...........
Μπήκαμε μέσα και αμέσως έτρεξα να το πω στην ξαδέλφη μου και να πάρω τηλέφωνο τις κολλητές μου!Καιρό έχω να μιλήσω μαζί τους μ'αυτα και μ'αυτά!...Αφού ηρεμίσω πρώτα,γιατί τρέμω ακόμα σαν ψάριι!!!
______
Μιλήσαμε για πάρα πολύ ώρα...Εκείνες κλασσικά επιμένανε να του μιλήσω!Ειδικά η Σοφιάνα...η παιδική μου φίλη από την γειτονιά μου πίσω στην Αθήνα(θα μάθετε περισσότερα γι αυτήν στα επόμενα κεφάλαιααα😏).Μα δεν καταλαβαίνουν ότι δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται?!
Βασικά δεν ξέρω καν πως τον λένε.Ούτε εκείνον,ούτε τον συμπαθητικό του φίλο!🙄
Ίσως έπρεπε να είχα ρωτήσει...Εκείνοι ξέρουν ακόμα και που μένω.Όμως όταν μου μίλησαν και οι δύο,ήμουν τόσο αγχωμένη!Και φαινόταν...Τώρα τι θα κάνω;Θα τους ξαναδώ;Πότε;Σε μθα εβδομάδα φεύγω.Αχχχχ δεν ξέρωωω #confused!Τέλος πάντων,τώρα η ώρα είναι 11:30π.μ. και λέω να πάω για jogging,να χαλαρώσω.Η αλήθεια είναι πως ο χορός και το τρέξιμο-περπάτημα με χαλαρώνουν.Έβαλα το μαύρο μου κολάν,ένα αθλητικό μπουστάκι,την μάυρη μου ζακέτα και τα μάυρα με άσπρα Nike μου.Έπιασα τα μαλλιά μου μια χαλαρή πλεξούδα και ήμουν έτοιμηηη...
Άρπαξα τα κλειδιά μου,το κινητό μου,τα ακουστικά μου και κατέβηκα κάτω.-Φεύγω!Φώναξα και βγήκα έξω.
Έβαλα μουσική.Ariana φυσικά!!(Δεν ζω χωρίς την queen❤👑)
Ελπίζω να μην πετύχω κανέναν από αυτούς γιατί δεν έχω όρεξη,αν και σε αυτό το μικρό χωριό,λίγες είναι οι πιθανότητες να μην τους πετύχω.Αχ άγιε μου Φανούριε κάνε να μην τους συναντήσω και θα σου φτιάξω εγώ...10 φανουρόπιτες!Σε παρακαλώ θεέ μου....
*Μετά από 10 λεπτά τρεξίματος*
Γαμώ την τύχη μου.Γαμώ.Άγιε Φανούριε μόλις έχασες 10 φανουρόπιτες από τα χεράκια μου!!
Είναι σε μία αυλή με άλλους δύο.Ωραίο σπίτι!Μεγάλη αυλή.Πισίνα...Ιιιιιιιιι και αυτός είναι δίπλα στην πισίνα με τους άλλους δύο.Τον έναν τον έχω ξαναδεί.Είναι αυτός που μιλήσαμε.Ο άλλος άγνωστος.Ομγγ ο δικός μουυ(ναι...κάπως πρέπει να τον λέω μέχρι να μάθω το όνομά του 😂)βγάζει την μπλούζα του.Ντάξει λιποθυμώ.Six pack είναι αυτό;Όχι,eight pack!Αχχχχ....Τι μας κάνεις πρωινιάτικα ανθρωπέ μου;Ξέρω τώρα θα λέτε πώς κάνω έτσι εε;Για να σας δω τι θα κάνετε όταν δείτε αυτόοο⤵:
Εεε;Τώρα δεν μιλάτε εε;Λογικό...Γιατί όμως νοιώθω έτσι όποτε τον βλέπω;Sth bout him makes me feel like a dangerous womann...(Που λέει και η Άρι💕)Αχχ τι μου έχει κάνειι;Μάγια;Δέν ξέρω...Πάντως μια χαρά τον βίαζα τώρα😂!
Ωχχχ νομίζω με είδεεε!Ουφφ...
Ας το παίξουμε χαλαροί.Γυρίζω και συνεχίζω τον δρόμο μου.....
________________
9ο κεφάλαιοο!!Finallyy🌹
Ελπίζω να σας άρεσε....💕❤
Πώς λέτε να εξελιχθεί;😏
Να και η Σοφιάνα που θα την γνωρίστε καλύτερα σύντομα...:⤵💕
(Ένα χρόνο μικρότερη αλλά...)
Μην ξεχάσετε να πατήσετε το 🌟 και να κάνετε σχόλιο💬..❤Love yaaa💘
STAI LEGGENDO
~You Were My Summer Love~
Teen FictionΈνα χρόνο πρίν... Μια συνηθισμένη μερα στην παραλία . Ήμουν ξαπλωμένη στην πετσέτα μου, διαβάζοντας wattpad *ομγ ανέβηκε κεφάλαιο στο "Pregnant by my youtuber"* Κι καθώς ήμουν απορροφημένη στο βιβλίο μου.. Ακούω κάτι φωνές. Σηκώνω τα μάτια απο το κ...