Kája
Jakmile vejdu do domu, kde se má konat ta slavná párty, okamžitě začnu hledat Marky, kterou najdu s plastovým kelímkem na gauči v Markově objetí.
,,Ahoj Kájo." Vyprostí se z Markova objetí a místo toho obejme mě.
,,Jsem tak ráda, že jsi přišel. Tak jo." Chytne mě za ramena. ,,Tamhle je alkohol, dej si co chceš ale hlavně to nepřežeň. Záchody jsou u schoudů, druhé dveře vlevo a židli do rohu ti dávat nebudu."
Zasměje se a postupně mi ukáže kde co je. ,,Já ti nevím Marky. Je tu na mě moc lidí..." nervózně se podívám kolem sebe. Díky bohu nejsme ve středu dění.
,,Chováš se jak malá buzna." Řekne přiopile Marek. Jen co to dořekne, sklopím hlavu. Marky si uvědomí, co Marek řekl a dá mu takovou facku, až chytí druhou o opěradlo. ,,Takhle o mém kamarádovy nemluv!" Křikne na něj a pak se otočí na mě.
,,Promiň, když je opilej tak říká hnusný věci. No, tak asi si to tady užij. Kdyby něco, budu tady u gauče." Zmáčke mi ramena a pak si sedne zpět na gauč.
Marek se po ní začne sápat a snaží se ji obejmout, ale Marky ho vždy od sebe odstrčí. Přehnal jsi to kamaráde.
Od gauče se přesunu ke stolu s alkoholem. Začnu si všechny lahve prohlížet a zjištovat, co v nich je. Nakonec si naleju vodku a redbullem. Stará dobrá klasika.
Napiju se, a nějakým způsobem se snažím prodrat všemi těmi těly, co se vlní do rytmu hudby, co jsou na sebe nalepení až nebezpečně moc a z kterých je cítit pot z tance.
Dojdu k jednomu volnému místu u okna, kde je jakž takž dýchatelno a vychutnávám si svůj drink.
Projíždím si při tom fotky na instagramu, a napadne mě tady jednu vyfotit, ale čeho? Sebe? Výhledu z okna? Nakonec vyfotím dav tančících lidí osvětleny světlem.
Všimnu si, že mi na FB přišla žádost.
Martin si vás chce přidat do přátel. Jak mě do hajzlu našel?
Žádost mu ze slušnosti přijmu a mobil schovám.
Martin
Vejdu do budovy, ve kterém je Markova párty. Když Marka uvidím s jeho přítelkyňí Markétou, pouze na něj mávnu a usměju se.
Jak to tak bývá, okamžitě se zapojím do tance a nechám, aby se na mě lepili cizí lidé, kteří jsou potencionální oběť. Lidé se vlní kolem mě, lepí se na sebe a jde z nich cítit zvláštní aroma potu.
Tancuji snad dobrou půl hodinu, a už jsem se seznámil s jedním klukem. Jeho tělo na mě bylo natlačeno snad celou dobu.
Jmenuje se Kuba. Světla tu není nic moc, místnost pouze osvětluje všelijaké blikací a rychle barevná světla, takže jsem viděl jen pár jeho rysů.
Je vysokej stejně jako já, černé vlasy na patku. Je nádhernej...
,,Omluvíš mě na minutku? Jen si dojdu pro něco pro pití." Zasměju se, a když odcházím ke stolu s alkoholem, plácnu ho přes zadek.
Naleju si Jägermeister smíchaný s colou a napiju se. Ugh, to je silný.
Najednou si všimnu jednoho kluka, který je mimo parket sedíc u okna. Snad o něco vyšší než já, hnědé vlasy... Sorry Kubo, třeba někdy příště. Se sklenicí v ruce se vydám k onomu klukovi
,,Co tady dělá takový kočičák sám?" Zahodím tu největší klišé hlášku. Kluk se na mě podívá a usměje se na mě. Pravděpodobně už je taky pod vlivem alkoholu.
,,Tyhle balící hlášky si zkoušej na někoho jiného." Řekne dost ostrým podtónem, ale s dost silným opilým tónem.
,,Ale notak." Přijdu k němu blíž. ,,Jsi opravdu hezkej klučina." Konečkama prsů se ho dotknu na prsou. Na pár chvil se celý zpevní, ale o pár chvil je jako z želatiny.
Neznámý kluk se napije svého pití, vydá ze sebe velmi zvláštní zvuk a pak se podívá na mě.
,,T-ty taky n-nejsi docela k-k zahození." Řekne opatrně a se strachem v hlase.
,,Šššš, nemusíš se bát. Nekoušu, teda jen pokud by sis to přál." Zasměju se a pohladím ho po tváři. Rutina, jak ho dostat do postele. Studenti, pište si.
Přiblížím se k jeho uchu a zašeptám mu. ,,Co kdyby jsme se někam vytratili." A jemně mu skousnu lalůček. Klučina vzdechne a chytne mě za ruku.
,,Veď mě." Ozve se od něj, a to už míříme do druhého patra, kde jsou pokoje. Strašně mi ten kluk někoho připomíná, někoho mě moc dobře známého... ale nemohu si vzpomenout koho.
Zaplujeme do jednoho z pokojů a... zbytek si umíte představit. Zkráceně a jednodušše? Vyspali jsme se spolu.
——————————-
Tak a je tu pokračování, toho co se děje na párty. Docela mě zajímá, co si zatím to této povídce myslíte? Přijde vám zajímavá? Budu rád za váš názor v komentářích. Tak a nyní vás nebudu rušit a příjemné čtení.
ČTEŠ
Strangers - Mavy ✔️
FanfictionVy a Martin se sobě navzájem líbíte. Chcete mu poslat zprávu? Start: 19. prosince 2017 End: 22. dubna 2018 Všechny příběhy jsou pouze výplod mé fantazie a nemají za účel nikoho zesměšňovat!