Κεφάλαιο 15#Θάρρος ή Αλήθεια?

81 15 2
                                    


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΗΡΩΣ,ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ,ΠΑΝΟΥ,ΔΗΜΗΤΡΗ,ΣΤΕΛΙΟΥ.

{...}

Ξαφνιάστηκα από την συμπεριφορά του...τι ήθελε να μου πει γαμώ!Γιατί έφυγε έτσι;

Πφφ...πάω πίσω τους άλλους.Σηκώνομαι και προχωράω προς τους άλλους...

____________________________

...

  Εκεί βρίσκω την Ηρώ να κάθεται έξω από την θάλασσα,η οποί έρχεται να μου μιλήσει:

"Γεια σου Βικτώρια,είμαι η Ηρώ."είπε

"Γεια σου Ηρώ,ναι το θυμάμαι..."απαντάω.

"Τι παίζει με τον Άλεξ;"με ρωτάει.

"Τίποτα,τι να παίζει;"της λέω αδιάφορα.

"Τελος πάντων,κάνω ότι το πιστεύω...Εγώ δυστυχώς πρέπει να φύγω...,εσύ που μένεις;" απαντάει.

"Πάμε και θα σου δείξω..." της λέω εγώ.

"Άντε πάμε..." λέει εκείνη και φεύγουμε.

  Μαζέψαμε τα πράγματά μας,χαιρετήσαμε τα παιδιά και ξεκινήσαμε τον δρόμο για τα σπίτια μας.Φτάσαμε έξω από το σπίτι μου και η Ηρώ είχε μείνει με ανοιχτό το στόμα!

"Εδώ μένεις;" με ρωτάει χωρίς να μπορεί να κρύψει τον ενθουσιασμό της.

"Ναι...εσύ?" ρωτάω περίεργη να μάθω.

"Ένα σπίτι πιο 'κει!!!"  λέει και ξαφνιάζομαι!

O-M-G! ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΕΙΤΟΝΕΣ!ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ!

"Τέλειααα!Θες το βράδυ να έρθεις να με πάρεις να πάμε βόλτα;Θα έρθει και η ξαδέρφη μου μάλλον...Δεν υπάρχει πρόβλημα έτσι;" λέω εγώ.

"Φυσικά και όχι!Θα έρθω να σε πάρω με την Αφροδίτη κατά τις 7.Να είστε έτοιμες,θα πάμε βόλτα με τα παιδιά...Να τους γνωρίσουμε και την ξαδέρφη σου.Αλήθεια...πώς την λένε;" ρωτάει.

"Την λένε Εβελίνα." απαντάω.

"Ωραία..." λέει εκείνη.

"Θα τα πούμε στις 7..Φιλιά!" Της λέω και απομακρύνομαι.

"Τα λέμε γλύκα!" μου λέει και φεύγει.

  Γυρίζω σπίτι  και ψάχνω την Εβελίνα...ευτυχώς έχουν γυρίσει.Της λέω ότι το απόγευμα θα βγούμε με την καινούρια μου "παρέα"(για όσο καιρό θα είμαι ακόμα εδώ..δηλαδή για 4μέρες).Κατά της 7 θα έρθει να μας πάρει η νέα μου φίλη, η Ηρώ.Μου νεύει καταφατικά και κατεβαίνουμε να φάμε.

{...}

Αφού έχει πάει 5 η ώρα αποφασίζω να κάνω ένα μπάνιο και να ετοιμαστώ σιγά-σιγά.Επιλέγω τα ρούχα μου μετά από λίγη ώρα...περίεργο για μένα.Μπράβο μου!Πρόοδος!!....⤵:

~You Were My Summer Love~Where stories live. Discover now