Κυριάκος ποβ
{...}Γυρίζω σπίτι μου και βάζω να πιω ένα ποτό!Λείπουν οι γονείς μου και αυτό είναι ότι πρέπει!Βγάζω την βότκα από το ντουλάπι και την πίνω μονορούφι!
Τον μαλάκα...θα μου το πληρώσει!Ήταν τα τελευταία λογια που είπα προτού ξεραθώ στον καναπέ του σαλονιού με την εικόνα τους να φιλιούνται να μην φεύγει στιγμή από το μυαλό μου...
_______________
~Βικτώριας pov
Προχωράμε με τα κορίτσια προς το μέρος τους και καθώς πλησιάζουμε παίρνον το βλέμμα τους αλλού.Τελικά αποφασίζουμε να πάμε βόλτα και να κάτσουμε σε κάτι παγκάκια πιο πέρα...Ο Άλεξ εχει μείνει πίσω καθώς και ο Κυριάκος και κάτι λένε.Που δεν μπορώ να ακούσω τι και αυτό με σκοτώνει.Μετά από κανένα 2λεπτο τρέχουν προς το μέρος μας και συνεχίζουμε κανονικά την διαδρομή μας.
Φτάσαμε σε ένα υπέροχο μέρος με πολλά λουλούδια και με θέα την θάλασσα...Αχχ!Είναι τόσο μαγευτικά...
Εκεί αρχίσαμε να παίζουμε Θάρρος ή Αλήθεια.Ξεκίνησα εγώ πρώτη και διάλεξα να ρωτήσω την Ηρώ.Είχα πολύ περιέργεια να ρωτήσω ένα συγκεκριμένο πράγμα και το έκανα...Γιατί είχα κάποιες υποψίες:"Ηρώ...Θάρρος ή αλήθεια;" την ρώτησα.
"Αλήθεια"απαντάει.
"Είναι αλήθεια ότι σου αρέσει κάποιος από εδώ;"λέω.
"Ν-Ναι..."απαντάει διστακτικά η Ηρώ.
Αχαχαχχαχαχα σε έπιασα παλιο μουσίτσα.Το είχα καταλάβει εγώ...
Της αρέσει ο Πάνος!Τώρα πια είμαι 100% σίγουρη.Μμ...κάτι πρέπει να κάνω για να τους τα φτιάξω...Πιστεύω ότι ταιριάζουν πολύυυ!Συνεχίζαμε κανονικά τους γύρους ώσπου έφτασε η στιγμή να ρωτήσει ο Πάνος τον Άλεξ:
"Θάρρος ή Αλήθεια,Άλεξ;"λέει ο Πάνος και αναφέρεται στον Άλεξ....
"Θάρρος"απαντάει.
Το περίμενα...τι άλλο θα έλεγε αυτός.
Μέχρι που φτάνει η στιγμή που ρωτάει ο Πάνος:
"Έχεις το θάρρος να φιλήσεις την Βικτώρια στο στόμα?"ρωτάει και μένω με το στόμα ανοιχτό!!!!!!
OMG
IIIIIIIIIII
ΤΙ
ΘΑ
ΚΑΝΩ
ΤΩΡΑ
😍😍😍
"Φυσικά"απαντάει και προχωράει προς το μέρος μου.
ESTÁS LEYENDO
~You Were My Summer Love~
Novela JuvenilΈνα χρόνο πρίν... Μια συνηθισμένη μερα στην παραλία . Ήμουν ξαπλωμένη στην πετσέτα μου, διαβάζοντας wattpad *ομγ ανέβηκε κεφάλαιο στο "Pregnant by my youtuber"* Κι καθώς ήμουν απορροφημένη στο βιβλίο μου.. Ακούω κάτι φωνές. Σηκώνω τα μάτια απο το κ...