Prezent pod choinkę

179 15 19
                                    

Pod rozdziałem nie było mojej sztandarowej gadki, więc umieszczę ją tutaj, jeśli nie chcę ci się tego czytać, to po prostu przewiń trochę w dół:)   

Pewnie jesteście nieźle wkurzeni, że nie było rozdziału przez ostatnie 2 tygodnie, ale zalała mnie (dosłownie) fala nauki. Przez ostatnie dni spałam dziennie po 3-4 godziny, bo tylko tyle miałam na to czasu (naprawdę tak było, to wtedy zrozumiałam jak cudownie jest być zombie, a...i chyba uzależniłam się od kawy) na dodatek najbliższy tydzień (prawdopodobnie) również będzie tak wygadał (wyobraźcie sobie moje wkur******, kiedy wszystkie testy, które miałam pisać w tym tygodniu, przeniesiono na następny tydzień), dlatego też maraton o którym wcześniej pisałam, odbędzie się, ale w okolicach 19/20 grudnia, oczywiście do tego czasu postaram się coś jeszcze wstawić;)

A teraz...przejdę do meritum sprawy, otóż...to pierwszy raz, kiedy coś takiego organizuję, ale postanowiłam sprawić moim czytelnikom prezent na zbliżającą się gwiazdkę (nie, to nie będzie dodatkowy rozdział;) 

Chodzi o to, że zrobię mały konkursik, a zwycięzców (trzy najlepsze odpowiedzi) nagrodzę książką, którą postaram się wysłać do 24 grudnia, ale nie wiem czy się wyrobię, więc niektórzy mogą dostać ją po świętach, jeszcze zobaczę jak to wyjdzie. 

Książki, które można wygrać, opublikuję w ten piątek:) Każdy kto chce wziąć udział musi wybrać sobie temat i opisać go w krótkiej odpowiedzi pisemnej (minimum 7 zdań). Odpowiedzi można wysyłać do mnie na priv, lub na adres e-mail, który mogę podać w wiadomości prywatnej:)

A i jeszcze mały szczególik. Osoby, które wygrają (chodzi mi o drugie i trzecie miejsce) chciałabym poprosić, aby to one opłaciły ewentualny koszt wysyłki (maksymalnie 10 zł). Nie myślcie, że jestem skąpa, po prostu wszystkie książki, które wystawiam jako nagrody kupuję za własne pieniądze i dodatkowo opłacam koszt wysyłki pierwszego miejsca, dlatego też i tak wydam na to sporo pieniędzy:) 

Oto tematy, które możecie wybrać:

1. Jaki jest twój ulubiony bohater tej książki? Odpowiedź uzasadnij;)

2. Jak według ciebie, powinny skończyć się losy wybranego przez siebie bohatera. 

Piszcie proszę w komentarzach, jaki gatunek książki chcielibyście wygrać, w piątek idę na zakupy, więc będzie mi łatwiej wybrać nagrody;)  

Strażniczka Czasu 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz