Regulamin / nowy!

4.5K 62 152
                                    

1. Zamówienie proszę składać tylko pod tym rozdziałem. W innym wypadku mogłabym go pominąć albo zgubić.

2. Bardzo często będę zamykać nabór na zamówienia, bo nie lubię mieć długiej listy oczekujących :-)

3. One-shoty będą pisane pod wpływem natchnienia, więc będą wolno pisane. Poza tym piszę też inne opowiadania i bloga, więc nie mam wiele czasu, ale postaram się, aby pojawił się chociaż jeden w tygodniu.

4. Mogę odmówić przyjęcia zamówienia one-shota, jeśli nie mam ochoty na jego napisanie. 

5.  Zamówienie będą realizowane nie po kolei. Może być to spowodowane weną lub postacią, za którą nie do końca przepadam. Poza tym dużo też zależy od osoby, która składa zamówienie, bo wiadomo, że chętniej będę pisała one-shota osobie, która pisze szczere, motywujące komentarze.

6. Przyjmuję: postać x reader, w ostateczności postać x male!reader (spróbuję XD)

7. Nie przyjmuję: yuri, yaoi, lemonów.

8. Każdy może dodać tylko jedno zgłoszenie na kolejkę.

9. Nie wiem, czy potrafię pisać one-shoty, ale postaram się :-)

Formularz zgłoszeniowy:

- postać z Haikyuu

- relacja (miłość, przyjaźń, wrogość, rodzeństwo, neutralna, od neutralnego do przyjaźni, od neutralnego do miłości, od neutralnego do wrogości itp.)

-  zakończenie (szczęśliwe, smutne, neutralne) /nie jest wymagane/


One-shoty z Haikyuu!!  ✖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz