LJUDI BEZ DUŠE
Tko su ljudi bez duše?
Tko su li t stvorovi što dušu nemaju,
a njom se igraju?
Tko li ih je stvorio?
Tko li je tako razmišljao?
To su osobe.
To su naši 'prijatelji'
bezosjećajne budale,
skitnice u moru duša,
sanjari noćnih mora,
ljubomorni i zavidni.
Svi oni mogu biti bez duše,
mogu biti bezosjećajni.
No nisu, osobe koje mi smatramo bezosjećanima, nije ni jedna od navedenih.
Ljudi bez duše su često puta osobe bez povjernja, bez pravog prijatelja, osobe koje se boje.
Kada vidite i susretnete bezdušnu osobu, ona je obično bahata, ne mari za tuđe osjećaje, 'badboy' osobe koje uopće ne brinu o ljudima oko sebe.
I imate pravo, sve te osobe nemaju dušu.
Skrivaju se, grade zidove i to odražavaju tako što se bahate, bezobrazni su, ne uče i prave se važni.
Ne brinu o tome hoće li nekoga povrijediti, hoće li tu osobu možda uništiti, oni ne brinu.
Oni uživaju u tome. Hrane se tuđom patnjom. Okružuju sebe, sebi sličnima i nazivaju ih prijatejima.
Ljudi bez duše su osobe užasnog karaktera, skloni s uništavanju, bili odgojenitako ili to postali. Povrijedili su ih i umjesto da prihvate t i žive tako, oni su si uzeli za pravo povrijeđivati druge jer su i njih povrijedili.
Oni su osobe koje žude za pažnjom, žude za osvetom, ali i osjećaju.
Takve osobe vole najjače, pružaju najveći zagrljaj i ljube najljepše. Pričaju najsmješnije šale i brinu najviše. Kada takva osoba zavoli, spremna je sve učiniti za tu osobu pa čak i sebe promjeiti.