Κεφάλαιο 13#Sounds like a plan😉

103 15 0
                                    


{...}

Βικ-Σ'ευχαριστώ!

Κυρ-Για ποιο πράγμα;

Βικ-Μου έφτιαξες την μέρα!❤


Μου χαμογέλασε και έμεινα να τον κοιτάω καθώς απομακρυνώταν αργά και βασανιστικά....


______________________

❌❌❌🔞🔞🔞🚫🚫🚫🚫⚠☡⚠☡

*Flashback(🔙 to the bar)*

~Άλεξ pov~

Εδώ και λίγη ώρα μου τρίβεται μις ξανθιά που ούτε το όνομά της ξέρω.
Τόσους έχει εδώ μέσα,εμένα βρήκε;Εε εντάξει το ξέρω ότι είμαι θεός και μοναδικός..., αλλά δεν έχω όρεξη σήμερα.Εκείνη τη στιγμή μου έρχεται στο μυαλό η Βικτώρια,κάνω μια κίνηση να δω αν είναι ακόμα εδώ,αλλά δεν την βλέπω.Ξαφνιάζομαι και προσπαθώ να καταλάβω τι έχει συμβεί.Μα καλά...ούτε μία ώρα δεν έχει από την τελευταία φορά που την είδα.Γιατί έφυγε τόσο νωρίς;Μήπως έφταιγα εγώ;Και μόνο στην ιδέα ότι έφταιγω εγώ και οι μαλακίες που κάνω,τρελαίνομαιι....
Μα τι κάνω και εγώ ο μαλάκας ώρες ώρες....Αρχίζω να πίνω,να πίνω και να πίνω ώσπου μια στιγμή συνειδητοποιώ ότι έχω πιει γύρω στα 3,4,5 μπορεί και 10 ποτήρια!

Τόση ώρα την είχα ξεφορτωθεί αυτή την π*τανα αλλά επανήλθε!!Εε δεν άντεξα άλλο,άνθρωπος είμαι κι εγώ...
Την άρπαξα και άρχισα να την φιλάω βίαια.Πήγαμε στις τουαλέτες...Μπήκαμε μέσα σε μία,έκλεισα την πόρτα και την κόλλησα πάνω της.Τη φιλούσα άγρια,τα χέρια μου κατέβηκαν στη μέση της και όλο και πιο κάτω.Τα χείλη μου έφυγαν από τα δικά της και κατέβηκα προς το λαιμό της.Όταν βρήκα το ευαίσθητο σημείο της,έβγαλε έναν αναστεναγμό.Της άφηνα υγρά φιλιά,αλλά δεν της έκανα ούτε μία πιπιλιά.Δεν αφήνω τα σημάδια μου σε τέτοιες πουτ.... .Της έβγαλα την μπλούζα και εκείνη την δικιά μου.Τα χείλη μου,επέστρεψαν στα δικά της.Της ξεκούμπωσα το σουτιέν με ευκολία(δεν είναι και η πρώτη φορά).Της άφηνα υγρά φιλιά μέχρι που έφτασα στη φούστα της(ο θεός να την κάνει,τόσο κοντή που είναι),της την κατέβασα και το ίδιο έκανε και εκείνη με το τζιν μου.Της χάιδευα την περιοχή πάνω από το εσωρουχό της,μέχρι που της το έβγαλα.Το ίδιο έκανε και εκείνη.Δεν περίμενα.Μπήκα μέσα της βίαια.Στην αρχή με αργές και μετά με όλο και πιο γρήγορες κινήσεις.Όταν φτάσαμε και οι δύο στην κορύφωση φώναξα το όνομά της.Βασικά μάλλον όχι το δικό της,ούτε καν που το ξέρω είπαμε,αφού την είδα να νευριάζει,να αρπάζει τα ρούχα της και να φεύγει.Πωω μαλάκα μόλις συνειδητοποίησα τι φώναξα.Φώναξα Βικτώρια!Πωω,γαμώ την πουτάνα μου,γιατί;Τι μου έχει κάνει να πούμε;Την σκέφτομαι συνέχεια γαμώ!Δεν γίνεται να συμβαίνει σε εμένα αυτό!Τον μεγαλύτερο player της περιοχής!Πφφ...Έβγαλα τα τσιγάρα μου,πήρα ένα και το άναψα.Ντύθηκα και έφυγα.Δεν ξέρω τι να κάνω...

~You Were My Summer Love~Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora