Κεφάλαιο 19#Ξεκαθάρισμα🤔

141 9 4
                                    

  

                  {...}Βικτώριας pov

Είμαι έτοιμη και κοιτάω την ώρα...Ιιιιιι είναι 8:10!!!Γαμώτο τον έστησα!Ξεκινάω παίρνω το αυτοκίνητο και κατευθύνομαι με γρήγορους ρυθμούς προς την καφετέρια!

_____________________

~Άλεξ pov

Είμαι στο μαγαζί που μου είπε η Βικτώρια και την περιμένω....κοιτάω το ρολόι μου και η ώρα είναι 8:10!Με έχει στήσει ακριβώς 10 λεπτά.Αν αργήσει αλλό λίγο σηκώνομαι και φεύγω.Όμως κάποια στιγμή πρέπει να μιλήσουμε,πρέπει να της πω ό,τι νιώθω για εκείνη....

Έχεις ξαναπροσπαθήσει και δεν τα κατάφερες!Τι θα αλλάξει τώρα;

Ποιος σου μίλησε?!Σήμερα θα είμαστε μόνοι...Αυτή κι εγώ!Σήμερα είναι η ευκαιρία μου.

Έχεις σκεφτεί μήπως ότι τελειώνει σε λίγο το καλοκαίρι και....λέω εγώ τώρα...Μήπως θυμάσαι τι σου είπε ο Κυριάκος πριν κάτι μέρες;

Ωχ ναι....Το είχα διαγράψει τελείως γιατί δεν ήθελα να το πιστέψω.

*Flashback*

"Που ήσουν ρε;Σε έψαχνα παντού!"τον ρωτάω εγώ έχοντας πριν λίγο γυρίσει από το μπαρ.

"Είχα πάει μια βόλτα και συνάντησα και την Βικτώρια και....ξεχάστηκα."είπε εκείνος.

"Εμφανίστηκε επιτέλους;2 μέρες έχω να την δω...από το κλαμπ!Τέλος πάντων...και τι λέγατε;"ρώτησα εγώ.

"Ρε...το ήξερες ότι μένει στην Αθήνα;"λέει εκείνος και νιώθω ένα τσίμπημα στην καρδιά.

"Οχι...σοβαρά ρε μαλάκα;Μόνο για το καλοκαίρι έρχεται εδώ;"είπα εγώ απογοητευμένος.

"Ναι...απ'οτι μ είπε...γιατί λέει έχει ένα εξοχικό εδώ..κτλ."είπε αυτός.

"Και δεν μου λες....ξέρουμε για πόσο ακόμα θα μείνει;"ρωτάω από περιέργεια....《Και καλά》

"Εμ...μία εβδομάδα ακόμα θα κάτσει μου είπε...γιατί ρωτάς;Τι έγινε ρε μπρο σ γυάλισε;"λέει εκείνος και τον κοιτάω με ένα τσαντισμένο βλέμμα έτοιμος να του επιτεθώ και να τον αρχίσω στις μπουνιες...και τελικά του απαντάω:

"Εγώ;Εγω μόνο πηδάω δεν κάνω σχέσεις και αλλες παπαριές.Πάντως ωραίο γκομενάκι...δεν μπορώ να πώ"Είπα ενώ δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα...αλλά σιγά μην δίνω και αναφορά.Ναι ακόμα και στον κολλητό μου.

"Οκ...ήρεμα!Όλοι τα ξέρουμε αυτά...ακόμα και η ίδια νομίζω ότι το έχει καταλάβει."λέει εκείνος.

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Jan 21, 2018 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

~You Were My Summer Love~Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ