Hi, Yanna!"
Inahan sa kanunayng panabang, nganong naa na man pud ni s'ya, uy? I asked myself one Tuesday afternoon as I was walking on my way to the Palma Hall for my class.
"Uy, hi."
"Nasaan si Shane?"
"7 AM kasi class n'ya kaya nauna na s'ya," I replied walking faster. "Sige una na ako—"
"Bakit ka nagmamadali, anong oras ba ang klase mo?"
"8:30-10:00 AM..."
"O, 7:45 pa lang, ah, hindi ka pa ma-li-late."
"Ikaw, 'di ba 7AM din ang klase mo? Bakit ngayon ka lang papasok? 'Tsaka Math una mong kla...se...oh, my God..." I trailed off realizing too late that I had just practically told him that I was extremely familiar with his class schedule.
"Bakit mo alam?" he asked with a smile.
Stalker kaayo ka pamati-on, Day! Giahak man ka, uy!
"Ahh...na-mention nimu sa una...kadtong sa una pa gyud...dugay na 'to kaayo mau nga wala na siguro ka kahinumdon ba. Unya una sa ko kay maghikug pa ko sa kauwaw, ha—"
He started laughing. "You are funny," he said but I was already waving goodbye at him and running away.
"Yanna, asa man ka, unsay emergency?" my best friend called me on my mobile a few minutes later.
"Nagkita mi gaina! Gipakauwawan na pud nako ako-ang kaugalingon sa iyahang atubangan ba!"
"Leche, uy, mao nay emergency nimu? Kulbaan ko ug taman-taman abi nako ug naunsa ka dinha."
"Ay, sorry, Gwaps..."
"Okay ra pero, unya na ta mag-istorya, ha, kay naa pa koy klase. Kahibalo baya ka kung unsa ka-terror akong Prof."
"Okay. Gusto lang nako i-share ba nga mingdagan na pud ko...unya hapit ko maligsi...unya...epic fail kaayo atuang plano nga dedmahon nako s'ya, uy."
"Kalma. Naunsa ba? Nganung modagan man ka pirmi kung naa siya? Hadluk ka niya?"
"Dili man. Pero, as you said, unya na ta mag-istoryahanay ug taman-taman kay naa pa man kay klase. Mingtawag ra ko aron pagawas sa feels."
"Feels gayud. O, sige, bye sa. Ayaw kahadlok, uy, what are the chances nga magkita mo kada adlaw ana niya? Antusa lang gud nga mauwawan ka mga three times a day."
"Bad ka, Gwaps!" I said.
Shane laughed heartily in reply.
But I saw Mike again the next day, and this time, I got so rattled that I spilled soup all over my blouse.
"Hi, Yanna! O, mag-ingat ka, are you okay?" he asked.
Unsa man ni siya, uy, sige ug pangutana kung okay ra ba ko as if concerned. Kung tinuod ka nga concerned, 'Do, ayaw na ug pakita nako bi! Namoblema na gyud ko nimu ba!
"Uy, wet look," Josie, one of his new friends, commented. "Is that supposed to make you look more attractive?"
"Excuse me?" I arched a brow at her.
Kanus-a man ni sila nagka-amigo aning mga tinuhak, uy! Why is he suddenly part of their group?
Josie and the Pasikats, as Shane and I called them, were one of the not-so-nice crowd at Kalayaan Residence Hall. Most of them are well-off and that could be the reason why they thought they owned the world.
"Grabe, Yanna, desperate moves, ha, talagang binasa mo ang damit mo mapansin ka lang ni Mike."
"Josie..." Mike issued. "Stop that."