*Stále Thein pohled*
Pořád skrčená, čekala jsem co bude dál. Najednou se hodně setmilo. Hádám že už bude asi noc. Nikde nebylo nic vidět. Lehla jsem si na tvrdou zem a pokoušela se usnout, ale nešlo to. Byla jsem tedy ještě vzhůru. Po chvilce jsem to skoušela zase, ale stále to nešlo. Takhle to pokračovalo dokud nebylo ráno. Prakticky jsem vůbec nic nenaspala. Samozřejmě že jsem potom měla velké kruhy pod očima. Bylo teda už ráno, a já se otřásla zimou kterou jsem náhle ucítila. Objala jsem se s doufáním že to bude lepší, ale nebylo. Pak jsem uslyšela kroky. A padání slizu. Byl to zase on.
"Ale ale.. Někdo se nám tu nevyspal?" Zeptal se s posměškem. "Kdo jsi?!" Zeptala jsem se a ucítila jsem jak jsem se začala potit. "Jsem Nightmare, ale to ty vědět nepotřebuješ." Odbyl mě a nakráčel blíže ke mně. Alespoň už vím jeho jméno. Znepokojovalo mě ale to, jaký výraz měl na sobě. "C-co mi chceš udělat?!" Zeptala jsem se už celá zaslepená strachem. On stále pochodoval ke mě dokud se u mě nezastavil. "Co myslíš?" Řekl a dal mi pěstí. Začala mi téct krev z nosu. Neodvážila jsem se ani promluvit z toho jak moc jsem byla vyděšená. "Ještě jsem neskončil, to si nemysli. Bude toho ještě o mnoho více." Řekl a za ním se objevilo pár kostí. Byly celé černé a samozřejmě od slizu. Pak je vyslal na mě. Nestihla jsem reagovat a všechny mě trefily. Vykřikla jsem bolestí. "Jak jsem říkal, ještě jsem neskončil." Řekl a odešel. Nehybně jsem tam stála dokud se mi nepodlomily nohy. Spadla jsem na zem a okamžitě si chytla zraněná místa. Některé kosti mě trefily do nohou, jiné do břicha. "A-a u.." Hlas se mi třepal. Krev která mi tekla mi prosákla do oblečení. Všechno stále bolelo a já zkolabovala na zem. Byla jsem hodně slabá, a šlo to vidět. Jen tak tak jsem snášela šikanu ve škole, ale tohle bylo pro mě moc.
UnderTale - *Pohled třetí osoby*
"Kde je Thea?!" Ptala se starostně Toriel. "N-nevím! Hráli jsme na schovávanou a nemůžeme ji nikde najít!" Vykřikl Asriel kterému vyteklo pár slz. "Cože?!" Řekla vyděšeně Toriel. "Říkali jsme jí že už může vylést ale ona nikde!" Řekl Asriel. "Prohledali jste to všude?" Zeptala se Toriel. "Ano, ale nikde jsme jí nenašli.." Řekla smutně Chara. Toriel rychle odeběhla. "Mami?-" Asriel se chtěl zeptat kam jde, ale přerušila ho Toriel která se hned vrátila s Asgorem. "Cože?!" Vykřikl Asgore. Nemohl uvěřit tomu co mu řekla Toriel. "Něco se jí muselo stát nebo něco takového, protože Thea by se rozhodně ukázala když by viděla že ji nemůžeme najít." Řekla Chara. Toriel si sedla na židli a zakryla si obličej rukama. "To snad nemůže být možné.." Naříkala Toriel. "Vyhlásím rozkaz všem monstrům aby se po ní podívali. Nemohla zmizet jen tak!" Vykřikl Asgore. Asriel s Charou šli do svého pokoje. Asriel si sedl na postel a podíval se na zlatý přívěšek ve tvaru srdce který sevřel v ruce. Bylo na něm napsáno "Nejlepší kamarádi navždycky". "Dneska jsem jí ho chtěl dát.. Máme ho zatím jen my dva tak jsem se rozhodl že jí ho dám taky.." Řekl nešťastně Asriel který mluvil k Chaře. Chara se na Asriela lítostně podívala a objala ho. "Neboj se.. Určitě ji najdou." Utěšovala Asriela Chara. Asriel jí objal nazpátek. "Doufám v to.."
Nightmarův zámek - *Třetí pohled*
Nightmare odešel a nakráčel si to rovnou do středu zámku kde už byli Cross, Killer, Horror a Dust. Byla to něco jako jeho parta. Zabíjeli všichni společně, až na Crosse. "Hej Nighte! Kdes tak dlouho byl?" Křikl na Nightmera Dust. "Já? Nikde, jen jsem si šel zabít pár monster." Zalhal Nightmare. "Zase zabíjet?.." Zeptal se smutně Cross. Cross neměl rád zabíjení. Vždy když šli zabíjet nebo ničit jiné Aučka, Cross zůstal na zámku a čekal na ně. Stále byli ale s Nightmarem nejlepší kamarádi. "Jop" Odpověděl jednoduše Nightmare. Ostatní kostlivci kývli, a Nightmare odešel do svého pokoje. Otevřel dveře a proměnil se na svou normální formu. Automaticky zamkl dveře od pokoje a rozvalil se na postel. Proměnil se protože by mu zavazeli chapadla při ležení. Dělá to pokaždé když jde spát, a ujišťuje se že ho nikdo tak neuviděl.
"Páni, nová duše.. Co s ní budu dělat? Duší mám v zásobě dost, i když mi jich Error pár ukradl. Jak já ho nenávidím.." Začal přemýšlet nahlas Nightmare a přetočil se na stranu. "Každopádně si jí nechám. Bude to zábava. Zatím to nebudu říkat Crossovi.. Nechci aby se se mnou přestal bavit. A ostatním taky ne, ti by to Crossovi určitě řekli.." Nightmare přemýšlel dál. Už ho to ale nudilo, a tak vstal, přeměnil se zpátky do své silnější formy a vešel zpátky do sklepa kde věznil speciální duši. Stále nevěděl její jméno, to mu bylo ale úplně jedno. Vešel tam a uviděl ji ležet zakrvácenou na zemi.
"Perfektní" Usmál se škodolibě Nightmare.Ok.. Omlouvám se že je to trochu kratší :I Ještě něco pokud nevíte- Nightmare žije ve svém zámku s jeho partičkou kterou jsem ale už v příběhu vypsala. Killer, Dust, Cross a Horror. Nejsem si jistá jestli k nim nepatří i SwapFell s Errorem takže jsem tu ty dva k nim nenapsala. Udělala jsem tady že Cross nemá rád zabíjení a je nej kámoš s Nightmarem. Nevím jak to u něho je doopravdy protože Crosse moc neznám takže si budu někdy trochu vymýšlet :D
ČTEŠ
[Ukončeno-Nedopsáno] Můj Příběh (Undertale OC Story) [CZ/SK]
Fanfic(Tuto knihu prohlašuji za ukončenou, ale nedopsanou. Proč? Odcházím z UT fandomu. Je to tak ._. Takže se omlouvám pokud by vás to nějakým záhadným způsobem začalo bavit..tato kniha dokončená pravděpodobně nikdy nebude :D) Tohle bude příběh o mém OC...