Note 05

28 1 0
                                    

NAUČIO SI ME

Naučio si me što je prijateljstvo. Naučio si me što je sreća. Naučio si me koliko je bitno davati i neočekivati ništa zauzvrat. Naučio si me da ako ne pazimo i ne čuvamo osobe oko sebe da ćemo ih izgubiti. Naučio si me koliko se više cijeni iskrenost, pa makar ona i povrijeđivala. Naučio si me da je sve prolazno, kako tuga i bol tako i sreća i mir.

Naučila sam cijeniti sebe. Naučila sam poštovati druge, čak i one koji su me povrijedili najviše od svih. Naučio si me kako se boriti za život, kako preživljavati.

Ono najbitnije, naučila sam što znači iskreno voljeti i biti voljen, kao brat, kao osoba, kao prijatelj.

Naučio si me živjeti.

Naučio i nestao.

Nestao si samo tako, bez najave.

Pala sam.
Uništila se.

Izdala sam tebe, izdala sam sebe, izdala sam nas. Izdala sam to prijateljstvo, tu ljubav i tu zaštitu koju si mi uvijek pružao. Izdala sam sve što smo zajedno izgradili. Sve čemu si me naučuio bilo je uzalud.

Nisam pazila, vjerovala krivim osobama, zanemarivala prave. Nije me bilo briga što me maska preuzima. Nisam imala volju boriti se, nisam imala želju ni za čim. Svaki dan sam preživljavala na jednom osjecaju. Bila sam ovisna o bolu. Nisam pronalazila smisao u ničemu. Sagradila sam bedeme koje su stalno rušili, barem su tako mislili. Bojala sam se spustiti ih. Bojala sam se prepustiti emocijama, nisam željela biti opet toliko povrijeđena.

Jednostavno, bojala sam se svega, pa i života.

Sve dok nisam upoznala njega. U početku nije se moglo puno naslutiti. Ni on o meni ni ja o njemu. Ispočetka nije bilo ništa posebno. Još jedno prijateljstvo. Ništa više i ništa manje. S vremenom, primijetila sam da nešto nije kako treba, primijetila sam masku. Bilo mi ga je žao. Bilo mi je žao jer sam znala kroz što prolazi, bilo mi je jasno i odlučila sam.

Odlučila sam popustiti.

Najbolji potez u životu. Otpustila sam stražu i pustila sam ga da skine ciglu po ciglu bedema, da mi vjeruje i da mi se povjeri. Kada je shvatio da mi može vjerovati, zadala sam si zadatak. Zadala sam si zadatak da mu pomognem, da budem tu bez obzira na sve.

Probudio je u meni uragan emocija,sjećanja i uspomena. Vratio mi je volju za borbom. Vratio mi je volju i dao snagu. Dao mi je povjerenje i bio je iskren. Bio je iskren pod svaku cijenu. Postao je neizostavan dio mojih misli. Vratio mi je želju da živim. I što je najbitnije prihvatila sam ju. Prihvatila sam tu potrebu bez obzira na to što me ona uništavala.

Zašto?

Zato što je taj raspad značio da ću se sastaviti, da će mi on pomoći. Beskrajno sam mu zahvalna.

Vratio me u život i sada zajedno učimo živjeti. Ja ponavljam gradivo koje si me naučio, a on, pa on uči. Ne samo sebe, nesvjesno uči i mene.

Hvala ti što si me naučio.

xK.,D.,R.x

p.s.

D iz prive nije isti u svima.

Duša feniksaWhere stories live. Discover now