41.

1.5K 44 0
                                    

Cameron's pov
Nora kijkt me verschrikt aan. Ze legt een hand op haar mond en begint zacht te huilen. Ik steek mijn arm uit en ze komt naast me zitten. 'Bel Jacob'. Ze knikt en belt hem. Eva is inmiddels terug met kleren en geeft ze aan mij. 'Doe jij maar, we weten allemaal van de vorige keer wat er toen gebeurde'. Lieve heeft geen glimp van emotie meer op haar gezicht en zegt niks. Jacob, Nash en Shawn komen aanrennen. Nash gaat naar de inmiddels huilende Eva en Jacob troost Nora. Shawn hurkt voor Lieve neer en steekt zijn hand uit. Voor hij Lieve nog maar aan kan raken pak ik zijn hand vast. Shawn kijkt me vragend aan. Ik geef geen uitleg en geef hem zijn hand terug. 'Het is beter voor jou en voor haar als je haar op dit moment niet aanraakt' zeg ik. 'Waarom mag jij dat wel dan?'. 'Omdat ik haar tweeling broer ben en op dit moment een van de weinige ben die weet wat die moet doen'. Shawn knikt niet begrijpend en gaat naast Lieve zitten. Als zijn schouder die van haar raakt opent Lieve haar mond. 'Raak me niet aan!'. Shawns mond valt open en hij kijkt me aan. 'Ik zei het toch'. Shawn sluit zijn mond en staat weer op. 'Ik ga even terug'. Ik knik en geef hem een schouderklopje. Dan til ik Lieve op en neem ik haar mee naar de auto van Lisa. Marie zit achter het stuur en ik zet Lieve op de bijrijdersstoel. Zelf ga ik achterin zitten en we rijden naar huis.

Thuis leg ik Lieve in bed en begin ik te spelen op de piano. Na ongeveer een uur en zere vingers slaapt ze dan eindelijk. Ik doe haar balkondeur op slot en plak een briefje met de vraag of de mensen eerst willen aankondigen dat ze komen op het raam en doe de slaapkamer deur dan achter me dicht. Ik loop naar beneden en ga naast Eva en Nash op de bank zitten. 'En?'. 'In slaap gespeeld'. Eva huilt weer en Nash geeft haar een knuffel. Nora ligt slapend tegen Jacob. Heel haar wangen zijn rood van het huilen. 'Hoe is Nora'. 'Ze heeft zichzelf in slaap gehuilt. Ik vind het heel zielig voor haar, voor jullie allemaal trouwens'. 'En Shawn?'. 'Boos en verdrietig'. 'Boos op zichzelf dat hij haar aanraakte, verdrietig dat hij haar niet meer vast kan houden'. 'Wie is er bij Shawn?'. 'De Magcon fam. Lisa, Manny en Karen hebben iedereen naar huis gestuurd, maar omdat wij bij Shawn slapen moesten we met hun mee'. 'En hoe gaat het met jullie?'. 'Stom, ik vind het verschrikkelijk om iedereen zo te zien om iets waarvan ik niet eens weet wat er gebeurd is'. 'Me to'. 'En jij?'. 'Het zelfde als Lieve. Leeg, ik kan niet eens meer huilen'. 'We're here for u bro!'. 'Thanks'. Ik zak onderuit op de bank en zink in mijn gedachtes. Ik hoop dat dit weer goed komt....

THE MEETING: SHAWN MENDES✔ (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu