13.

3.4K 241 40
                                    

Louis
Byl jsem tak neuvěřitelně šťastný, když jsem dostal zprávu od Zayne. Četl jsem si jí pořád dokola a jen se usmíval. 

'Ahoj lásko. Zrovna jsem přijel. Čekám Tě u školy. Miluji Tě- Zee'

Ano. Chodím se Zaynem. Už tři měsíce. Je to dokonalý přítel. "Tak běžte. Stejně za minutu zvoní." Vypustil nás učitel z poslední hodiny. Na nic jsem nečekal, hodil batoh na ramena a utíkal, co mi nohy stačily. U vstupních dveří jsem si všiml, že tam stojí Liam se Stylesem. Jak já Stylese nenávidím. Dveře jsem skoro vyrazil a rozběhl jsem se k Zaynovi, který stál opřený o své auto a v koutku mu visela cigaretka. Koukal do telefonu, takže mě neviděl. Když jsem k němu doběhl, zvedl hlavu, vyndal cigaretu z pusy a políbil mě. Dal si cigaretu opět do pusy, nadechl se, vyndal cigaretu, dal mi pusu a všechen dým, co měl v pusy, do mě vdechl. Ví, že to miluji. "Máme pozorovatele." Uchechtne se, když se ode mě odtáhne. Otočím se a spatřím Stylese, jak na nás čumí. Nahodím můj úšklebek a vztyčím na něho můj prostředníček. Já i Zee se zasmějeme. Pak si mě chytí okolo pasu, přitáhne si mě a políbí. Polibek mu vděčně oplácím. 

Harry
Krev se ve mě vařila. Znám a vím, jaký Zayn je. Ublíží mu, jako mě. Chce ho jen do postele. Pak ho odkopne. Jako mě. Bude si z něho dělat srandu a bude ho znemožňovat před všemi jeho kamarády. Jako mě. To všechno jsem si už zažil. Nechci, aby tak dopadl i Louis. Nechci, aby dopadl, jako já. Bojím se, aby nedopadl jako já. 

Flashback
"Zayne. Prosím. Nech toho. To bolí." Držím se za břicho, do kterého mi Zayn právě kope. "Miluji Tě." Zašeptám a zkouším, zda to pomůže. Ale on se jen zasměje a kopne znova. "Bože. Jsi jen zasraná buzna. Opravdu si myslíš, že bych s tebou něco měl?" Náš skoro roční vztah? "To všechno byla jen hra. Hra, jak tě dostat do postele. Jak od tebe dostat tvé nahé fotky." Zase kopanec. "Kliď se mi z očí." Naposledy do mě kopne, vezme si věci a odejde z mého domu. 

Now
Tenkrát jsem chodil do prváku. Zayn byl druhák. Když mě ponížil po celé školy a všichni, dokonce i učitelé, viděli mé nahé fotky, chodil jsem do školy jako duch. Dlouhé mikiny, kapuci na hlavě, šouravý krok. Pořád jsem do někoho vrážel. Mé celé tělo hýzdily ošklivé jizvy, které mám i do teď. Proto se tolik bojím o Louise. Vím, jaký je. Vím, že je dosti slabý a takové zacházení by nezvládl. Proto mu to všechno musím ukázat, říct. Liam to ví. Nejednou byl u toho a dopadl podobně. Ano. Jeho vlastní bratr ho zbil. A ne jen jednou, když mi chtěl pomoct. 

"Liame? Musíš mi pomoct s Louisem."

  

Dear Louis...\LARRYKde žijí příběhy. Začni objevovat