FLASHBACK START.
"Charrisaaa!!! Bangun lah. Kau tidak mau sarapan kah ni??"
"Aduiii.. ni sumandak. Sudah tinggi matahari pun belum lagi bangun. Entah macam mana lah kau ni kalau mamy dady sudah tiada."
Tiba tiba tu pintu bilik kena buka. Monyok muka Charissa tengok mamy dia. Rambut dia kalah kalah orang yang baru lepas kasi bang head. Bekusut sana sini. Ada lagi taik mata dia tidak kena buka. Pakaian dia? Hmm. Jangan cakap. Singlet sama short saja. Braless lagi.
"Kenapa mamy cakap macam tu?? Mamy sama dady mau pigi mana??" Laju saja Charissa buka pintu dengar mamy sama dady dia mau jalan.
"Apalah kau ni nak. Tidak paham paham. Pigi cuci muka. Atau terus mandi lagi bagus." Bilang mamy dia sambil tengok Charissa atas sampai bawah.
"Adidi..entah macam mana kalau kau ada laki ni Charissa. Pigi pakai bra bah! Kau bukan kicil lagi. Bagus kalau tidak basar!" Bilang mamy dia lagi sambil datang dekat dia mau cubit dia. Tapi sempat dia elak. Terus dia kasi goyang goyang dada dia kasi tengok mamy dia. Ketawa ketawa dia sendiri terus tutup pintu. Mamy dia geleng kepala saja. Tapi mulut masih tidak pandai diam. Membebel saja.
Charissa masuk dalam bilik mandi. Dia buka terus semua apa yang ada di badan dia. Macam biasalah kalau charissa, buang buang sama baju kotor dia di lantai tu bilik mandi. Terus dia masuk dalam tab mandi berendam. Tidak lama, sana lagi dia sambung tidur. Siap berdengkur lagi. Bergema terus bunyi dengkur dia dalam tu bilik mandi.
Mamy dia dibawah pun boleh dengar lagi echo dengkur dia. Punya laju mamy dia naik tangga. Geram betul dia sama anak dara tunggal dia tu. Mamy dia masuk dalam bilik, terus pening kepala dia. Bersepah betul bilik Charissa. Kalah sudah tu taska mamy dia bilang. Dia tengok tu bilik mandi tidak bertutup rapat tu pintu. Terus saja mamy dia tolak tu pintu. Betul betul dia nyenyak tidur dalam tu tab. Kaki dia sebelah dia kasi naik lagi pigi atas.
Sekali saja mamy dia jerit, terus termasuk kepala dia dalam air. Susah dia mau bangun balik. Mamy dia tarik saja tangan dia sebelah. Tuala pun kena hulur. Marah betul Charissa kena buat gitu. Tapi mamy dia lagi marah tengok perangai anak dia yang kalah budak punya perangai.
"Ihhh mamy ni! Kalau Charrisa mati lemas tadi tu macam mana???!" Bilang dia sambil berdiri terus lilit tu tuala di badan.
"Takut juga mati kan? Yang kau tidur berendam tu kenapa?? Betabiat? Lama sudah dady tunggu kau dibawah. Pakai baju kau sekarang nanti turun." Tajam ja mata mamy dia tengok. Tapi Charissa senyum saja.
"Cepat sikit. Kalau mamy naik lagi ketiga kali, kau belum siap awas ah." Bilang mamy dia lagi sambil berjalan keluar dari tu bilik.
Charissa terus tutup pintu bilik. Dia buka tuala dia terus berdiri depan cermin. Dia pusing pusing kunun tengok badan dia di cermin. Terus dia picit picit kasi goyang goyang tu aset dia. Dia ketawa sendiri. Tiba tiba dia rasa macam kena tengok ni. Dia masih lagi bogel dalam tu bilik. Dia tengok tu pintu bertutup rapat. Terus dia tengok tu tingkap terbuka luas.
Ternaik kunun kening dia sebelah. Dia berjalan palan palan pigi tu tingkap balkoni bilik. Diluar tu penuh perumahan banglo. Tapi Charissa tidak pernah kenal siapa siapa yang tinggal disana. Dia perhati betul betul rumah hujung corner, di tingkap tu macam ada sorang lelaki sedang pegang teropong tengok dia.
"Eh..dasar lelaki sundal. Ini kerja kau ah." Bilang charissa geram. Terus datang gila dia mau usik tu lelaki.
"Bahaha. Nah kau tengok lah puas puas. Bukan kau dapat pun."Bilang Charissa lagi.
Terus dia buka tu langsir luas luas. Dia tolak pinggang lagi tengok tu lelaki. Dia pose pose macam sedang bergambar di pantai. Masih bogel tu dia. Geli hati dia tu lelaki masi lagi teropong. Charissa gigit gigit jari telunjuk dia lagi sambil kenyit mata. Dia tau tu lelaki boleh nampak. Puas sudah dia kasi main tu lelaki terus dia kasi tunjuk middle finger. Dia tarik tu langsir balik kasi tutup. Beketawa dia sendiri dalam bilik.
YOU ARE READING
My Untouchable Wife (COMPLETED)
RomanceCharissa Stallon merupakan gadis manja anak tunggal kepada sepasang pasangan yang tersohor namanya. Dia hidup dengan serba serbi cukup tanpa pernah mengenal erti kesusahan. Namun satu kemalangan ngeri telah menimpa dan meragut nyawa kedua ibubapanya...