Sto to zvoni sto se to cuje?
Da nije mozda malo dijete sto ga majka stuje?
To djetesce malo, veceras se rodilo da bi nama jednako postalo.
U meni u tebi u svima.
Cuvajte ga i pazite, mazite i grlite i ljubav mu veliku poklonite.
Ne gledaj pod drvce pogledaj u srce, krije li se iskra u njemu?
Krije li se u tvom malenom srdascu imalo razumijevanja i brige?
Jesi li ga spremio za dolazak maloga spasitelja?Bozic mnogi gledaju kao priliku za zaradu, za dobar poklon ili kakvu priliku za putovanje. Gdje su nestale cari starog Bozica, bit je bila okupljanje, udruzivanje pomaganje i djeljenje. Pokloni su bili koja cokolada ili bombon, a najdraza bi ti bila naracna u slami. Koliko vas zna za te obicaje, svako Bozicno jutro djeca bi se sjurila u kuhinju pod stol na slamicu pozdraviti malog Isusa, te mozda pronaci koji slatkis.
Nije bilo bitno hocu li dobiti ovo ili ono bilo je bitno da se vidim sa obitelji, da pomognem oko rucka, da idem u cestitare i veselim susjede.Postali smo povrsni i bezosjecajni. Malo je onih koji ne gledaju sto ce dobiti vec koga ce vidjeti, malo je onih koji ce pricekati badnje vece da okite drvce i pomoliti se pred jaslicama nakon polnocke. Malo je onih koji ce na bozicno jutro probuditi sve ukucane pjesmicom i doruckom.
Volite ljubite vjerujte grlite i spasavajte. Pomazite i vratit ce vam se stostruko.Srce ispunjeno toplinom, lice ozareno vedrinom, mir i dobro doma tvog i sve najbolje za Bozic zelim ti iz srca svog!
P.s.
Ispricavam se na greskama, pisem preko mobitela pa je komplicirano.