Párty [1/2]

949 88 4
                                    

Martin

Nakonec Kája splnil své slovo a celý večer jsme si psali. Tak moc jsem se nenasmál, a to ještě přes mobil.

Když si s ním píšu, připadám si jinak. Nechci ho pouze využít. Nechci mu ublížit jako ostatním.

Chci... chci ho... milovat? Opravdu jsem právě myslel na tohle slovo? Já milovat neumím, nevím jak taková láska vypadá...

Tuto myšlenku zahrabu co nejhlouběji do své mysly. Já neumím milovat. Neumím milovat. Opakuju si stále dokola a snažím se tomu sám uvěřit.

Procházím se v ulicích Prahy, sám bez nikoho. Snad abych si pročistil hlavu od všech informacích a od všeho potěšení. Od všeho toho sexu.

Dneska můj kamarád Marek pořádá u sebe párty. Bude tam všechno. Kluci, hudba, alkohol... Snažím se na to všechno připravit, jak psychicky tak i fyzicky.

Toulkama Prahou potkávám a pozoruju lidi kolem mě. Uspěchaní lidé, jindy zase skupinky smějících se kluků a někdy zase zamilováné páry, co se drží pevně za ruce.

Musí to být hezký pocit. Být milován a cítit tu lásku, která mezi vámi panuje. Láska... Jaký to je pocit být milován?

Opět jsem tuto myšlenku musel vypustit z hlavy a soustředit se. Pomalu, ale jistě jsem se vracel z mé procházky po městě a začal se přehrabovat v šatníku.

Snažil jsem se najít něco slušného, a zároveň něco, čím bych upoutal pozornost. Po několika minutovém hledání najdu to, co jsem potřeboval.

Našel jsem krásnou bílou košili, kterou si ihned oblékám.

Košili sladím s černýma botama a kalhotama a můj outfit je hotový

Na venek nevinná duše, ale uvnitř... uvnitř zkažený ďábel.

Ihned jak se obleču, vyjdu z mého bytu a vydám se na Markovu párty s jediným úkolem. Najít si obět dne.

Kája

,,Marky, vždyť víš, že na párty nejsem. Dopadne to jako minule, budu zalezlý někde v koutě jako největší asociál." Vysvětluju Markétě po telefonu. Market je moje nejlepší kamarádka už snad 6 let a dozvěděla se, že její přítel Marek pořádá party.

,,Ale notak Kájo, bude to sranda. Třeba tam konečně najdeš nějakého boye. Nebuď a pojď. Musíš." stále mě přemlouvala a pomalu, ale jistě se blížila k finální lajně.

,,Dobře, dobře. Půjdu s tebou." Řeknu po dlouhém mlčení z mé strany. ,,Super Kájo. Adresu ti pošlu. Jen se prosímtě slušně oblékni, ale to u by u tebe nemusel být problém. Tak papa brouku." Rozloučíme se a hovor položíme.

Marky je prostě úžasná holčina. Někdy bláznivá, ale je to moje bláznivka. Usměju se nad mou myšlenkou a přesunu se k mé skříni.

Rychlým tahem ji otevřu a začnu se v šatníku přehrabovat, s účelem najít hezké slušné tričko.

Našel jsem krásné bílé tričko, které jsem nakombinoval s džínovou košilí.

Jako tehdy ve Švýcarsku... Vzpomenu si na naší dovolenou s mýma kamarádkama, kterou jsme strávili ve Švýcarsku.

Jakmile jsem zcela připravený, vyjdu z mého bytu a vydám se na tu Markovu párty. Nejsem zrovna dobrej s lidma, tak snad tam neudělám ostudu.

——————————-  

Ahojky. Tak, abych vás obeznámil s kapitolama. Tato část bude vyprávět dění před párty a druhá bude to, co se bude dít na párty. Tak doufám, že se vám povídka bude líbit (#klišé) a mějte se.

Strangers - Mavy ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat