Üzücü Bir Kavuşma

26 2 0
                                    

Hande sabahın erken saatlerinde gözlerini açtı. Yüzüne vuran güneş ışığı onu kendine getirmişti. Hızla yataktan fırladı ve elini yüzünü yıkadı. Valizini alarak odadan çıktı.

Merdivenleri hızlıca inip Aslı hanımın yanına gitti.

"Günaydın Aslı hanım kahvaltı hazır mı? Diye sordu.

Hande'nin sesiyle irkilen Aslı hanım. Hande'ye dönerek ;

"Neredeyse hazır efendim dedi.

Hande babasına henüz söylememiş olduğunu hatırladı.

"Babam nerede? Erkenden çıktı mı?

"Salonda gazete okuyor Hande hanım.
Rahatsız edilmek istemediğini söyledi.

"Tamam ben bi bakayım.

"Siz bilirsiniz efendim.

Hande hemen oturduğu yerden kalkarak salona doğru yürüdü. Kapıdan içeri girerek babasının yanına yaklaştı. Boynuna sıkıca sarılıp yanağından öptü.

Haldun bey kızının bu sevgi dolu kucaklamasının arkasında bir şey olduğunu anlamıştı tabi.

"Günaydın küçük hanım erkencisniz.

"Evet babacığım.

"Saatin 7 buçuğunda seni uyandıran sebep nedir? Okula mı gideceksin?

"Hayır baba okul değil. Koreye gideceğim dedi Hande ve gülümsedi.

Haldun bey içten içe çok kızmıştı. Kızının bu kadar aceleci olmasına sinir olmuştu. Bu kadar erken gitmesini beklemiyordu. Bişey demek de istemiyordu. Çünkü kızını iyi tanıyordu.

"Uçak biletini aldın mı? Diye sordu.

Gülümseyerek babasına baktı Hande.  Heyecandan yerinde duramıyordu.

"Tabiki aldım. Valizim bile hazır.

"Bu kadar aceleci olmasamıydın? Çok Erken değil mi?

"Niye erken olsun baba! Hemen gidip döneceğim. Uzun süre kalacak değilim sonuçta.

"Peki sen bilirsin kızım. Nasıl istersen dedikten sonra Haldun bey oturduğu yerden kalktı. Tam salondan çıkacaktı ki;

"Seni Havalimanına şöför bıraksın. Binerken de beni ara dedi.

Hande bu sözlerden babasının kızgın olduğunu anlamıştı. Koşarak babasına sarıldı.

"Bu kadar erken olduğu için üzgünüm . Seni kırmak istemedim. Gerçekten gidip görmek istiyorum. Ve bunu bir an önce yapmak istiyorum. Lütfen kızma. Kısa zaman içinde geri döneceğim. Döndükten sonra sana herşeyi açıklayacağım söz veriyorum.

"Peki kızım sen nasıl istersen öyle olsun. Her zaman arkandayım.

"Sağol baba. Bu arada sen nereye gidiyorsun?

"Bugün şirketin üst düzey yöneticileri ile bir toplantım var. O toplantı bittikten sonra Bay Kim Ju Min'in organize ettiği akşam yemeğine katılacağım. Şimdi acil çıkmam gerekiyor. Haberleşiriz diyerek Hande'nin alnına bir öpücük kondurdu.

Haldun bey Hande daha ağzını açıp tek kelime edemeden salondan çıktı. Hande ise bir süre olduğu yerde kalakaldı. Neyse ki mutfaktan gelen nefis kokular onu kendine getirmişti. Koşarak mutfağa gitti. Hemen masaya oturdu ve servis tabağına tüm sevdiği kahvaltılıkları doldurdu.

Hızlıca kahvaltısını bitiren Hande koşarak Aslı hanıma sarıldı.

Aslı hanım çok şaşırmıştı. Hande normal şartlarda üzüldüğünü yada mutlu olduğunu yansıtan birisi değildi. Hiç olmamıştı. Hande'nin bu halleri onu da mutlu etmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 24, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Türk Kızın Koreli AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin