1.bölüm

9.1K 296 67
                                    

Eski okulumda hep kavga ettiğim ve disiplin suçlarım biriktiği için atılmıştım. Orda iyi arkadaşlarım vardı ama onlardan ayrılacaktım...
Oldukça zengin bir ailede büyüdüm ve hala büyümeye devam ediyorum. Okuldan atılmam ailem karşısında hiç kızmamıslardı. Çünkü alışmışlardı ve hep benim arkamda duruyorlardı. Yeni okuluma bugün başlıyordum. O yüzden de şuan hazırlanıyordum. Aylardan yaz olduğu için çok seviniyordum. Açık giymeyi ve vücudumu göstermeyi severdim. Oldukça fit bir vücuda sahiptim, buda kızları sinirlendiremeye erkekleri sarhoş etmeye yetiyordu. Dolabımdan güzel kombin yaparak çıkarttığım kıyafetleri üzerime geçirdim.

 Dolabımdan güzel kombin yaparak çıkarttığım kıyafetleri üzerime geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ilk günden fazla açık giyinmek istemedim.😂 Makyaj yalmayı pek sevmezdim o yüzden sadece rimel sürüp parfümümü sıktım. Küçük çantamı alıp odamdan çıktım. Merdivenleri indim ve mutfağa geçtim. Bizimkiler sofraya oturmuş kahvaltılarını yapıyordu. Aralarına oturmadan ayak üstü yemeye başladım.

"Günaydın kızım."babamın konuşmasıyla ona bakıp gülümsedim.

"Günaydın babacım."dedim ve yemeye devam ettim.

"Günaydın kızım da oturup yesen daha iyi olmazmı."dedi annem.

"Yok annecim. Zaten geç kaldım. Ben çıkıyorum."deyip ikisininde yanaklarından öpüp mutfaktan sonrada evden çıktım.

Arabama yürüyüp kilidini uzaktan açtım ve dibine gelince kapıyı açıp içine bindim. Kemerimi takıp arabayı çalıştırdım. Okul çokta uzak değildi ama karışık yollar üzerinde duruyordu. Ezberlemem biraz zaman alsada öğrenmiştim. Okulun bahçesine girip arabayı herkesin parkettiği şekilde parkedip söndürdüm. Kemerimi çözüp yandan çantamı aldım ve indim. Arabayı kilitledikten sonra yürümeye başladım. Birçok gözün üzerimde olduğunun farkındaydım. Ama benim dışımdaki güzellik kadar içimde de bi okadar sert bir kişilik var. Okulun içine girip etrafa bakındım. Sanırım benim sınıfım üst kattaydı. Merdivenlerden yukarı çıkıp koridorda yürümeye ve sınıfların kapılarının yanında duran numaralara bakıp bide elimde ki kağıtta yazan numaraya bakıyordum. En sonunda sınıfımı bulduğumda içeri geçtim. Daha temefüstü ve bu benim işime gelmişti. Herkes bana bakarken aralarından biri konuştu.

"Yalnış geldin heralde kağıdına tekrar bakıp bize müjdeli haberi ver güzelim."dedi. Sırıttım.

"Bu sınıfa geçtiğime göre bu sınıftayım. Sorman bile aptallık."deyip boş sıraya yürümeye başladım. Ama onun yüzünün düştüğünü görebiliyordum. Sıraya oturduğum anda masanın yanına üşüşen kızlara baktım. Çokta değillerdi yani dövebilirdim.😅2 kişilerdi.

"Kalk burdan."dedi birisi. Biri kumral diğeri sarışın benim gibi birisiydi. Tabi kişilik olarak kıyaslanamazdım. Ayağa kalktım.

"Neden."diye sorduğumda hemen cevap verdi sarışın olan.

"Çünkü burda ben ve sevgilim oturuyoruz. Canım."dediğinde ona bir daha attım.

"Bana bak yelloz. Ben buraya oturduysam sen kalkıp o sevgilinide alıp gidersin, ben değil. Şimdi burdan ikilemezsen eve yüzün morarmış halde dönersin."dedim. Etraftaki erkekler 'ooo' demeye başlarken karşımdaki kız sinirlenmişti ama bu beni korkutmamıştı aksine daha çok hırslanmıştım onu dövmek icin... Içeri birinin girmesiyle bende o tarafa baktım. Erkekti ve çekici bir görünümü vardı. Saçlarına hayran kalmıştım. Uzun saçlara bayılırdım ama kızlarda ki uzunluktan bahsetmiyorum erkeklerin saçlarındaki uzunluğundan bahsediyorum. Ve bazı erkekler bu uzunluğu nasıl kullanılır iyi biliyorlardı. Yanımıza gelerek önümde ki sarı çiyanın yanında durup bana baktı.

"Noluyor."dediğinde hala bana bakıp konuşmamı bekliyordu.

"Sanane."dediğimde yine erkekler 'ooo' demeye başlarken karşımdaki sinirden dişlerini sıkıyordu.

"Yamaç hadi gidelim. Bu seviyesizle uğraşma."dediğinde karşımdakinin onun sevgilisi olduğunu anlamıştım. Önümde ki yelloza baktım ve sırıttım.

"Evet tatlım. Seviyesizim çünkü senin ulaşamayacağın kadar yükseklerdeyim."dedim.

Hoca içeri girdiğinde her yerine oturmaya başladı. Sarı yellozda yanımızda ayrılıp çantasını alıp başka bir yere geçmişti. Ama yamaç denilen çocuk hala bana bakıyordu.

"Yamaç ve yanında ki oturun yerlerinize."diye bağırdığında hoca, arkamı dönüp çantasını alıp tekrar ona döndüm ve ona uzatım.

"Al. Sonrada git sevgilinin yanına yanaklarından süzülen gözyaşlarını mendille sil."deyip çantasını göğsüne atıp yerime oturdum. Son defa bakıp yerime oturdum.

ZOR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin