Κεφάλαιο 5#He has the looks😍

124 17 0
                                    


*Φώτο Εβελίνας στο τέλος*😉😏💗

•••

The next day...

  Ξαφνικά,ενα φως διαπερνάει το τζάμι του παραθύρου μου.Ξυπνάω και μισοανοίγω τα μάτια μου,ήταν 10:20 το πρωί.Σηκώνομαι και προχωράω προς την κουζίνα και εκεί βλέπω την ξαδέρφη μου και την μαμά μου να με περιμένουν δίχως να λένε τίποτα....
Είχαν φτιάξει πρωινό και έτρωγαν...Κάθησα και εγώ μαζί τους.Επικρατούσε κυρίως ησυχία,κανείς δεν μιλούσε.Πήρα την απόφαση "να σπάσω τον πάγο".

Βικ:Καλημέρα!

Εβ:Καλημέρα και σε εσένα Βικτώριαα!

Μαμά:Άντε φάτε γρήγορα!Έχουμε δουλειές να κάνουμε σήμερα το πρωί!Δεν έχει θάλασσα τώρα!

Βικ:Μα ρε μαμααα...Διακοπές είμαστε....Θέλω Θάλασσα!

Εβ:Δίκιο έχει η Βικτώρια ρε Θεία!

Μαμά:Καλά,θα πάτε το απόγευμα για να το αναπληρώσετε!

Βικ+Εβ:Εντάξει τότε!Είπαμε και οι δύο ικανοποιημένες.

Βικ:Μαμά,η Χρι που είναι;

Μαμά:Έφυγε από νωρίς να πάει να βρει την παρέα της!Δεν την πρόλαβα!Το ήξερε ότι θα κάναμε δουλειές σήμερα το πρωί...
Πονηρή η αδερφή σου!😂

Βικ:Έλεος!Το απόγευμα δεν θα έρθει μαζί μας στο λέω!Θα κάτσει εδώ να κάνει τις δουλειές που δεν θα κάνει τώρα!Άδικο,Άδικο,Άδικο!

Μαμά:Καλά,καλά...το απόγευμα θα πάτε μόνο εσείς οι δύο βόλτα και θάλασσα!Γιατί σαν πολύ αέρα έχει πάρει η Χριστίνα!

•••

Μετά από 2 ώρες συνεχόμενης κούρασης,ήρθε η ώρα να πάμε στη θάλασσα! Ε-Π-Ι-Τ-Ε-Λ-Ο-Υ-Σ!

Βάλαμε τα μαγιό μας με την Εβελίνα και κατευθυνθήκαμε προς την θάλασσα.Εγώ έβαλα αυτό⤵:

Εγώ έβαλα αυτό⤵:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Πολύ μαύρο...αλλά εμένα μ'αρέσει😂)

Και η Εβελίνα αυτό⤵:

Φτάσαμε στην θάλασσα,αφήσαμε τα πράγματά μας και μπήκαμε μέσα στην θάλασσα!Ήμουν πολύ απασχολημένη με την ξαδερφή μου και δεν κοίταξα καθόλου τριγύρω μου να δω έστω και λίγο ποιοι βρισκόντουσαν εκεί επίσης!Μετά από κανένα 20λεπτο,βγήκαμε από την θ...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Φτάσαμε στην θάλασσα,αφήσαμε τα πράγματά μας και μπήκαμε μέσα στην θάλασσα!Ήμουν πολύ απασχολημένη με την ξαδερφή μου και δεν κοίταξα καθόλου τριγύρω μου να δω έστω και λίγο ποιοι βρισκόντουσαν εκεί επίσης!Μετά από κανένα 20λεπτο,βγήκαμε από την θάλασσα και καθήσαμε σε δύο ξεχωριστές πετσέτες.

Εκεί που ήμουν ξαπλωμένη στην πετσέτα μου, διαβάζοντας wattpad  *ομγ ανέβηκε κεφάλαιο στο "Pregnant by my youtuber"*
Κι καθώς ήμουν απορροφημένη στο βιβλίο μου.. Ακούω κάτι φωνές. Σηκώνω τα μάτια απο το κινητό και κολλάω στο θέαμα..Βγαίνει από την θάλασσα με τους φίλους του, τα βρεγμένα του μαλλιά ειναι κολλημένα στο πρόσωπο του, νερό στάζει πάνω στους καλογραμμένους κοιλιακούς του.Αχχχχ.
Τότε με κοίταξε και χαμογέλασε αυτάρεσκα, φυσικά εγώ κοκκινισα και κάλυψα το πρόσωπο μου με το κινητό.Άρχισε να κατευθύνεται προς τα εδω.Ωχχ κάτι μου λέει οτι δεν θα τελειώσει καλά όλο αυτό...

Και πολύ καλά μου λέει το ένστικτό μου....

Το υπεροχοφανταστικοτέλειο αγόρι με αυτούς τους κοιλιακούς,που μου είπε αυτό το κοπλιμέντο χθες πλησιάζει κι άλλο και μου λέει:

;;- Γεια σου,όμορφη!





5ο κεφάλαιοο...ελπίζω να σας αρέσει!💘

Πώς λέτε ότι θα αντιδράσει η Βικτώρια;😏

Αυτά από εμένα και θα τα πούμε σύντομα!!💗

Και επειδή δεν νομίζω ότι σας έχω δείξει την Εβελίνα...ορίστε⤵:

(4 χρόνια μεγαλύτερη)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(4 χρόνια μεγαλύτερη)


Μην ξεχάσετε να πατήσετε το 🌟 και να κάνετε πολλαα 🗩

KaterinaGrandeButera
KellyGrandeButera😂😍

~You Were My Summer Love~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora