~~~~~~~~~~
Oczy, które ranią
~~~~~~~~~~
Nie sądziłam, że coś może mnie tak zaboleć. Może dlatego, że nie sądziłam, że mnie zostawisz. Moje uczucia wyrzucisz, jakby były nic niewarte. Chciałam ci to powiedzieć już tak dawno, ale bałam się... Bałam się, że mnie odtrącisz.
I tak się stało.
Miłość jest nic nie warta, skoro człowiek tylko przez nią cierpi. Kochałam cię każdego dnia, nawet jeśli ty nic o tym nie wiedziałeś. Ale, kiedy zebrałam w sobie i wyznałam ci wszystko, co miałam w sercu, ty milczałeś.
Tylko ciebie widziałam w moim świecie. Nie chciałam, abyś był kimś innym. Dla mnie jesteś idealny. Pamiętam każdą sekundę naszej pierwszej i jedynej rozmowy.
Nie mogę odwzajemnić tego, co ty czujesz do mnie.
Pojedyncza łza popłynęła mi po policzku. Niestety pamiętam wszystko - twoją mimikę, postawę, wzrok... Twoje oczy patrzyły na mnie, jakbym była dla ciebie nikim. Ja czułam coś odwrotnego, bo ty jesteś dla mnie wszystkim.
Stojąc przy oknie znajdującym się w klasie na piętrze, położyłam dłoń na szybie.
Mogłabym zrobić dla ciebie wszystko, lecz ty nie chciałeś ode mnie nic. Nawet miłości.
Nie znasz mnie. Nie pasujemy do siebie.
Skąd możesz to wiedzieć? Widziałam cię każdego dnia w szkole i czułam, że jesteśmy dla siebie stworzeni.
Twierdziłeś, że nie chcesz się z nikim wiązać. Nie masz czasu na bezsensowną miłość, ale kłamałeś. To jedyna wada jaką u ciebie dojrzałam. Jesteś wstrętnym kłamcą.
To tylko zauroczenie. Przejdzie ci.
Słońce jakby nie widziało mojego cierpienia świeciło bezczelnie oświetlając szczęśliwych ludzi. Wśród nich byłeś ty... I twoja nowa dziewczyna. Stoisz pod oknem przy którym cierpię patrząc na was. Nie widzisz mnie, bo jesteś zapatrzony w oczy tamtej. Uśmiechasz się, choć nigdy nie uczyniłeś tego dla mnie. Kochasz ją, choć twierdziłeś, że nie potrafisz kochać.
Ja płaczę, bo tylko to mi pozostało po tobie.
Nikt tego one-shota nie zamawiał, ale sama wyszłam z taką inicjatywą :-) Co jakiś czas, kiedy najdzie mnie wena napiszę coś od siebie.
Co o nim sądzicie? Podoba wam się taka krótsza forma, czy jednak wolicie dłuższe teksty?
CZYTASZ
One-shoty z Haikyuu!! ✖
Fiksi Penggemar✔ - przyjmuję zgłoszenia X - nie przyjmuję zgłoszeń Okładka: @Psycho_Yumiko