23.

2K 48 6
                                    

Lieve's pov
Ik word wakker van een wekker. Ik open mijn ogen en zie iemand rechtop naast me zitten. Als de persoon opstaat zie ik dat het Aaliyah is. 'Goodmorning' mompel ik, en ik ga recht zitten. 'O hallo!'. '2 vragen, ten eerste; Waarom lig ik hier, en ten tweede; Waarom heb je de wekker gezet?'. 'Ten eerste; Het regende gisteren, dus we hebben jullie niet meer thuis gebracht omdat jullie dan wakker zouden worden. Ik heb aangeboden dat je hier mocht liggen aangezien ik gewend begin te raken aan wakker worden naast jou' lacht Aaliyah. 'En ten tweede; Het is twaalf uur, over een uur moeten we naar Shawns concert'. 'O ja!'. Ik sta ook op en loop naar mijn eigen kamer. Daar kleed ik me om (zie media voor outfit) en ik leg Shawns shirt op mijn bed. Dan trek ik mijn zwarte vans eronder aan en ik loop weer terug. Aaliyah heeft zich ook omgekleed en we lopen naar beneden. Sommige jongens zitten er al, maar die zijn vines aan het maken. Manny staat pannekoeken te bakken voor het ontbijt. 'Goodmorning Manny!' zeg ik als ik de keuken binnenloop. 'Goodmorning Lieve! Wil je een pannekoek?'. 'Jullie zul je bedoelen' verbeterd Aaliyah haar vader. 'O, ook goedemorgen Aali'. 'Hey pap' lacht ze. We krijgen een pannekoek, en gaan aan tafel zitten. Langzaamaan komt iedereen er bij zitten, en eten we rustig van de pannekoeken. 'Hebben jullie goed geslapen met de jongens?' vraag ik aan Nora. 'Yep, Eva en Nash waren weer eens super schattig bezig door tegen elkaars schouder inslaap te vallen, Mahogany heeft gewoon door alle drukte heen geslapen, en Jacob en ik waren best lang in gesprek. Shawn en Cameron hadden het steeds over het concert. Bereid je voor, ze hebben een leuk plan bedacht, vinden ze zelf. En voor de rest was het nogal druk. Bij jou?'. 'Ik heb nergens iets van gemerkt, vanaf het moment dat ik bij Cameron in slaap viel' lach ik. Nora knikt grinnikend. 'Mooi zo'. We eten rustig verder en vertrekken dan naar het gebouw voor het concert.

Aangekomen bij het gebouw staan er al veel fans bij de ingang. Als we uitstappen beginnen ze allemaal te gillen. Nora, Eva, Aaliyah en ik worden door bewakers naar binnen geleid, en Magcon maakt snel fotos met fans. We krijgen alle 4 een pasje waar "Shawn Mendes/Magcon crew" op staat. Dan brengen ze ons naar een grote kleedkamer. Daar staat een kledingrek met kleding van Shawn, een kledingrek met kleding van Magcon, een tafel met eten, banken, grote televisieschermen waar je het concert op kan volgen en spiegel. Ik plof op een bank neer en pak mijn mobiel. Ik ga naar twitter en plaats een tweet.

@Lieve.twitter: Vandaag samen met Cam en Magcon leuk niews vertellen bij Shawns concert! Heb er echt zin in

Ik krijg nou al reacties van fans over wat ik wil zeggen, of dat ze al staan te wachten en er ook zin in hebben. Ik sluit mijn mobiel weer af en kijk op. Heel Magcon kijkt me aan. 'Wat?'. 'Kijk achter je' grijnst Aaron. Ik kijk om en zie Shawn net zijn shirt uittrekken. 'Wauw, Shawn die zijn shirt uittrekt. Speciaal!' zeg ik sarcastisch, en ik draai me weer terug. 'Wacht, geen gegil of gebloos?' vraagt Nash. Ik rol mijn ogen. 'Gasten, dit was te verwachten aangezien ze geen fan van hem was/is' antwoord Aaliyah. 'Ja maar ze zou wel kunnen blozen aangezien... tja... ze in love zijn met elkaar' zegt Hayes, terwijl hij en Nash een hartje met hun handen maken. Ik zucht en schud mijn hoofd. 'Hoe vaak moet ik dit nog zeggen? Ik. Vind. Hem. Niet. Leuk!'. 'Huhum' zeggen ze allemaal tegelijk, zelfs Eva en Aaliayh! Ik rol met mijn ogen en ga ondersteboven op de bank zitten. Ik beweeg wat met mijn voeten. 'Wat waren jullie eigenlijk van plan dadlijk te doen?' verander ik het onderwerp. 'Ik was van plan Ohio te gaan zingen' antwoord Jacob. 'Ik was van plan bekend te gaan maken dat we twins zijn' zegt Cameron. 'En voor de rest gaan we gewoon kletsen en mensen entertainen met ons mooi gezang' zegt Carter. Ik knik. Er komt een man binnen. 'Magcon moet op'. Iedereen staat op. We zeggen Shawn gedag en lopen naar het podium. Eva, Nora, Aaliyah en ik gaan backstage staan kijken. De jongens + Mahogany rennen op, en er wordt hard gegilt. Ze kloten en kletsen wat tot Jacob Ohio inzet. Magcon zingt sommige stukjes mee, en het ziet er erg gezellig uit.

Als Jacob klaar is neemt Cameron het woord. 'Oké jongens, ik wil even iets leuks aankondigen. Gisteren heeft Maho deze foto gemaakt' zegt hij, en de foto van ons samen op de bank verschijnd op het beeld. 'Ik wil nu graag even Lieve er bij halen om dit even uit te leggen'. Ik krijg een microfoon en loop het podium op. Ik ga naast Cam staan en kijk hem aan. 'Explian!' zegt hij. Ik lach even en begin met vertellen. 'Het komt er op neer dat Cameron mijn verloren tweelingbroer is, of ik zijn verloren tweelingzus, net hoe je het bekijkt' zeg ik. Het is even stil, maar dan barst de zaal los met vragen. 'Oké rustig! Als je een vraag hebt aan de tweeling steek je je hand op'. Er gaan heel veel handen de lucht in. Om de beurt kiest een Magcon lid er een uit. 'Oké, jij eerst!'. 'Wie is de oudste'. Ik wijs naar Cameron. Hij lacht en springt op mijn rug. Ik val om en we liggen op de vloer. Iedereen lacht hard, inclusief wij. Als we weer staan komt de volgende vraag. 'Wie is er de knapste?'. 'Ik!' roepen we tegelijk. Weer lacht de zaal. 'Is Lieve nog single?'. 'Ja-'. 'Nee!' onderbreekt Matthew me. 'Ze is gekoppeld aan Shawn!' roept Jack G. Er komt luid gegil uit de zaal, en ik schud lachend mijn hoofd. 'Volgende!'.

THE MEETING: SHAWN MENDES✔ (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu