31.

1.8K 54 2
                                    

Omg guys! We hebben de 300 reads gehaald! *Doet een blij vreugdendansje* Thanks daarvoor. Hier hebben jullie nog een extra hoofdstukje voor vandaag :)
-----------------------------------------------------------------

Lieve's pov
Ik word wakker door geklop op mijn raam. Ik open een oog. Ik had de gordijnen gister niet dicht gedaan, dus ik zie Aaliyah staan. Ik sta op en laat haar binnen. Jammer genoeg heeft ze andere plannen. Ze trekt me meteen mee naar de inloopkast, waar Eva en Nora al iets voor me aan het zoeken zijn. 'Hebben jullie dit gister geplant ofzo?'. 'Yep!'. 'Wat gaan we doen?'. 'Fan meeting'. 'Ik heb ruzie met Shawn, waarom zou ik in godsnaam naar zijn meeting gaan?'. 'Werk nou gewoon mee!' zegt Nora, en ze duwt een setje in mijn handen (zie media). Eva heeft een beanie en mijn allstars vast. 'Kleed je ff daar achter ergens om!'. Ik zucht en loop naar de hoek. Ik kleed me aan en loop weer terug. Aaliyah trekt me weer mee naar beneden en duwt me op een stoel. Ze geeft me een broodje en ik eet het rustig op. 'Oké. Ik hoop dat je het niet erg vind om te lopen, want het is toch in de buurt'. Ze trekt me weer recht en sleurt me mee naar buiten. Ik pruil naar Eva en Nora, die me alleen maar lachend aankijken. Ik geef ze een boze blik. 'Als jij nou gewoon op mijn rug springt en zegt waar we heen moeten, dan wordt ik niet de hele tijd meegesleurd'. Aaliyah kijkt even naar Eva, maar knikt dan. 'Prima!'. Aaliyah springt op mijn rug en ik loop aan. 'Zeg maar als we ergens links of rechts moeten'. 'Hier links!'. Ik draai snel af. Ik kijk achterom. Eva is tegen haar telefoon aan het praten, en Nora is ons volgens mij aan het filmen. 'Lieve paal!' roept Aaliyah. Ik stop abrupt en draai mijn hoofd om. Ik sta recht voor een lantaarnpaal. Ik zet een stap opzij en loop er omheen. Eva en Nora lachen luid. 'Eva, tegen wie praat je?'. 'Misschien ben ik aan het facetimen met Magcon aangezien jij Cameron nodig hebt op dit moeilijke moment in je jonge leven?'. 'Je wilde Nash zien of niet?'. 'Min of meer'. Ze komt naast me lopen, en ik zie een grote groep mensen voor me. 'Hello people!' zeg ik. 'Hey girl!' roepen ze in koor. 'Hoe passen jullie eigenlijk allemaal in beeld?'. 'We hebben een webcam op de tv geplaatst en de telefoon van Nash gekoppeld aan de tv'. 'Verklaart een hoop'. 'Pas je wel op voor de lantaarnpalen? Ik hoef geen hoofdpijn' lacht Cameron. Ik trap op mijn teen en Cameron grijpt naar zijn voet. 'Sorry!'. 'Graag gedaan'. 'Waarom ga je eigenlijk naar de meeting van Shawn?' vraagt Taylor. 'I don't know, moest van hun mee. Ik heb er ook echt geen zin in'. 'Ik ship jullie anders nog steeds!' roepen de Jacks en Aaron tegelijk. Ze kijken elkaar aan en schieten in de lach. 'Ja, dat snap ik niet. We hebben duidelijk laten merken dat we ruzie hebben, maar nog steeds shippen de fans ons'. 'Omdat jullie gewoon bij elkaar passen, ruzie of niet!' zegt Aaliyah. 'Hier rechts trouwens'. Ik steek over en sla rechts af. 'Nou gewoon als maar recht door'. 'Oké'. Ik loop de straat door en als we er bijna zijn doet Eva me een blinddoek om. 'Eva wat is dit?'. 'Een verrassing'. 'Je weet dat ik verrassingen haat hè?'. 'I know'. Ze pakt mijn arm, aangezien ik Aaliyah nog steeds op mijn rug heb kan ze mijn hand niet pakken, en begeleid me verder. Het gegil van fans wordt steeds luider.

Als we stil staan gaat Aaliyah van mijn rug af. het gegil neemt steeds meer af. 'Aaliyah, mag mijn blinddoek af?'. 'Nope!' zegt ze, en ze pakt mijn arm. Ze trekt me naar voren en laat me staan. Een andere hand pakt die van mij. Aan de hand te voelen is het Shawn. 'Wat is er?' zucht ik. 'Ik wil graag sorry zeggen voor wat ik zei'. 'Je meende het anders wel erg hard'. 'I know, maar de fans en andere people hebben me laten inzien dat ik fout zat'. 'Go Lawn!' roepen de jongens van Magcon. Meteen worden ze gesust door de fans die blijkbaar om ons heen staan. 'Sorry!' zegt Shawn nog eens. 'Is het weer goed?'. 'Als ik een vaas zou laten vallen, en hij breekt. Zou hij met een sorry dan weer heel worden?'. 'Nee'. 'Precies' zeg ik, en ik laat zijn hand los. Ik probeer mijn blinddoek af te doen, maar heel veel handen pakken mijn armen. 'Jongens laat me, ik wil naar huis' zeg ik. Er komen heel veel Nee's en Nope's van achter me. 'Oké, een sorry maakt het niet goed, maar misschien een liedje wel?'. Ik zucht, maar knik. Shawn doet iets en dan hoor ik een gitaar. 'Mag ik ten minste eerst mijn blinddoek af doen?'. 'Nope, want dan krijg je last van podiumangst' zegt Shawn, en hij begint te spelen.

I love it when you just don't care
I love it when you dance like there's nobody there
So when it gets hard, don't be afraid
We don't care what them people say
I love it when you don't take no
I love it when you do what you want cause you just said so
Let them all go home, we out late
We don't care what them people say

We don't have to be ordinary
Make your best mistakes
'Cause we don't have the time to be sorry
So baby be the life of the party
I'm telling you to take your shot it might be scary
Hearts are gonna break
'Cause we don't have the time to be sorry
So baby be the life of the party

Together we can just let go
Pretending like there's no one else here that we know
Slow dance fall in love as the club track plays
We don't care what them people say

We don't have to be ordinary
Make your best mistakes
'Cause we don't have the time to be sorry
So baby be the life of the party
I'm telling you to take your shot it might be scary
Hearts are gonna break
'Cause we don't have the time to be sorry
So baby be the life of the party
Come out tonight, come out tonight
There's no one standing in your way
Come out tonight, come out tonight
We don't care what them people say
We don't care what them people say

We don't have to be ordinary
Make your best mistakes
'Cause we don't have the time to be sorry
So baby be the life of the party
I'm telling you to take your shot it might be scary
Hearts are gonna break
'Cause we don't have the time to be sorry
So baby be the life of the party

Yeah, yeah, yeah
Life of the party
So don't let them keep you down
Oh you know you can't give up
'Cause we don't have the time to be sorry
So baby be the life of the party

Als het afgelopen is laten de fans mijn armen los en pakt Shawn mijn hand weer. Hij trekt me ergens mee naar toe. Waarschijnlijk tussen de fans door, want ik hoor allemaal voetstappen. 'Mag ik alstublieft mijn blinddoek af doen?'. 'Ja, maar je mag niet omdraaien!'. 'Oké'. Ik doe mijn blinddoek af en kijk recht in Shawns ogen. 'Oké, draai je maar om'. Ik draai me om en zie de fans met allemaal borden met letters. 'C-a-n - y-o-u - f-o-r-g-i-v-e - m-e-?' lees ik voor. Ik trek een bedenkelijk gezicht. 'Oké ja, ik vergeef je!'. Ik draai me glimlachend om en Shawn opent zijn armen. Ik spring er in en verberg mijn hoofd in zijn nek. 'Het is misschien een beetje overdreven, maar ik heb je gemist' fluistert hij. Ik grinnik. 'Ik jou ook!'.

THE MEETING: SHAWN MENDES✔ (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu