-Pohled Nighta-
Šel jsem do svého pokoje, jenže s mojí šikovností jsem zakopl. O sebe. Samozřejmě jsem se přede všemi rozplácl na zemi jako totální idiot. Ale co udělala ona? Přišla ke mě a podala mi ruku jakože mi "pomůže". To si ze mě dělá jako srandu? Samozřejmě že jsem se zvednul sám, nechtěl jsem s ní mít nic společného. Nevím jak to budu zvládat když ji Cross přemluvil aby tu s náma zůstala. Jen ta představa, že ji budu vidět každý den a nemůžu s ní zacházet tak jako předtím.. Je to jen kvůli Crossovi. Občas si říkám, proč musí Cross tolik nesnášet ubližování.. Je to celkem škoda. Nicméně, došel jsem do mého pokoje, zamkl a lehl si do postele. "Au!" Vyšlo ze mě jak jsem si lehnul na mé chapadla. Bože, proč jsem na ně tak citlivej.. ani ležet na nich nemůžu.. Pomyslel jsem si a změnil se do své normální fomy. "Lepší..". Řekl jsem si a přitiskl hlavu na polštář. Začali se mi zavírat oči. Však bylo docela pozdě, tak proč se na chvíli neprospat?
Otevřel jsem oči. Byl jsem na nějakém zvláštním místě. Rozhlédl jsem se kolem sebe a jediné co jsem viděl, byla ona. Vypadala ale trochu.. jinak. Měla pocuchané vlasy, její oblečení bylo od krve. Neřekl bych že to byla ale její krev. V ruce držela nůž a podivně se usmívala. "Co to jako děláš!?" Začal jsem na ni křičet když začala kráčet ke mně. "Chci ti oplatit všechnu tu bolest, co jsi mi dal." Řekla a zmenšily se jí vzorničky. V hlavě jsem si pamatoval co řekla. "Pche, chceš mi ublížit? Stejně to nedoká-"
*SLASH*
-9999999
Nedořekl jsem svoji větu, a ucítil jsem velikou bolest. Po hrudníku mi sjížděl ostrý nůž který držela ona. Nezmohl jsem se ani na jediné slovo. Byl jsem ale silnější monstrum, takže jsem se nezměnil na prach hned, jak zaútočila. "Ne? Vidíš sám že ti dokážu ublížit". Řekla a malinko se uchechtla. Pak vytáhla pár věcí. Crossovu šálu, Dustovu a Killerovu mikinu, sekyru Horrora a.. Dreamovu korunku. S vyděšením jsem se díval na všechny ty věci. "Můžeš hádat co se stalo s nimi". Řekla a všechno to hodila na zem. V tu chvíli se mé tělo začalo měnit na prach. Z očí mi vytekly slzy a z pusy se vydralo pár vzlyků. Zabila je. Ona je zabila. Naposledy mnou projela vlna bolesti a pak už jsem nic necítil.
Rychle jsem otevřel mé zaslzené oči a vymrštil se do sedu. Srdce mi zrychleně bušilo a já se zatím snažil uklidňovat. "B-Byl t-t-to jen s-sen.. j-jen sen.." Opakoval jsem pořád dokola. Trochu jsem se uklidnil, ale stejně jsem byl pořád vyděšený. Není to vtipné? Pán nočních můr má noční můru. Vstal jsem z postele, a chtěl jít za Crossem. Už jsem se přeměnil na svou druhou formu a odemykal dveře, ale pak jsem si to uvědomil. Ona vlastně ještě nemá svůj pokoj. S velkou pravděpodobností bude přespávat u Crosse. To radši zůstanu tady.. Vrátil jsem se teda zase do postele. Chtěl jsem usnout, ale nemohl. Pořád jsem myslel na ten sen a na ni. Mohla by něco takového udělat? Pevně jsem stiskl peřinu a zabořil hlavu do polštářů. Neměl jsem strach o sebe, ale hlavně o ně. Cross, Dust, Killer, Horror a. . Dream. Mohla by je vážně zabít? Dále jsem pokračoval v přemýšlení. Ještě jsem si všimnul že mám zaslzené oči. Rychle jsem slzy setřel a pokoušel se nad ní už nepřemýšlet.
-Timeskip- -Pohled Killera-
Už je ráno. Převlíkl jsem se a šel za ostatníma. Měli jsme takou jednu místnost kde se všichni scházíme. Vešel jsem tam, a samozřejmě tam všichni byli. Horror si prohlížel svoji sekyrku, Dust něco říkal Horrorovi který mu vůbec nedával pozornost, a Thea se bavila s Crossem. Už jsem se jí ani nesnažil zabít. Vím, že by se o to Cross postaral. A myslím si že ostatní mají stejný názor. Když nás poprvé uviděla, čekal jsem že se nás bude bát nebo něco takového, ale ona se v klidu představila a dokonce i s milým úsměvem. Hádám že to s ní nebude tak špatný. Směje se mým vtipům kterým se obyčejně nikdo kromě Dusta nesměje. A navíc, budeme mít někoho dalšího do party. Sice člověka, ale to mi nevadí. Chtěl jsem něco říct Nightmarovi, jenže až teď jsem si všimnul že tady není.
"Nazdar Killere". Pozdravil mě Dust který si mě všimnul. "Čau, hele nevíš kde je Night? Potřebuju se ho na něco zeptat." Zeptal jsem se Dusta. "Dneska jsem ho ještě neviděl. Pravděpodobně zaspal nebo něco takového." Odpověděl mi Dust. Přikývl jsem. Ještě jsem pozdravil Horrora, Crosse a Theu, a pak jsem se vrátil zpátky do chodby s našimi pokoji. Stoupnul jsem si před pokoj Nightmara a opatrně zaklepal. Chtěl jsem se ujistit jestli opravdu ještě spí. Neměl jsem v úmyslu jít dovnitř, jen jsem se ho potřeboval nutně na něco zeptat.
"K-Kdo t-tam je?". Ozval se spoza dveří roztřepaný hlas. "Nightmare? To jsem já, Killer. Co se děje?" Zeptal jsem se. Ještě jsem neslyšel Nightmara takhle.. Vyděšeného? Zajímalo by mě z čeho. "N-Nic, vše j-je v p-pohodě.." Odpověděl Nightmare. "Nighte, nelži mi. Jde to na tobě slyšet. Co se stalo?" Zeptal jsem se znova. Byl chvíli ticho, ale pak odpověděl. "M-Možná ti to pak řeknu..". Řekl Nightmare. Povzdychl jsem si. Asi to z něj ven jen tak nedostanu. "Dobře, tak přijď alespoň za námi dolů". Řekl jsem a odešel zpátky za ostatními. Když jsem tam došel, uvědomil jsem si něco. Já se ho na to nezeptal! Zase jsem na to zapomněl.. No to už je jedno, zeptám se ho někdy jindy..
Ok, tohle byla větší dřina napsat než se zdálo :D Takže, Night měl noční můru o Thei. Ještě musím říct, že Night neví jak se Thea jmenuje protože se ještě neseznámili. Hned jak ji totiž Night uviděl, odešel do svého pokoje.
Ještě jednou se vás ptám- vadilo by někomu kdyby se tu objevil ship Dust x Killer? Potřebuju to vědět! :D Jestli nikdo nic nenapíše proti, dám ho sem. Jen pro informaci. Takže jestli je někdo vyloženě proti, stačí jeden komentář a já ho sem dávat nebudu. To je vše, bye :D
ČTEŠ
[Ukončeno-Nedopsáno] Můj Příběh (Undertale OC Story) [CZ/SK]
Fanfiction(Tuto knihu prohlašuji za ukončenou, ale nedopsanou. Proč? Odcházím z UT fandomu. Je to tak ._. Takže se omlouvám pokud by vás to nějakým záhadným způsobem začalo bavit..tato kniha dokončená pravděpodobně nikdy nebude :D) Tohle bude příběh o mém OC...