Charissa sampai di hotel juga akhirnya. Lega betul dia. Kenapa lah tidak awal awal tadi dia naik teksi minta hantar balik hotel saja. Dia marah diri dia sendiri. Longlai sudah langkah dia masuk lift. Dia sempat jeling di kaunter lobi, tapi tiada si Vella. Dia masuk lift tapi entah kenapa sepanjang dalam lift tu hati dia berdebar debar. Tapi dia ignore saja tu feeling. Dia masuk dalam bilik, terus dia tengok sekeliling. Dia tidak puas hati dia cek lagi di dalam bilik mandi. Tapi ada kasut si Ash yang dia pakai waktu dorang keluar tadi pagi.
Charissa try cek di balkoni pun tiada. Sekali dia ternampak handphone Ash berampai di atas katil. Terus dia ambil then buka.
Scroll...
Scroll....
Terkejut dia nampak ada number dia mesej di handphone si Ash. Sedangkan selama ini mana dia pernah reply tiap kali Ash mesej. Apalagi mau hantar mesej begitu. Lama dia berfikir. Terus dia tengok balik tu mesej. Dia nampak tu nombor bilik, mau lain sudah hati dia. Dia berdiri saja terus keluar cepat cepat dari tu bilik. Macam mau naik darah dia pigi kepala time tu. Dia macam boleh agak sudah kerja siapa tu semua.
Keluar saja dia dari tu lift, terus dia cari tu bilik. Dari jauh dia boleh nampak sudah tu nombor bilik. Malas dia mau lama lama, dia pegang tu tombol pintu tidak bertutup rapat. Time dia masuk tu dia nampak Ash terbaring di atas katil. Tinggal boxer lagi dia pakai. Si Vella pula naked habis sudah duduk diatas si Ash. Muka si Vella tengok si Charissa time tu macam muka orang nampak hantu. Dia tidak sangka yang Charissa boleh ada disana.
"Shittt!" Vella bilang sambil bangun mau berdiri.
Dia mau ambil tu tuala di hujung katil. Tapi belum sempat dia bergerak si Charissa sudah duluan tolak belakang dia sampai dia jatuh di atas lantai. Dia mau berdiri tapi si Charissa ambil tu kerusi kayu kasi hentak di belakang si Vella. Sampai patah kaki tu kerusi.
"Kau tau kah berapa lama saya bersabar sama kau?!!"
"Balik balik saya warning diri saya supaya tidak kasi mati kauuu!"
Bilang si Charissa sambil nafas dia turun naik macam orang penat berlari marathon. Sini sana saja mata dia cari objek untuk kasi sakit si Vella. Dia nampak lagi tu tali pinggang si Ash, laju dia ambil.
"Simple saja rules saya ni kau tau kah?? Saya malas compete sama bajingan macam kauuu!! But when it comes to mine, whats mine is mineeee!"
Si Charissa punya suara tiada lagi lunak manja. Tiba tiba dia agresif betul. Telanjang si Vella ampai ampai di lantai kesakitan belakang kena pukul pakai kerusi kayu tadi. Itu tali pinggang di tangan si Charissa pun tidak alang alang dia kasi pukul di badan si Vella.
"And now i got you here, kau pikir kau boleh lari??!!! Asal saya dapat memang saya tidak kasi alang alang kau ni setannnn!!!"
Berabis si Charissa pukul badan si Vella pakai tu tali pinggang. Tu buckle besi pun balik balik saja terpukul di muka si Vella. Darah pun banyak keluar dari hidung sama mulut dia sebab kena tu besi. Mau gila sudah Charissa hentam si Vella. Tu thermos air yang berampai sana meja pun dia angkat sudah mau hempas di kepala si Vella. Tapi nasib baik ada security sama pekerja sana masuk dalam tu bilik kasi stop dia. Dorang suruh dia ampai tu thermos dia tidak letak terus. Geram dia tengok muka si Vella yang tidak kenal erti serik. Sudah ronggang tu gigi masih lagi boleh senyum sama dia mengejek. Tercabar lagi si Charissa. Dia buka saja tutup tu thermos terus dia kasi siram sana punggung si Vella.
Teriak teriak Vella kesakitan. Charissa terus minta bawa pigi balai polis. Dia mau buat report dan mau buat pengakuan yang dia pukul si Vella. Ash masa tu tidur lena sudah. Dia tau Ash tidak salah.
"Kau ingat ah perempuan, kalau ikut hati saya mau bunuh saja kau tu!"
Bilang si Charissa sambil keluar dari sana. Dia ikut tu security pigi balai. Kawan kawan si Vella pula berabis bantu dia yang masih terbaring sana. Menangis dia sambil tutup muka. Betul betul dia malu lah masa tu. Tapi makin pula kuat dendam dia sama Charissa. Dia belum mau putus asa.
YOU ARE READING
My Untouchable Wife (COMPLETED)
RomanceCharissa Stallon merupakan gadis manja anak tunggal kepada sepasang pasangan yang tersohor namanya. Dia hidup dengan serba serbi cukup tanpa pernah mengenal erti kesusahan. Namun satu kemalangan ngeri telah menimpa dan meragut nyawa kedua ibubapanya...