Louis
"Počkat počkat. Já nehodlám spát na jedné posteli s tebou." Záložním si ruce a koukám na něho pohledem, ala udělej s tím něco. Když se Harry jen přihloupě ušklíbne, dojde mi, že s tím nic dělat nechce. "Fajn. Vzdávám se." Unaveně padnu na jednu půlku postele. Harry samozřejmě na nic nečeká a sesune své tělo na druhou polovinu. "Co tady chceš ten týden dělat?" Otočím hlavu obličejem k němu. "To snad víš ty. Já tu nežil." Oboří se. Skvělé. Opravdu skvělé. Tak on si tu naplánujte týdenní dovolenou s tím, že já tu mám vymýšlet plány. Jasně. Proč ne. "Třeba bych rád viděl, kde jsi bydlel." Super. Takže to je plán tak na deset minut. Co dál?"Harolde sakra! Když se chceš převlíkat, nedělej tu takový bordel." Jdeme ven a Harry si chce vzít něco hezkého, takže všechny věci z kufru jsou všude okolo postele, různé pověšené po dveřích a skříních. "Však to hoď na postel nebo na kufr. Já si pak s tím udělám pořádek." Zahuláká na mě z koupelny. Neochotně začnu sbírat jeho věci a skládat na hromádku k jeho kufru.
Když Harry ještě nějakou chvíli nevychází z pokoje, napadne mě, že se podívám, co mi Lott sbalila.
Kleknu k mému kufru a otevřu ho. Trika fajn, nějaké košile a černé kalhoty. To by zatím nebylo tak špatné. Proto zajedu rukou do spodní části kufru, kde najdu své spodní prádlo. Oddechnu si, když najdu jen to "normální". Pak ale najdu sáček. Průhledný malý sáček. Když ho vytáhnu a kouknu na něj z blízká, uvidím bílou látku. Krajkovou látku. Začnu se potit. Tohle snad nemyslí vážně. Vytáhnu obsah sáčku, ale ještě před tím se ohlédnu, zdá je Harry pořád v koupelně. Vrátím hlavu zpět k sáčku, který momentálně leží na zemi a v rukách mi leží jen laciný kus látky. Vím co to je. Vím to moc dobře. Tohle jsem si koupil, jelikož jsem byl zvědavý. Je to ten nejhorší kousek, který ve svém šatníku mám. A ona mi ho sbalila. Mě. Teď. Nesmí to vidět Harry. To by byl konec. Opravdový konec. Bílý kus látky urychleně schován zpět a zahrabu co nejhlouběji do kufru. Tohle se nesmí k Harrymu dostat. Nechci vědět, jak y reagoval, kdyby to viděl.
"Můžeme jít?"___________________
Ahojte. Kdyby Vás o mě cokoliv zajímalo, klidně se mě zeptejte v komentářích. Ráda Vám na všechno odpovím :)
ČTEŠ
Dear Louis...\LARRY
FanfictionHarry Styles (19). Hezoun s krásnou pletí a nádhernými vlasy. Ve škole není nějak oblíbený, ale má svojí partu. Je zamilován do Louise. Louis Tomlinson (18). Ve škole je za losera, jelikož je gay. Chodí na hodiny zpěvu. Je stydlivý. O Harrym nikdo n...