Harry
Polekaně jsem si četl jeho vzkaz pořád dokola. On se mě bojí? To je snad ještě horší, než kdyby mě nenáviděl. Chci, aby mě nenáviděl. Nechci, aby se mě bál. A do postele o rozhodně nechci. Tedy ne teď. Nejdřív se s ním chci udobřit, pak začít chodit a pak až spát. Logicky. "Hazz?" Otočil jsme se za Liamem. "Co potřebuješ, Li?" Usmál jsme se na něho. "Mám pro tebe asi dost špatnou zprávu. Měl by jsi Louimu říct, kdo jsi, než si to vezme na starost můj povedenej bratříček." Naprázdno jsem polkl. "On je tady Zayn?" Začal jsme se ohlížet. "Včera večer přijel. Chtěl jsem ti to napsat, ale neměl jsem jak." Posmutněl. "Co mám dělat?" Klekl jsem si a dal hlavu do dlaní. Nevadí mi, že zrovna teď stojím u školy a že se na mě koukají ostatní. "A heleme se. Kdopak nám tu sedí." Uslyšel jsem ten odporný hlas. "Nefňukej Stylesi." A jemně do mě drkl, až jsem málem spadl, kdyby mě nechytl Liam. "Vypadni!" Okřikl ho. "No jo. Buzíci drží u sebe." zasmál se a odešel. "Jsi v pořádku, Hazz?" Když jsem pořád dřepěl, otíral jsme si slzy, aby to nikdo neviděl. Ne k vůli Malikovi, ale k vůli Louimu. Když to Zayn zjistí, všechno půjde do kytek.
V rychlosti, než si dosuším oči, vám vysvětlím, co se mezi námi stalo. Když mi bylo patnáct, přiznal jsem se Liamovi, Zaynovi a Niallovi, že jsem gay. Všichni to vzali v pohodě. Li a Ni byli taky gayové, ale Zayn nebyl. Jednoho dne mi řekl, že je taky gay a že chce se mnou chodit. Nepřemýšlel jsem, zda někoho chci, prostě jsem to přijal. A to byla ta nejhorší věc. Zayn je z nás nejstarší. Dělal si ze mě srandu a napadal mě, slovně, před kamarády. Nakonec se mi vysmál do obličeje, že gay určitě není, že gaye nenávidí a že si ze mě dělal jen legraci. Tohle bylo poprvé, co mi někdo ublížil. Nechtěl jsem být gay. Tak proto to s tím Louim. Ale to Vám vysvětlím jindy.
"Jsem v pohodě." Postavil jsem se a usmál se na Liama. "Kde je vlastně Niall?" Zeptal jsem se, když jsem ho nikde neviděl. "Měl hlad. Je v sámošce." kde jinde, že?Dear Loui.
Co ti udělal Styles, že se ho bojíš?
Neboj. Nechci tě jen do postele. Mám Tě hodně rád, Loui. Dneska jsem viděl Zayna. Toho staršího bráchu Payna. Dávej si na něho pozor, prosím. Nechci, aby ti něco udělal. Kdyby ti něco říkal, neposlouchej ho. Je to kretén.
Mám Tě rád.-Tvůj XoXo
ČTEŠ
Dear Louis...\LARRY
FanficHarry Styles (19). Hezoun s krásnou pletí a nádhernými vlasy. Ve škole není nějak oblíbený, ale má svojí partu. Je zamilován do Louise. Louis Tomlinson (18). Ve škole je za losera, jelikož je gay. Chodí na hodiny zpěvu. Je stydlivý. O Harrym nikdo n...