KájaVy a Martin se vzájemně líbíte. Chcete mu poslat zprávu?
Stále musím na toto oznámení koukat. Dostal jsem shodu, opět. Mám tomu dát šanci? Nechci, aby to dopadlo jako minule.
Rozkliknu si profil kluka, se kterým jsem dostal shodu a začnu si ho prohlížet. Krásné hnědé vlasy, roztomilý úsměv a ještě krásnější oči. Přesně vím, proč jsem tomuhle klučinovi dal like.
Martin
Vy a Karel se vzájemně líbíte. Chcete mu poslat zprávu?
Přišla mi notifikace na mobil o nové shodě. Mobil vezmu do rukou a otevřu si Tinder, abych si vzpoměl kdo to bude tentokrát.
Mám hodně zvláštní milostný život. Nedokážu někoho milovat. Zkoušel jsem to už několikrát, ale vždycky jsem byl problém já. A proto se ze mě stalo tohle.
Bezcitné, agresivní monstrum co si chce jenom užívat. A bohužel to už nejde změnit. Je to uvnitř mě.
Rozkliknu si ikonku kluka jménem Karel a začnu si ho prohlížet. Hezké hnědé vlasy, dokonalé modré oči. On, on bude další.
(22:10)
Ahoj Karle(22:11)
Ahoj Martine(22:12)
Jak je?(22:12)
Docela dobře. Piju si své kafe, které tu u sebe mám. Kafe je moje závislost :D co je tvá?(22:14)
Tak teď jsi mě zarazil :DVím moc dobře, co je moje závislost. Muži, uvolnění, potěšení... To mu ale napsat nemohu.
(22:16)
Moje závislost jsou knížky. Kdo by neodolal vůni krásné, staré knihy?A to nelžu, miluju knihy jako nic jiného. Teda, knihy jsou na druhém místě.
(22:17)
Jé, tak to máme podobný. Co čteš za žánry?(22:18)
Drama, thrillery, fantasy. Prakticky kombinaci všeho možného.(22:20)
Já jsem na knihy strašně ujetej. A vidíš, ani jsme neudělali poznávací kolečko :D(22:20)
Kolečko? Jsme jenom dva v jednom chatu, kde ani kolo udělat nejde.Přijde mi i škoda ho takhle zneužít. Vypadá mile, ale já to bohužel neovládám
(22:21)
Ticho buď. Takže, já jsem Karel, je mi 20 let, bydlím ve svém bytě v Praze a pocházím z Pardubic. Teď ty :)(22:23)
Tak dobře. Jmenuji se Martin, je mi 19 let, bydlím ve svém bytě v Praze a pocházím z Prahy. Takže rodinný pražák.(22:24)
Rád tě poznávám, Martine(22:24)
A já tebe, Karle.——————————-
Tak tady máte další kapitolu, lidičky moji. Doufám, že vám nevadí co jsem z Martina udělal.Věřte mi, proseděl jsem snad celý den nad tím, abych vymyslel alternativu, bohužel žádnou jsme nenašel.
Tak snad se na mě nebudete zlobit ☺️
Jinak budu rád, když mi dáte vědět do komentářů váš prozatimní názor na tuto povídku.
Pomohlo by mi to psát více času :D
Tak díky moc a užíjte si čtení.
ČTEŠ
Strangers - Mavy ✔️
FanfictionVy a Martin se sobě navzájem líbíte. Chcete mu poslat zprávu? Start: 19. prosince 2017 End: 22. dubna 2018 Všechny příběhy jsou pouze výplod mé fantazie a nemají za účel nikoho zesměšňovat!