-Pohled třetí osoby-
"NIGHTMARE!" Zakřičel Cross naštvaně. Dust, Killer a Horror kteří byli také v místnosti se podiveně podívali na Crosse. "Uhh.. Děje se něc-" Začal mluvit Nightmare, ale Cross ho přerušil.
"ANO! Co má sakra znamenat ta další duše uvězněná ve sklepě?!" Křičel dále Cross. Byl hodně naštvaný. "Jaká duše?" Zeptal se nevinně Nightmare. "Nedělej že nevíš! Mluvím o té holce která tam ležela v kaluži krve! Brečela a bála se jen kvůli tobě!" Pokračoval Cross. "Umm.." Nightmare hledal cestu jak se z toho vyvlíknout. Crossovi se už v hlavě zjevil plán. "S-Slíbil j-jsi že už t-to dělat n-nebudeš.." Crossův křik se okamžitě změnil na třesoucí se hlas. Dokonce mu steklo i pár slz. Jak Killer uviděl slzy na Crossově obličeji, podíval se na Nightmara s pohledem 'tos podělal'. Ani Nightmare netušil že by dokázal Crosse rozbrečet.
Nakonec to vyřešil tak, že se s Crossem teleportl do jiné místnosti a začal ho utěšovat."No tak.. Promiň Crossi.." Začal Nightmare. "A-Ale tys m-mi to slíbil.." Vykoktal Cross. "Nevěděl jsem že to bude pro tebe tolik znamenat.." Řekl Nightmare. Cross nic neříkal a snažil se přestat brečet. Nightmare to zpozoroval. Chvíli byl ticho než promluvil. "...Jestli chceš, můžu ji nechat jít.." Řekl Nightmare, i když se mu nelíbilo to co právě řekl. Pro Crosse by to ale klidně udělal. I když to na první pohled nevypadá, Nightmarovi hodně záleží na jeho kamarádech, takže na Crossovi. I přes ten fakt že Cross nemá rád zabíjení.
Cross se překvapeně podíval na Nightmara. "V-Vážně?" Zeptal se Cross. Nightmare přikývnul. "A n-nemohla by zůstat s námi?" Zeptal se Cross znova. Nightmare chtěl říct ano, ale potom si uvědomil na co se Cross zeptal. "Uhh.." Nightmare očividně chtěl říct ne, ale když se podíval na Crosse, vypadal že se znova rozbrečí. "... Jak chceš.." Řekl Nightmare. Cross objal Nightmara. "Díky!" Řekl Cross a odeběhl pryč. Nightmare měl slabost pro Crosse.. Cross šel mezitím přes zámek. Když byl sám, zjevila se Chara. "Jako vážně?" Zeptala se a měla na sobě výraz Frisk. Cross se zamál. "Vždy to na něho zabere!" Řekl Cross a utřel si falešné slzy. "Jseš ale zmr-" Začala Chara, ale Cross jí přerušil. "Žádný sprostý slova Charo!" Řekl jí výhružně Cross. Chara si jen povzdechla. "Se nezblázni..".. Mezi Charou a Crossem probíhal podobný rozhovor než se Chara nezeptala na otázku která Crosse zaujala.
"Proč jsi vlastně chtěl aby tu zůstala s vámi?" Zeptala se Chara. "Nevím.. Dlouho jsem nepotkal někoho nového." Odpověděl Cross. "Jasně.. A to si jako nemyslíš že by se chtěla vrátit tam kam patří?" Řekla Chara. Cross byl chvíli ticho než odpověděl. "Nejspíše jo.. Ale stejně ji skusím přemluvit." Řekl Cross. "Jak myslíš, stejně s tím nic nesmohu" Odpověděla Chara.
Mezitím došel Cross zpátky do sklepa.
-Pohled Thei-
Seděla jsem zase na zemi, a čekala. Nejspíše na Crosse. Bože, teprve před pár desítkami minut odešel a já už chci aby přišel znova..
"Hádej co?" Uslyšela jsem známý hlas. Byl to opět Cross.
"Crossi!" Stačila jsem jen říct. Měla jsem radost.. Nechtěl mi po dlouhé době někdo ublížit. Byl to dobrej pocit. "Řekl jsem hádej co!" Řekl Cross se smíchem. "Hmm.. Co?" Řekla jsem. "No, dá se říct že jsem 'mluvil' s Nightmarem a řekl mi že tě může nechat jít." Řekl Cross a já se na něho dívala bezeslova s otevřenou pusou. "A to ještě není vše. pokud chceš, můžeš tu zůstat s námi." Řekl v klidu. Nevěděla jsem co dělat. Byla jsem tak překvapená, šťastná ale i zmatená zároveň. "C-Cože? J-Jak?" Ptala jsem se s velikým úsměvem který se mi objevil na tváři. "Mám své způsoby" Odpověděl Cross. "Ale p-počkej, ty jsi říkal že můžu zůstat s vámi? Nebydlíš ty ale s Nightmarem?!" Zeptala jsem se. "Ano, můžeš. Vše jsem vyřešil. A jo, sice bydlím s Nightem ale patří k nám i tři další osoby." Řekl Cross. "Vás je pět?" Zeptala jsem se. "Jop." Odpověděl jednoduše Cross. "To ale n-nemůžu.." Řekla jsem s pohledem upřeným na zem. "Proč by ne?" Zeptal se Cross. "Nightmare.. Co když zase-" Řekla jsem, ale Cross mě přerušil. "Nic ti neudělá, slibuji. A vím jaké to je, už jsem něco takového zažil.." Řekl Cross. Já jsem přikývla. "Tak dobře.." Řekla jsem. Opatrně jsem vstala ze země a Cross odemkl dveře ze mříží které mě tu drželi. Prošla jsem mezi nimi, stále nevěřící tomu že se odsud konečně dostávám. Cross mě zavedl na schody. "Nejspíše začnu tím že ti to tu ukážu" Řekl Cross. "Já jsem opět přikývla, rozhlížející se kolem. "Začneme asi z venku.." Řekl Cross a teleportnul nás.Okk.. Chtěla jsem aby tu byla Thea s Crossem něco jako BFF.. Nevím jestli to jde poznat, ale to je jedno.
Už konečně nemusíte číst o tom mučení a takovýdlech věcech! Yaaay :D
Cross použil falešné slzy. Wow.. Just wow. :D Cross!Chara je malinko sprostá xd Omlouvám se zase za trošinku kratší kapču, asi je začnu psát stejně dlouhé jako byl tenhle díl a vykašlu se na 1000 slov xD Tohle musí být takový cringe .-. Už nevím co bych tu řekla takže.. Bye
ČTEŠ
[Ukončeno-Nedopsáno] Můj Příběh (Undertale OC Story) [CZ/SK]
Fanfiction(Tuto knihu prohlašuji za ukončenou, ale nedopsanou. Proč? Odcházím z UT fandomu. Je to tak ._. Takže se omlouvám pokud by vás to nějakým záhadným způsobem začalo bavit..tato kniha dokončená pravděpodobně nikdy nebude :D) Tohle bude příběh o mém OC...