"Dokunma."dedim sadece.
"Ne o korktun mu. Daha büyümedin mi."deyince ona dönüp gözlerine baktım.
"Inan, senden daha çok büyüdüm."dedim.
"Göster o zaman."dediğinde bişey demeden ona bakmıştım. Ona yaklaşıp dudaklarımızarasında bir parmak bırakarak konuştum.
"Sevgilin göstersin sana."dedim.
"O zaman bu günden sonra görürsün."dediğinde biraz uzaklaştım ondan gözlerimi kaçırmıştım. Birden çenemden tutup dik tutmuştu başımı gözlerimi kapatmıştım.
"Şuan benden uzaklaşmazsan dudaklarını benim yüzümden kaybedebilirsin."dediğinde gözlerimi açtım.
"Umrumda bile de-"kapının açılmasıyla ikimizde birbirimizde ayrılmıştım. Gelen sadece azra'ydı. Kapıyı hızla kapatıp yanımıza geldi.
"Bana bak burda benim sevgilim yanında ne arıyorsun."diye bağırınca ben ona bağırdım.
"Sevgilin burdan herkesin çıkıp benimle yalnız kalmak istedi tatlım."dedim sırıtarak.
"Evet senden uzak durmasını söyledim."dedi yamaç nasıl 180 derece dönmüştü birden.
"Seninle uğraşamam ben. Ilacımı almam gerek."deyip yamaça doğru yaklaşıp direk dudaklarına yapışmıştı. Ben onları sırıtarak izlerken yamaç gözlerini açıp bana baktı. Birden azrayı omuzlarından tutup itti.
"Noluyoruz. Sen hiç böyle yapmazdın."dedi azra ben ise kahkaha atmamak için dudağımı ısırıp duruyordum. Benden gözlerini alıp azraya baktı.
"Yani aşkım. Biliyosun,"dedikten sonra bana bakarak ve sırıtarak konuştu."ben duramıyorum sınıftada olmayağına göre.."azra gülümseyip yamaçın yine dibinde durdu.
"Hı."deyip azra yamaçın erkekliğine elini koyunca başka bir tarafa baktım.
"Azra lütfen. Sınıftayız beni düşünsen olmazmı."dedi yamaç. Konuşmalarını maalesef duruyordum.
"Umrumda mı."deyince azra sinirlenmiştim. Bu kadar fazlaydı bence.
"Hayır olmaz."dediğinde yamaç azra bozuldu ve sırasına gidip oturdu.
Ben hiç birine bakmadan sınıftan çıktım. Lavaboya gidip girdim. Çok sıkılmıştım. Yamaça dokunduğum için elimi yıkama isteği duydum.😄elimi yıkarken kapı birden açılıp sert bir şekilde kapanınca arkamı dönmeden azarladım o kişiyi.
"Ya biraz daha yavaş kapat be kardeşim. O kadar acil olan ne."deyip arkamı döner dönmez dibimde yamaç'ın olduğunu görüp susmam bir oldu.
"Acil olan sorum. Noldu sınıftan yüzümüze bakmadan çıktın."dedi.
"Off yamaç sanane. Orda onu becer diye çıktım oldumu."dedim.
"Şu sert oluşun beni deli ediyor biliyormusun."deyince yine susup gözlerimi kaçırmıştım. Kendini bana bastırıp konuştu.
"Bu sertliğinide bana temas açısından yapsan olmazmı."dediğinde gene ona bakmadım. Bir elini belime koyup diğer elini çenemden tutup yukarı kaldırmıştı.
"Benimle diyaloğa girdiğinde yüzüme bak."dedi sert tonda.
"Sende benim kadar sertsin bakıyorum."dedim sırıtarak. Beni duvara birden bastırdığında ağzımdan bir inilti kaçmıştı. Hala çenemden tutuyor birbirimize bakıyorduk.
"Benim sertliğimi görmeni tavsiye etmem."dediğinde güldüm.
"Çok korktum. Ben azra değilim yamaç."dedim. Belimdeki elini birden sıkınca yine inlemiştim.
"O zaman inleme güzelim."deyince bişey diyememiştim.
"Seni hiç tatmin etmiyormuyum, illa taciz etmemimi istiyorsun."deyince onu yavaşça kendimden uzaklaştırdım.
"Neden senin dokunhşarından tatmin olayım ki."diye sordum. Zilin çalma sesini duyduğumuzda son konuşmayı o yapıp benim sırıtmama neden olmuştu.
"Bu kadar açık giyinme. Yoksa ben kendimi kaybedebilirim."deyip çıktı.
YARIN
Sabah alarmın o iğrenç sesiyle uyandım. Gözlerimi ovuşturup lavaboya gittim ve rutin işlerimi yapıp çıktım. Dalabıma yaklaşıp kapağını açtım. Içinden yine açık olan ve yamaç için en açık olanlarından birini giydim.
Evden aynı dünkü gibi rutin şeyleri yapıp çıktım. Arabaya binip okula ilerledim. Okula gdiğimde arabayı parkedip içeri yürümeye başladım. Girdiğimde yukarıda çıkıp sınıfa girdim. Boş sıra bulup oturdum ve ceketi çıkartıp çantamın içine koydum. Erkekler yine etrafıma toplanmıştı herzaman ki gibi. Çantamdan gözümü ayırıp arkama iyicd yaslandım ve onlara gulerek baktım.
"Hergün ki gibi etrafım erkeklerle dulmuş."dedim.
"Beni sorum başka. Bugün yanın boşsa ben oturabilirm-"sözünü kesmişti biri
"Ben oturacam."arkalardan ses gelmişti ama kimin olduğunu görememiştim. Aralarından yine çekil çekil diye ses gelince bu kişinin yamaçın olduğunuanlamam zor olmadı. Gözlerimi devirmiştim. Yanıma sandalyenin çekilip oturulmasıyla oraya baktım.
"Neden sen. Neden başkası olamaz."dedim alaycı tonda.
"Ben öyle istiyorum. Sebebi yok."dedi sırıtarak.
........SINIR.........
20 wote ve yorum 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR KIZ
Fiksi Remaja"Kendini bana cezbetmeye çalışma, beceremiyorsun. Ve rezil oluyorsun." "Sert olduğun kadar zorsunda. En sevdiğim ikili." "Ukala olduğun kadar yavşaksında. En nefret ettiğim ikili." "Seninle ugraşmak güzel olacak."