edilmediğim kalmıştı sağ ol 

Mesajlaşmanın verdiği rahatlıkla yeniden yattım. Niye hazırlanmadın derse suçlu o. O konuşturuyor beni. Bahane hazır. Yat Yaprak yat. Yaşasın.

Gönderen: Demir

Rica ederim bebeğim. Sen şimdi mesajlaşıyoruz diye yatmışsındır kalk geliyorum bekletme beni :*

Düşüncelerimi mi okuyorsun. Iğğh. Gıcık. Pekala. Saçlarımı düzleştirdikten sonra kıyafetlerime koştum. Mmmm. Beyaz bluz, buz mavisi mini etek, pembe mont ve bot. Tamaaam hazırım. Kreşten fırlamış gibiyim ama olsun. Umarım o Alev'le yeniden karşılaşmak zorunda kalmam. Yanında çocuğu gibi kalırım. Telefonumu alıp dışarı çıktım. Tam o sıra Demir geldi. Süper zamanlama. Birbirimiz için yaratılmışız diye düşünürken gülmeye başladığımda Demir'de arabadan çıkıp bana doğru geliyordu. 

- Artık deli olduğunu düşünüyorum sürekli kendi kendine gülüyosun dedi. Aklımdan geçenlere gülüyorum, bunun nesi delilik. 

- Beni bu saatte uyandırmanın güzel bir sebebi olmasını umuyorum dediğimde güldü.

- Elbette. Alev ve Poyraz'la kahvaltıya gidiyoruz dedi. Ne? Ciddi olamazsın diye düşünürken suratım nasıl bir hale girdiyse kahkaha atmaya başladı.

- Şaka yapıyorum, başbaşa kahvaltı yapıcaz. Ama Alev ve Poyraz'la aranı düzelticem, kaçış yok dedi. Biraz rahatladım.

- Sanırım az önce küçük çaplı kalp krizi geçirdim dediğimde 

- Küçük kalbini de yerim, küçük çaplı kalp krizini de yerim fındık kurdu tipe bak, parka götürüyüm mü seni dedi ve gülmeye devam etti. Ha-Ha çok komik. Genç yaşta içimi de dışımı da karartamam. 

- Böö dedikten sonra dil çıkardım. Küçük bi kahkahadan sonra sarıldı. Arabaya bindik ve yol boyunca benimle dalga geçti. Sonunda bir yere geldik ve durduk. Arabadan indiğimde geldiğimiz yeri şöyle bir inceledim. Gerçekten çok hoş. İçeri girdik ve kahvaltımızı yaptık. Ben bir an önce eve gidip uyuma hayali kurarken Demir 

DelilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin