Sınıfa tekrar geçtim. Sınıfta duvarın köşesinde bizim sınıfın topluluğuna gözüm takıldığında o tarafa yürüdüm. O kadar tıkışıklardı ki geçememişti bizim sınıftan burak bana baktı. Bende ona bakıp soru sordum.
"Noluyor burak."diye sordum.
"Im şey abimi cezbetmeye çalışan kızlardan biri geldi. Çok iddaalıydı. Abim görelim hadi dedi. Kizda şimdi abimi cezbetmeye çalısıyor."dedi. Çok bişey anlamamıştım. Tekrar soru sordum.
"Peki neden böyle çevresini kapatmışsınız."dedim.
"Azra gelip görmesin diye."dediğinde anlamıştım.
"Anladım. Bende izleyeceğim çek şunları biraz."dedim etrafa bakarak. Burak bir kaç kişiyi çektikten sonra en öne geçmiştim burakta yanımda durmuştu. Kıza şuan acıyordum. Hiç bişey nerdeyse yapamıyordu. Yamaç masaya oturmuş sadece sırıtıyordu . Kızın omzundan tutup kaandan geri çektim. Yamaç bana baktı ben ise kıza.
"Yazık sana. Gerçekten acıyorum. Çokta iddalıydın oysaki. Bi git uza burdan seninle uğraşamayız."dedim o ise sırıttı.
"Sen bu kadar iddaalıysan yapta görelim."dediginde bende sırıttım. Ve buraka baktım.
"Azra geliyor mu."diye sordum. Kapıya bakıp bana baktı.
"Hayır."dediğinde sırıtarak o kıza baktım.
"Izle ve öğren."dedikten sonra yamaça baktım. Bana sırıtarak bakıyordu. Ona biraz daha yakınlaşıp kucağına oturdum. Ellerini sadece ayaklarıma koymuştu. Kucağında olduğum için kadınlığımın altında onun erkekliği vardı. Buda işime gelmişti. Kendimi ona biraz daha bastırdığımda sürtünmüş olmuştum. Buna zor duran yamaça acımsır şekilde kalmıştım. Ellerimi bedeninden sürterek saçlarına getirip içine geçirdim ve birden çektim.
"Oov yavaş yavaş."diye konuştu bunu takmayıp. Boğazına dilimle düz bir yol çizip boyun boşluğuna gelip öpmeye başladım arada dilimide araya soktuğumda onun huylanmasına ve zevk almasına yol açıyordum. Saçlarından elimi çekip boynunu tırnaklarımla çizmeye başladım. Öteki elimi tam erkekliğinin yanında ayağına koyup sıkı bir şekilde sıktım. Kendisi inlememek için zor duruyordu. Ayağımın üstünde duran elini birden sıktığında bende inlememek için zor durmuştum. Elini yukarı sürttüğünde bişey yapmadan boynunu ısırdım.
"Burak açelyayı al üstümden."dediginde burağa baktım.
"Sakın."dedim sert ses tonumla ve yapaça geri yüzümü döndürüp sırıttım. Gözlerini kapatmış öylece duruyordu. Kendine çekip dudaklarını kulağıma yaklaştırdı.
"Beni zor durumda bıraktığının farkındamısın."dediğinde bende kulağına yakınlaşıp nefesimi vererek konuştum.
"Hmm."dedim. Elleri ayakalarımdayken belime çıkıp sıktığında bende hırsımı yine ayağını sıkarak aldım.
"Bunun acısını azra çıkartır merak etme."deyip kucağından indim. Ve ayakta durarak kulağına tekrar yaklaştım.
"Hııırrğ."deyip geri çekildim. Ve arkamı dönüp sırama oturdum. 5 10 dk sonra azra sınıfın içine girmişti. Yamaçın yanına hemen gitmişti.
"Aşkım sorun mu var."dediğinde azra onlara bakarak sırıttım.
"Yok."dediğinde yamaç şaşırmamış değildim.
"Peki."deyip sırasına geçmişti. Telefonuyla oynamaya başlamıştı. Yamaçın yanında kimse kalmamıştı sadece masaya dayanmış bana bakıyordu. Ben ona baktığımda sadece birbirimize baktık. Gözlerini kıstığında daha fazla yakışıklı olmuştu. Gözlerimi ondan çekip telefonumla oynamaya başladım. Onu biraz daha delirtmek için ayak ayak üstüne atmıştım. Birden burak yanımda ki sıraya oturduğunda ona baktım.
"Yalnış yoldasın."dediğinde anlamamıştım.
"Yamaça inat bide Azranın yanında böyle yaparsan yamaç kimseyi görmez ve seni tutup dışarı çıkartır. Bu yüzden yanlış yoldasın."dedi. Ikimizde yamaça baktık.
"O kadar çok zor durumda mı bıraktım ya."dedim sırıtarak. Ayağa kalkıp yamaçın dibinde durdum. Bu yaptığımı azra bile görse umrumda değildi. Ve konuştum.
"Oysaki daha bişey yapmamıştım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR KIZ
Teen Fiction"Kendini bana cezbetmeye çalışma, beceremiyorsun. Ve rezil oluyorsun." "Sert olduğun kadar zorsunda. En sevdiğim ikili." "Ukala olduğun kadar yavşaksında. En nefret ettiğim ikili." "Seninle ugraşmak güzel olacak."