Κεφάλαιο 17#Μεγάλο μπέρδεμα

104 10 3
                                    


{...}

"Σίγουρα όλα καλά;; Δεν σε ακούω πολύ καλά"ρωτάω από ενδιαφέρον.

"Όχι όχι. Όλα καλά" με διαβεβαιώνει.

Προχωράμε για μερικά λεπτά μέχρι που φτάνουμε στην θάλασσα όπου βλέπουμε και το υπόλοιπα παιδιά.Δηλαδή όλα τα παιδιά λέγοντας, εννοώ όλα εκτός απο την Αφροδίτη.Γιατί δεν ήρθε;Τι έχει συμβεί;Πρέπει να μάθω και η κατάλληλη για να μου λύσει αυτές τις απορίες είναι η Ηρώ.Θα την ρωτήσω να μάθω!

_________________________

Πλησιάζουμε προς το μέρος τους και αφήνουμε τα πράγματα μας.Κυριαρχεί απόλυτη ησυχία.Κανείς δεν μιλάει.Τι έχει συμβεί και δεν το ξέρω εγώ;!Πρέπει να μάθω!ΤΩΡΑ!

"Ηρώ έρχεσαι λίγο να σου πώ;"την ρωτάω.

"Ναι,φυσικά"απαντάει αυτή και έρχεται κοντά μου.

Μας απομακρύνω από τους υπόλοιπους και επιτέλους την ρωτάω αυτό που με έκαιγε να μάθω πιο πολύ.Τώρα ήρθε η ώρα!

"Συμβαίνει κάτι που μόνο εγώ δεν ξέρω;!"ρωτάω αναστατωμένη και παράλληλα περίεργη για την απαντησή της.

"Τι σε κάνει να το πιστεύεις αυτό;"ρωτάω εκείνη ως απάντηση.

"Κοίτα λίγο γύρω μας.Κανεις δεν μιλάει και κυριότερα κανεις δεν ΜΟΥ μιλάει.Γιατί όλο αυτό;"ρωτάω κάπως θυμωμένα.

"Είναι κάποια πράγματα που δεν ξέρεις και καλύτερα να μην μάθεις.Για το καλό σου.Θα πληγωθείς πολύ,καθώς ξέρω τα αισθήματά σου για τον Άλεξ!Κάθε κορίτσι καταλαβαίνει την κολλητή της χωρίς να χρειαστεί να της πει τίποτα.Φαίνεται στα μάτια σου Βικτώρια!Πως τον κοιτάς πως του μιλάς και κυρίως πως τον φίλησες εχθές.Με πολύ πάθος και νόημα."λέει η Ηρώ και μένω με ανοιχτό το στόμα.

"Είμαι διατεθημένη να μάθω τα πάντα...Ξέρεις για το καλό μου πρέπει να μάθω ώστε να έχω μια ολοκληρωτική εικόνα γι αυτόν.Και χαίρομαι πάρα πολύ που έχω μια κολλητή σαν κι εσένα που με καταλαβαίνει και δεν θέλει να πληγωθώ.Αλλά ξέρεις θα βοηθήσει πάρα πολύ να ξέρω τι έχει γίνει ώστε να μου ανοίξει τα μάτια και να κρίνω ανάλογα σε αυτό το θέμα."απαντάω ήρεμα και σκεπτικά.

"Οκ.Θα σου πω!Αφού το θες τόσο πολύ να μάθεις..."λέει εκείνη.

"Είμαι όλη αυτιά!"λέω εγώ και ξεκινάει να μου εξηγεί.

"Πριν από λίγο καιρό,προτού έρθεις εσύ εδώ και γίνεις μέλος της παρέας μας και γενικά φίλη όλων υπήρξαν κάποια θεματάκια ανάμεσα σε δύο μέλη από την παρέα μας.Και λέγοντας θεματάκια εννοώ μία σχέση που δεν είχε και τόσο καλό τέλος.Έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε αλλά δεν έχουν ηρεμήσει τελείως τα πράγματα και με την εμφάνισή σου πιστεύω έγιναν χειρότερα.Τουλάχιστον για ένα από τα δύο άτομα-"την διέκοψα γιατί θα έσκαγα αν δεν μάθαινα για ποιους μιλούσε.

~You Were My Summer Love~Where stories live. Discover now