Kája
S Martinem jsem si psal celý večer. Vypadá jako fajn kluk, je vtipný, milý... Hlavně je příjemné si s ním psát. Ale je načase vzbudit se do kruté a bolestivé reality.
Paprsky slunce dopadají na mou ranní, akné posetou tvář. Vůbec se mi nechce z postele a dělat cokoliv.
Proto se ještě na pár minut zachumlám do peřiny, kterou si pomalu přetáhnu až přes hlavu, zavřu si oči a nechám se propadnout do říše snů. Ještě na těch pár minut.
Z pár minut se stane půl hodina. Sice nemám žádnou práci, ani povinnosti, ale opatrně vstanu a došourám se do koupelny. Otřesu se zimou, jelikož na mé bosé nohy působí chlad z podlahy mého bytu.
V koupelně provedu běžnou ranní hygienu, a už s více energií v těle se dojdu do ložnice převléct do čistého domácího oblečení.
Postavím na kafe a s notebookem na klíně usedám na gauč s jediným plánem. Dovolená
Už dlouho jsem nikde nebyl, chtělo by to někam vycestovat
S hledáním si dám záležet, a povede se mi. Našel jsem krásnou dovolenou. Amsterdam v hotelu Volkshotel, a ani ta cena není tak příšerná a to je ve slevě.
Během minuty si zájezd pořizuji na příští celý týden. Už se nemohu dočkat. Zase po dlouhé době dovolená, to bude pohodička.
Najednou si uvědomím, že jsem dal postavit na kafe. FUCK. Co nejrychleji vyběhnu ke kuchyňskému stolu, kafe sundám a rychle ho nalehu do hrnečku. Hned vedle kávovaru mám položený svůj mobil. Copak asi dělá Martin? Pomyslím si a s kávou odejdu od mobilu pryč.
Martin
Ze včerejška si toho moc nepamatuju. Hlava mě bolí jako střep a vedle mě leží někdo, koho vůbec neznám. A navíc nejsem ve svém bytě. Co se sakra stalo?
A najednou se mi všechno začne vybavovat. Psal jsem si s Karlem, pak jsem se šel do nějakého klubu opít a pak...
Tělo vedle mě se začne probouzet a otevře své zelené oči. ,,Dobré ráno." Řekne a dá mi pusu na čelo. ,,Dobré" odpovím klukovi, který leží vedle mě. ,,Včera jsi byl úžasnej." Řekne, vstane a vydá se do útrob svého bytu.
A tímhle se moje doměnka potvrdila. Vyspal jsem se s klukem z baru. Já věděl, že je jednoduché si někoho najít v času nouze. Ale jednu věc jsem nedomyslel.
Vždy, když jsem se s někým vyspal, tak jsem se snažil vypadnout než se ta osoba probudí. ,,Kafe máš na stole v předsíni, tak si ho vypij. Já se zatím půjdu dát ranní sprchu." Ozve se z bytu a uslyším zavření dveří.
Tohle je moje šance. Co nejrychleji se převléknu do svého včerejšího oblečení, a z bytu neznámého kluka se vytratím.
Tohle bylo... divný. Pomyslím si, když jdu po ulici daleko od bytu onoho kluka. Najednou mi zazvoní mobil. Vyndám ho z kapsy a podívám se, kdo mi volá. Petr z cestovky? Co zas chce?
,,Ahoj Petře." ,,Nazdar Marťas, mám pro tebe výbornou zprávu!" Vykřikne radostí, až jsem měl pocit, že mi upadne ucho.
,,Dobře, nejdřív přesťan křičet a pak mi řekni o co jde." ,,Takže... musíme co nejdřív prodat určitý zájezd, a ty miluješ cestování, tak mě napadlo, jestli bys neměl zájem." Vybalí na mě Petr a čeká na mou reakci.
,,No, a kam by se jelo? A jaká by byla cena?" Zeptám se. Tohle je nabídka, která se mi dlouho nedostala do rukou. ,,Jelo by se příští týden do Amsterdamu do Volkshotelu. A cena? Kolem 10 tisíc. Tak co, bereš to?"
V hlavě mi začne šrotovat. Dlouho jsem nikde nebyl, to žádná. Ale chci jet do Amsterdamu?
,,Dobře, beru to." Vypadne z mých úst.
•
(14:23)
Ahoj Karle(14:24)
Ahoj a prosím, říkej mi Kája... Karel mi přijde surový.To jsem se k tobě dostal až tak blízko?
(14:25)
Dobře 😁 To mě máš tak rád?(14:25)
No moc si nevěř 😀 to že ti dovoluju ti říkat Kája neznamená, že tě mám MEGA rád. Je to spíše kamarádský vztah(14:26)
Dobře, dobře. Hlavně nestřílej, KÁMO(14:27)
😑
Co děláš?(14:27)
Ležím doma na práškách. Mám kocovinu jak něco.(14:28)
Jé víš co bych nechtěl? 😂(14:29)
😑 Kamarádi se mají přece podporovat! Hm, kde je ta podpora když ji člověk potřebuje?(14:30)
Bože Martínku! Hlavička tě bolí! Prosímtě ven si prášíček, zapíj to vodičkou a zůstaň doma v peřince. Hlavně ať ti je líp, kamaráde můj. Myslím na tebe.(14:31)
Lepší?(14:32)
O dost lepší 😁(14:33)
Fajn ☺️ Ještě musím zařídit pár věcí, tak ti kdyžtak napíšu večer. A myslel jsme to vážně, ať ti je líp.(14:35)
Dobře, tak večer. A děkuji moc ☺️——————————-
Tak vás vítám u další kapitoly. Ohlasy jsou pro zatím (klep klep) velmi kladné, za což jsem vám neskutečně vděčný a budu se snažit vás nezklamat. Tato kapitola má celkově 760 slov (to jsem se docela vymáčkl 😂😂) přeju příjemné počteníčko, moji drazí.
ČTEŠ
Strangers - Mavy ✔️
FanfictionVy a Martin se sobě navzájem líbíte. Chcete mu poslat zprávu? Start: 19. prosince 2017 End: 22. dubna 2018 Všechny příběhy jsou pouze výplod mé fantazie a nemají za účel nikoho zesměšňovat!