10.Kapitola

51 8 5
                                    

-Mini Tem skip-

Konečně jsem se probrala. Když jsem pootevřela oči, modlila jsem se aby to byl vše jen špatný sen. Nebyl. Vše bylo skutečné. Měla jsem pohled na své zakrvácené oblečení. Krev už mi naštěstí ale netekla. Posadila jsem se a skrčila se do rohu místnosti ve které jsem byla zavřená. To místo se asi stalo mým oblíbeným. Dívala jsem se zkrze mříže. Za nimi vedla dlouhá chodba která končila schody. Nedávala jsem tomu pozornost a jen se koukala do prázdna. Zaplnily se mi oči slzami. Byla jsem velký uplakánek, ale na tom teď nezáleželo. Moje budoucnost byla nyní zničena. Odtud není žádná cesta jak se dostat zpátky. Byla snad? Ne. Nebyla. Přála bych si abych se ani nenarodila. Nemusela bych tohle všechno trpět..

Najednou jsem uslyšela kroky. To bude zase on!

Ze schodů ale vyšel někdo úplně jiný. Byli to dva Papyrusové, oblečeni ve velmi tmavém oblečení. Měli taky špičaté zuby. Vypadali děšivě, jako všechno co jsem tu zatím viděla. Jeden nesl něco v ruce. Nemohla jsem ale vidět co, kvůli té temnotě všude kolem. Nakráčeli oba ke mě s kameným obličejem. "Náš pán nechce aby jste zemřela tak rychle, chce vás zabít sám. Proto tu máte něco aby jste nevyhladověla." Řekl jeden a zkrze mříže mi prohodil jeden kousek chleba a malou láhev s vodou. Pak oba odešli.

Okamžitě jsem se potom vrhla. Měla jsem hlad. Přeci jen, jsem tu už druhý den. Pamatovala jsem si ale co řekli. "Chce vás zabít sám." Jak jsem si to myslela, bude mě chtít zabít. Jak jsem dojedla ten jeden kousek chleba, napila jsem se i trochu té vody. Co jsem mohla čekat, nebudou mě tady nějak vykrmovat. Vzdychla jsem a podepřela si hlavu rukama. "Proč?.. Proč zrovna já?.." Nemám tu ani žádnou památku na ostatní. Zajímalo by mě co se teď u nás děje. Jak to říkal Ink? Myslím že se náš vesmír jmenuje Undertale. "Mami.. tati.. Charo.. Asrieli.. prosím, někdo! Pomožte mi!" Nic. Stejně jako předtím.

*Pohled třetí osoby*

"Dal jsem jim rozkaz aby jí něco dali na jídlo. Původně jsem nechtěl, ale chci aby mi něco vydržela. Budu na ni nejspíše testovat a zkoušet mé útoky. Nenapadá mě nic jiného. A samozřejmě jí nechci nechat jít. To bych nebyl já. Ještě nikdy jsem svou oběť nenechal utéct či jít. A to se taky nikdy nestane." Říkal si pro sebe Nightmare. Právě se procházel opět u sebe na zámku. "Je tu nuda..  Co kdybych šel znova za ní?" Nightmare teda šel do sklepa. "Dneska se potká s mými gaster blastery.."

*Thein pohled*

Něměla jsem tu nic čím bych se mohla zabavit. Byla jsem vlastně zavřená v malé místnosti ohraničené mřížemi. A nic tu nebylo. Prostě jsem čekala, až se stane nějaký zázrak. Ale nestal. Místo toho šli slyšet nějaké kroky. Myslela jsem si že to budou zase ti dva Papyrusové, ale hodně jsem se mýlila. Byl to opět Nightmare. Doufám že mi nebude ubližovat každý den..
Začala jsem se rychle posunovat do zadu se strachem v mých očích dokud jsem nenarazila do zdi.

"Ale jak dojemné.. Ona se mě bojí.. No, měla bys čeho." Řekl Nightmare. Vzápětí se za ním objevily kosti. Vyslal je na mě, a já jsem uhýbala. Posledních dvou kostí jsem si nevšimla, a tak mě trefily. Měl hodně silné a bolestivé útoky. Obě ně trefily do nohy a já tu bolest neustála. Spadla jsem na zem a zkontrolovala si své životy. Asriel mi řekl že to je důležité. Podívala jsem se na ně a uviděla svůj aktuální stav.

Thea,  LV: 1  HP: 10/20
"Odteďka nenávidí sliz"

10/20? Pomyslela jsem si. Vždyť to byly jen dvě kosti!
On se pousmál a řekl: "Chci ti něco ukázat." Já jsem se na něho podívala s nechápavým výrazem. Hned ho ale vyměnil strach. Nightmare vyvolal typ útoků který mi byl úplně neznámý. Vypadalo to jako kdyby lebka od něčeho. Bylo jich pět a všechny byly hodně veliké. A černé od slizu. Najednou se jim pootevřela pusa a vytřeštilo ostré světlo. To bylo vše co jsem si pamatovala. A bolest. Hodně bolesti.

*Pohled Nightmera*

Ani mě to nepřekvapilo. Přišel jsem k ní, abych se podíval kolik jí zbylo životů. 0.1/20 HP. Celkem silná, plánoval jsem ji dnes zabít, ale co už. Mě to vadit nebude. Alespoň se nebudu nudit..

Ok. Já vím, tohle bylo možná trochu nudnější, ale potřebovala jsem to tu někam dát. V dalším díle se toho ale hodně změní. Prostě.. Nechte se překvapit :D Nemám už nic co bych dodala :x Asi to, že se opět omlouvám za kratší kapitolu. V příštím díle vám to vynahradím :D

[Ukončeno-Nedopsáno] Můj Příběh (Undertale OC Story) [CZ/SK]Kde žijí příběhy. Začni objevovat